Ik denk dat TOM nu één van de sterkste ploegen is...
Moderator: Moderator
Ja lekker, kan ik wel gebruiken een favorietenrol... Juist het feit dat ik in iedere wedstrijd een 'onderhond' was maakte dat mijn spelers zich extra konden motiveren. Nu zitten ze dankzij jou aan de champagneremedy73 wrote:De weg ligt open naar de finale, maat!
Ik denk dat TOM nu één van de sterkste ploegen is...
Raffin wrote:Hij durft allicht niet, uit schrik
tot 21.59 haalbaar... dan een training rapportje... geen LM meer voor de match... tjee... die vrouw dobbelsteen kan me wel precies op mijn achilleshiel pakken...meangreen wrote:We kunnen weer trots zijn op de Oranje brigade!![]()
Ook morgen is haalbaar, zet hem op!
goed strijdplan! kan alleen niet uitgevoerd wordenremedy73 wrote:Gefeliciteerd!
Hup TOM hup!
Het strijdplan voor de volgende ronde lijkt me duidelijk:
Je hebt een hele zwik spelers die 100% heeft en 93% moraal. Bied al die spelers een nieuw contract aan en je speelt morgenochtend met enkel spelers die 100/100 halen
Prettige bijkomstigheid: Je A-spelers worden gespaard voor de finale en hebben na een trainerswissel in de finale óók allemaal 100/100![]()
Ik weet zeker dat je de finale in eigen huis speelt. Dat zou de tweede SP-finale in jouw stadion zijn op rijAlleen dit keer tegen Bombalaii Zalau...
Ik had 3 willekeurige B-spelers gecheckt, maar die contracten konden alledrie verlengt worden...AgentOrange wrote:goed strijdplan! kan alleen niet uitgevoerd wordenremedy73 wrote:Gefeliciteerd!
Hup TOM hup!
Het strijdplan voor de volgende ronde lijkt me duidelijk:
Je hebt een hele zwik spelers die 100% heeft en 93% moraal. Bied al die spelers een nieuw contract aan en je speelt morgenochtend met enkel spelers die 100/100 halen
Prettige bijkomstigheid: Je A-spelers worden gespaard voor de finale en hebben na een trainerswissel in de finale óók allemaal 100/100![]()
Ik weet zeker dat je de finale in eigen huis speelt. Dat zou de tweede SP-finale in jouw stadion zijn op rijAlleen dit keer tegen Bombalaii Zalau...
... slechts een paar kunnen een nieuw contract krijgen... en de trainerswissel was al gedaan tegen fc mac....
hoe kan je zeker weten dat de finale bij mij thuis is? omdat ik in de eerste wedstrijd speel en dat altijd zo is? zou inderdaad mooi zijn... iets om trots op te zijn...
scheids morgen is een echte drekzak... we hebben beide niet-aggressieve teams... wie durft het aggressiefst te spelen, wie pakt de kaarten (kleur en wanneer) en wie schiet de pingels naast... morgen zullen we het weten...
wow, jij hebt gekeken welke contracten ik heb met mijn spelers? wat een toewijding!remedy73 wrote: Ik had 3 willekeurige B-spelers gecheckt, maar die contracten konden alledrie verlengt worden...
in ieder geval een beter stadion als dat van Bombalaii Zalau met 10.000 zitjesremedy73 wrote: En ik heb van de organisatoren van de SP-cup gehoord, dat de finale vorig jaar in de Orange Bowl zo'n daverend succes was, dat ze er dit jaar weer graag de finale laten spelen...
Allereerst: Jammer dat je het niet gehaald hebt... Maar uiteraard de felicitaties voor het behalen van de halve finale na weer een uitstekend gespeeld bekerseizoen!AgentOrange wrote:??? Hoeveel aggressie zou jij spelen morgen ??? En met hoeveel komt kandziai aanzetten? Kan battle strategy niet gebruiken, dus weet niet heel goed wat me te wachten staat...
en... ik heb LM met flankenspel 0.6 zou je die in een 3-4-3 op offensief zetten of op IO??? harde feiten zijn gevraagd!