Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

remedy73
Member of the Soccer Project Association

Re: Beker

Post by remedy73 »

De weg ligt open naar de finale, maat! ;)
Ik denk dat TOM nu één van de sterkste ploegen is...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

remedy73 wrote:De weg ligt open naar de finale, maat! ;)
Ik denk dat TOM nu één van de sterkste ploegen is...
Ja lekker, kan ik wel gebruiken een favorietenrol... Juist het feit dat ik in iedere wedstrijd een 'onderhond' was maakte dat mijn spelers zich extra konden motiveren. Nu zitten ze dankzij jou aan de champagne :oops:

Pfff, eerlijk gezegd zie ik het nog niet zo dat TOM een van de sterkste is... ratings van hoger dan 143 kunnen we niet meer verwachten... Trouwens, net als vorig seizoen bommetje vol programma tot het eind :)... Key to succes???

TOM kan punten als de scheidsen vet streng zijn... Zie fc mac :)... Hij zal wel zuur zijn. Denk dat ie wel zijn zinnen op de cup had gezet!

Sinds ik IE9.0 heb functioneert battle-strategy niet meer en dus weet ik ook niet wat de andere ploegen op de mat kunnen gaan leggen... Zin om andere browser te installeren heb ik niet :)...
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

Zojuist de situatie van swiftai bekeken!
Meest logische lijkt een 5-3-2 maar!! hij heeft geen goeie CM beschikbaar. Een LB die max 66 brengt en ook geen goeie tweede CF (max 67 momenteel).

battle strategy rekent een 137 bij 100 aggressie 5-3-2 defensive wall.

en! fc mac weet nog niet dat ie eruit ligt ! hij is nog niet ingelogd geweest...
Raffin

Post by Raffin »

Hij durft allicht niet, uit schrik :P
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

Raffin wrote:Hij durft allicht niet, uit schrik :P
:lol:

ben eigenlijk benieuwd of hij wist dat het zo krap zou zijn...
meangreen

Post by meangreen »

We kunnen weer trots zijn op de Oranje brigade! :D

Ook morgen is haalbaar, zet hem op!
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

meangreen wrote:We kunnen weer trots zijn op de Oranje brigade! :D

Ook morgen is haalbaar, zet hem op!
tot 21.59 haalbaar... dan een training rapportje... geen LM meer voor de match... tjee... die vrouw dobbelsteen kan me wel precies op mijn achilleshiel pakken...
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Mooi mooi halve finale :mrgreen:

Welke vibrabuleuze truc gaat TOM nu weer uithalen tegen Kandzai? :o
remedy73

Post by remedy73 »

Gefeliciteerd!
Hup TOM hup!

Het strijdplan voor de volgende ronde lijkt me duidelijk:
Je hebt een hele zwik spelers die 100% heeft en 93% moraal. Bied al die spelers een nieuw contract aan en je speelt morgenochtend met enkel spelers die 100/100 halen ;)
Prettige bijkomstigheid: Je A-spelers worden gespaard voor de finale en hebben na een trainerswissel in de finale óók allemaal 100/100 8)

Ik weet zeker dat je de finale in eigen huis speelt. Dat zou de tweede SP-finale in jouw stadion zijn op rij ;) Alleen dit keer tegen Bombalaii Zalau...
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

remedy73 wrote:Gefeliciteerd!
Hup TOM hup!

Je hebt een hele zwik spelers die 100% heeft en 93% moraal. Bied al die spelers een nieuw contract aan en je speelt morgenochtend met enkel spelers die 100/100 halen ;)
Prettige bijkomstigheid: Je A-spelers worden gespaard voor de finale en hebben na een trainerswissel in de finale óók allemaal 100/100 8)

Ik weet zeker dat je de finale in eigen huis speelt. Dat zou de tweede SP-finale in jouw stadion zijn op rij ;) Alleen dit keer tegen Bombalaii Zalau...
goed strijdplan! kan alleen niet uitgevoerd worden :(... slechts een paar kunnen een nieuw contract krijgen... en de trainerswissel was al gedaan tegen fc mac....

hoe kan je zeker weten dat de finale bij mij thuis is? omdat ik in de eerste wedstrijd speel en dat altijd zo is? zou inderdaad mooi zijn... iets om trots op te zijn :)...

