Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie C
hahahahahahahha 

FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
1-2 winst
en promotie is een feit !!!!!!!!!!
Komt er nog een mooi einde aan maw de titel ????

Team = AC ManU (B2)
-
Ik ga mijn best doen. Als jij mr Random een belletje geeft, ga ik voor de winst
*mis wel 7 spelers, waaronder mijn 3 beste

Hij heeft een volledige fitte kernRon Jeremy wrote:Ik ga mijn best doen. Als jij mr Random een belletje geeft, ga ik voor de winst![]()

Suc6

Team = AC ManU (B2)
-
En ik blijf erin, welkom in B.2T-man wrote:1-2 winsten promotie is een feit !!!!!!!!!!

-
Sinds ik heb gezegd dat ik ga voor de promotie, zit het me niet echt mee. Gister nog terecht verloren, vandaag onterecht.
Zo zijn we ook op een derde plek beland, al wil de nummer 2 niet promoveren.
We zullen het donderdag allemaal wel zien ..
FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
-
0-0 thuis tegen de 4e gespeeld. Erg ongelukkige rode kaart in de 64e minuut bij een speler die aan een totaal van 154 komt. Zo had ik maar 1 linierating meer. Donderdag winnen tegen de 15e en de 3e plaats is binnen.
-
- Team Board Member
Ik hoop echt dat je het pakt puerto!Puerto Del Salas wrote:Sinds ik heb gezegd dat ik ga voor de promotie, zit het me niet echt mee. Gister nog terecht verloren, vandaag onterecht.
Je schrijft dat je onterecht hebt verloren en dat is natuurlijk zo bij gelijke ratings, maar ik vind ook dat je terecht niet hebt gewonnen... je had kunnen voorzien dat wittevrouwen op risico gaat spelen en dan had je ook je eigen aggressie kunnen/moeten opschroeven tot 7 kaarten geel (dus 20% aggressie) meer.
Nu hopen dat atletico echt niet wil en dat jij je 3 punten pakt...
Anders was mijn verlies voor niets

-
Ja, ook dat klopt. Ach, het zij zo.AgentOrange wrote:Ik hoop echt dat je het pakt puerto!Puerto Del Salas wrote:Sinds ik heb gezegd dat ik ga voor de promotie, zit het me niet echt mee. Gister nog terecht verloren, vandaag onterecht.
Je schrijft dat je onterecht hebt verloren en dat is natuurlijk zo bij gelijke ratings, maar ik vind ook dat je terecht niet hebt gewonnen... je had kunnen voorzien dat wittevrouwen op risico gaat spelen en dan had je ook je eigen aggressie kunnen/moeten opschroeven tot 7 kaarten geel (dus 20% aggressie) meer.
Nu hopen dat atletico echt niet wil en dat jij je 3 punten pakt...
Anders was mijn verlies voor niets
FC Sampilione
C.4
C.4
-
Maandag en dinsdag 2 mooie (en broodnodige) overwinningen geboekt.
Dinsdag heb ik alleen 2 kleine fouten gemaakt, met grote gevolgen.
Allereerst was ik vergeten mijn teamagressie wat te verlagen. Die staat standaard op 100%, maar bij een strenge scheids moet die natuurlijk wat lager... Hierdoor 2 rode kaarten opgelopen.
Daarnaast ben ik gisteren vergeten om de opstelling van een Vr er in te zetten, waardoor mijn A-ploeg teveel fitheid heeft verloren...
Met 3 geschorsten en 4 geblesseerden én een lage fitheid, zit er donderdagochtend tegen FcDenHaag niet meer dan 141 linies in, terwijl FcDenHaag een lege kalender heeft, waardoor ze thuis met 100/100 kunnen aantreden. Ik denk dat FcDenHaag hierdoor 146 linies gaat neerzetten en dus morgen sowieso gaat winnen... Hierdoor zal ik naar de 3e plaats zakken en mag ik de C.9 nog een keertje overdoen...
Voordeeltje: Omdat we vanaf de eerste wedstrijd gelijk scherp zijn, kunnen we volgend seizoen voor een kampioensbekertje gaan...
Dinsdag heb ik alleen 2 kleine fouten gemaakt, met grote gevolgen.
Allereerst was ik vergeten mijn teamagressie wat te verlagen. Die staat standaard op 100%, maar bij een strenge scheids moet die natuurlijk wat lager... Hierdoor 2 rode kaarten opgelopen.
Daarnaast ben ik gisteren vergeten om de opstelling van een Vr er in te zetten, waardoor mijn A-ploeg teveel fitheid heeft verloren...
Met 3 geschorsten en 4 geblesseerden én een lage fitheid, zit er donderdagochtend tegen FcDenHaag niet meer dan 141 linies in, terwijl FcDenHaag een lege kalender heeft, waardoor ze thuis met 100/100 kunnen aantreden. Ik denk dat FcDenHaag hierdoor 146 linies gaat neerzetten en dus morgen sowieso gaat winnen... Hierdoor zal ik naar de 3e plaats zakken en mag ik de C.9 nog een keertje overdoen...

Voordeeltje: Omdat we vanaf de eerste wedstrijd gelijk scherp zijn, kunnen we volgend seizoen voor een kampioensbekertje gaan...

-
Toch gisteravond maar voor de zekerheid nog mijn trainer gewisseld en jawel: EEN GELIJKSPEL! Waardoor ik toch nog 2e word én dus toch nog tegen de verwachting in promoveer naar de B.3
Wel spijtig voor Maximus (FcDenHaag), want ik had hem de promotie heel erg gegund...

Wel spijtig voor Maximus (FcDenHaag), want ik had hem de promotie heel erg gegund...
-
GefeliT-man wrote:11-2 winst en een 2e plaats![]()
Hop naar B2

Uiteraard konden je kampioensaspiraties de kast in na een, zeer verrassende, blessure in de 2e minuut

-
- Team Board Member
T-man wrote:11-2 winst en een 2e plaats![]()
Hop naar B2
zie je daar! tof! gaan we knokken om behoud

Ik wel, jij nietAgentOrange wrote: zie je daar! tof! gaan we knokken om behoud

Team = AC ManU (B2)