Moderator: Moderator
'vind ik leuk'AgentOrange wrote:De eerste seizoenshelft zit erop. Volledig freeweelend, alle sims spelend, een TS die gedurende deze seizoenshelft van 60% is opgelopen naar de 100%, sta ik nu op een 1e plek. Omdat er in de C4 niemand echt bovenuit steekt, kan bovenin iedereen van iedereen winnen. Daardoor sta ik slechts 6 puntjes voor op de nummer 7. Mijn plan voor de tweede seizoenshelft is iets gewijzigd: Ik ga proberen of ik om de bovenste plekken kan blijven meespelen... Dat zou 1 seizoentje eerder naar de B promoveren dan gepland...
Orgineel he
AgentOrange wrote:De eerste seizoenshelft zit erop. Volledig freeweelend, alle sims spelend, een TS die gedurende deze seizoenshelft van 60% is opgelopen naar de 100%, sta ik nu op een 1e plek. Omdat er in de C4 niemand echt bovenuit steekt, kan bovenin iedereen van iedereen winnen. Daardoor sta ik slechts 6 puntjes voor op de nummer 7. Mijn plan voor de tweede seizoenshelft is iets gewijzigd: Ik ga proberen of ik om de bovenste plekken kan blijven meespelen... Dat zou 1 seizoentje eerder naar de B promoveren dan gepland...
Orgineel he
ik snap eerlijk gezegd dat alles verkopen concept niet zo... na ja, ik snap het wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het leuk is... 3 of 4 seizoenen alleen maar verliezen en degraderen. zou voor mij de fun uit het spel halen.raoulio wrote:4e na de eerste helft. Twijfel nu om alles te verkopen aangezien dit elftal niet veel beter meer gaat worden.
Of: Met het vermogen spelers van 90% te gaan kopen ( van 26 jaar ) om de zwakke plekken op te vullen en een gooi te doen naar het kampioenschap (promotie)
zou leuk zijn... maar als ik al in de A kom, dan waarschijnlijker in 3 of 4 seizoenen... team dat ik nu heb gaat het eerst weer zwaar krijgen in de B...remedy73 wrote:AgentOrange wrote:De eerste seizoenshelft zit erop. Volledig freeweelend, alle sims spelend, een TS die gedurende deze seizoenshelft van 60% is opgelopen naar de 100%, sta ik nu op een 1e plek. Omdat er in de C4 niemand echt bovenuit steekt, kan bovenin iedereen van iedereen winnen. Daardoor sta ik slechts 6 puntjes voor op de nummer 7. Mijn plan voor de tweede seizoenshelft is iets gewijzigd: Ik ga proberen of ik om de bovenste plekken kan blijven meespelen... Dat zou 1 seizoentje eerder naar de B promoveren dan gepland...
Orgineel he
... en dan komen we elkaar over 2-3 seizoenen tegen in de A
heb je promotie wensen? weet dat bats heel graag wil en ik ben er ook niet vies van... en als raoulio beetje wind mee heeft, dan al 4 hollanders die samen met een spanjaard om de prijzen gaan knokken.... lekker spannend... denk wel dat ik het zwaarste terugronde program heb... had in de heenronde de zware potten vooral thuis... dus er is van alles nog aanstaande...Puerto Del Salas wrote:De heenronde afgesloten op een tweede plek. En we zullen zien waar we gaan eindigen.
Nee, alles behalve. Maar dan weet ik genoeg. Ik zorg dat ik win van die Spanjaard, en voor de rest : Holland bovenAgentOrange wrote:heb je promotie wensen? weet dat bats heel graag wil en ik ben er ook niet vies van... en als raoulio beetje wind mee heeft, dan al 4 hollanders die samen met een spanjaard om de prijzen gaan knokken.... lekker spannend... denk wel dat ik het zwaarste terugronde program heb... had in de heenronde de zware potten vooral thuis... dus er is van alles nog aanstaande...Puerto Del Salas wrote:De heenronde afgesloten op een tweede plek. En we zullen zien waar we gaan eindigen.