scheids morgen is een echte drekzak... we hebben beide niet-aggressieve teams... wie durft het aggressiefst te spelen, wie pakt de kaarten (kleur en wanneer) en wie schiet de pingels naast... morgen zullen we het weten...
remedy73

Post by remedy73 »

AgentOrange wrote:
remedy73 wrote:Gefeliciteerd!
Hup TOM hup!

goed strijdplan! kan alleen niet uitgevoerd worden :(... slechts een paar kunnen een nieuw contract krijgen... en de trainerswissel was al gedaan tegen fc mac....

hoe kan je zeker weten dat de finale bij mij thuis is? omdat ik in de eerste wedstrijd speel en dat altijd zo is? zou inderdaad mooi zijn... iets om trots op te zijn :)...

scheids morgen is een echte drekzak... we hebben beide niet-aggressieve teams... wie durft het aggressiefst te spelen, wie pakt de kaarten (kleur en wanneer) en wie schiet de pingels naast... morgen zullen we het weten...
Ik had 3 willekeurige B-spelers gecheckt, maar die contracten konden alledrie verlengt worden...
Voor de finale dan je A spelers een nieuw contract aanbieden... :) Maar goed, de finale moet eerst nog gehaald worden!

En ik heb van de organisatoren van de SP-cup gehoord, dat de finale vorig jaar in de Orange Bowl zo'n daverend succes was, dat ze er dit jaar weer graag de finale laten spelen... :P
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

remedy73 wrote: Ik had 3 willekeurige B-spelers gecheckt, maar die contracten konden alledrie verlengt worden...
wow, jij hebt gekeken welke contracten ik heb met mijn spelers? wat een toewijding!
remedy73 wrote: En ik heb van de organisatoren van de SP-cup gehoord, dat de finale vorig jaar in de Orange Bowl zo'n daverend succes was, dat ze er dit jaar weer graag de finale laten spelen... :P
in ieder geval een beter stadion als dat van Bombalaii Zalau met 10.000 zitjes :(

trouwens, gister was eerste wedstrijd dit seizoen dat ik de 34000 volle bak draaide.... alle andere potentiele thuiswedstrijden waren regen, sneeuw en vulkaandeeltjes.

??? Hoeveel aggressie zou jij spelen morgen ??? En met hoeveel komt kandziai aanzetten? Kan battle strategy niet gebruiken, dus weet niet heel goed wat me te wachten staat...

en... ik heb LM met flankenspel 0.6 zou je die in een 3-4-3 op offensief zetten of op IO??? harde feiten zijn gevraagd!
B e n

Post by B e n »

Jammer AgentOrange maar je hebt een heel mooie weg afgelegd, proficiat daarvoor! :D

Van mij mag nu Bombalaii Zalau winnen :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Jammer :|

Zalau met 10.000 zitjes :roll:
remedy73

Post by remedy73 »

AgentOrange wrote:??? Hoeveel aggressie zou jij spelen morgen ??? En met hoeveel komt kandziai aanzetten? Kan battle strategy niet gebruiken, dus weet niet heel goed wat me te wachten staat...

en... ik heb LM met flankenspel 0.6 zou je die in een 3-4-3 op offensief zetten of op IO??? harde feiten zijn gevraagd!
Allereerst: Jammer dat je het niet gehaald hebt... Maar uiteraard de felicitaties voor het behalen van de halve finale na weer een uitstekend gespeeld bekerseizoen!
Ten tweede: Sorry, dat ik gisteren geen antwoord op je post heb kunnen geven. Gisteravond had ik geen tijd om online te zijn.

En dan de antwoorden als mostert na de spreekwoordelijke maaltijd:
- Agressie altijd 100%, tenzij je met minder agressie beter blijft dan de tegenstander.
- Die LM absoluut op offensief zetten! Kan wel bijna 1 linie schelen! Het kantelpunt tussen off/def of IO ligt ergens tussen de 1,5 en de 2,0 (exact is dat lastig uit te rekenen). Dus in een 3-4-3 alle middenvelders die een IO lager dan 1,5 hebben op offensief zetten, kan je zo 2 linies extra opleveren!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”