Als je nog weet in welke divisie je vroeger kampioen bent geworden valt dat te achterhalen.sc heerenveen wrote:Is er eigenlijk een mogelijkheid op mijn oude team op te zoeken? In principe moet er ergens een team zijn, met in de geschiedenis een manager 'sc heerenveen'...
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
-
...
Last edited by sc heerenveen on Tue Aug 07, 2018 4:44 pm, edited 1 time in total.
Sinds een 2-tal weken moet ik soms een rekensommetje maken alvorens ik kan inloggen op 't forum (de uitkomst is ofwel 8 ofwel 20). Daar zit ik niks mee in maar nu sinds een 2-tal dagen als ik terug naar de vorige pagina wil gaan (met pijl linksboven) vlieg ik uit het forum en dien ik opnieuw in te loggen
Iemand een oplossing (voor beide desnoods) ?

Iemand een oplossing (voor beide desnoods) ?
Team = AC ManU (B2)
-
Normaal gezien verkoop ik vannacht een speler (automatisch). Kan ik die nog opstellen in de liga match?
En dan een misschien vreemde vraag:
Wat is de echte waarde van de verborgen skill?
Bvb bij iemand die 85% heeft, is de verborgen skill dan 'juist' als hij net 85% is? (1% meer ervaring meer dan wanneer hij 84% zou zijn?)
(Ik weet niet hoe ik het beter uitleg..)
En dan een misschien vreemde vraag:
Bvb bij iemand die 85% heeft, is de verborgen skill dan 'juist' als hij net 85% is? (1% meer ervaring meer dan wanneer hij 84% zou zijn?)
-
JaRaffin wrote:Normaal gezien verkoop ik vannacht een speler (automatisch). Kan ik die nog opstellen in de liga match
Als de speler net 85% globale klasse is (vb. 84,6%), dan is zijn reële VS tot 3% lager dan wat BS aangeeft. Het omgekeerde is waar indien de speler van 85% globale klasse eigenlijk 85,4% heeft, dan zal de reële VS tot 3% hoger liggen.Raffin wrote:En dan een misschien vreemde vraag:
-
Yockr, je was me net voor

Alle skills lopen achter de komma door. Dus op het moment dat een skill van de 84% naa de 85% springt, mag je ervan uitgaan dat ie op dat moment 84,5% is geworden. Omdat in elke skill deze onnauwkeurigheid zit, kan de VS op één specifiek moment nooit exact berekend worden... De berekende waarde kan immers 3,5% afwijken van de werkelijkheid. Echter, tijdens de ontwikkeling van je speler (of door training, of door ervaring) veranderd de waarde van de VS elke sim een beetje. Dus als je de VS een aantal sims achter elkaar uitrekent, kom je vanzelf het maximum en het minimum tegen. Het gemiddelde van die 2 is de werkelijke VS.

Ja, dat kan. Tijdens de sims word als allereerst de Liga gespeeld. Pas daarna krijgen de spelers er fithied bij, en worden de transfers afgehandeld...Raffin wrote:Normaal gezien verkoop ik vannacht een speler (automatisch). Kan ik die nog opstellen in de liga match?
Ik hoop dat ik je vraag snap en dat het volgende antwoord bevredigend is...Raffin wrote:En dan een misschien vreemde vraag:

Alle skills lopen achter de komma door. Dus op het moment dat een skill van de 84% naa de 85% springt, mag je ervan uitgaan dat ie op dat moment 84,5% is geworden. Omdat in elke skill deze onnauwkeurigheid zit, kan de VS op één specifiek moment nooit exact berekend worden... De berekende waarde kan immers 3,5% afwijken van de werkelijkheid. Echter, tijdens de ontwikkeling van je speler (of door training, of door ervaring) veranderd de waarde van de VS elke sim een beetje. Dus als je de VS een aantal sims achter elkaar uitrekent, kom je vanzelf het maximum en het minimum tegen. Het gemiddelde van die 2 is de werkelijke VS.
-
Gaat niet over sp maar over forum en een nieuwe topic posten om iets te vragen is forumvervuiling
Hoe post je op dit forum een video, ik deed dat tussen url's maar dat gaat blijkbaar niet.

Hoe post je op dit forum een video, ik deed dat tussen url's maar dat gaat blijkbaar niet.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
- Team President
Ik wil de Verborgen Skill van mijn speler opzoeken, maar ik kom er nu achter dat SPMT niet op mijn laptopt draait. Is er een andere manier om de Verborgen Skill snel te achterhalen?
Trotse manager van FC Steenkist
Verborgen skill kan ook via Battle Strategy
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Geblesseerden, heel veel managers vinden dat ze er teveel hebben.
Kijk eens naar de sterrenploeg van weleer FC Widlaks.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Hoho.rohalt wrote:Geblesseerden, heel veel managers vinden dat ze er teveel hebben.

Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
-
Geen fysio en geen arts en dan krijg je dit 

S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Ik heb een probleem met SPMT, hij geeft steeds aan dat er een onbekende fout is. Kan niet achterhalen wat dit is via het forum, iemand misschien ideeen?
-
Nog een laatste kleine (opmerkelijke) update: Mijn SW Ahad heeft sinds in zijn laatste 6% ervaring de volgende wedstrijden gespeeld: 30xVr(B), 5xL en 3xB. Oftwel 30x0,1 en 5x0,3, waarbij er 1,5% ervaring voor de 3xB overblijft. Conclusie: Spelers die een bekerwedstrijd spelen, verdienen 0,5% ervaring!remedy73 wrote:CM Pothuizen sprong na precies 45 Vr's van 4% naar 5% ervaring. Met andere woorden: Met elke Vr scoor je precies 0,10% ervaring.B e n wrote:Kent iemand de precieze procenten (of dicht ertegen) ervaring die een speler erbij krijgt als een speler vr's, vrb's en beker/competitie speelt? In het FAQ staat dit wel maar dit klopt niet...
CM Hutchinson heeft met 9 VrB's en 1 Vr precies 1% ervaring opgedaan.
Vr en VrB zijn dus beide 0,10% ervaring per wedstrijd
CM Mbala heeft met 4 Liga-wedstrijden en 8 Vr's/VrB's precies 2% ervaring gescoord. (2-0,8)/4 = 0,30%
Conclusie:
Vr = 0,10% ervaring
VrB = 0,10% ervaring
L = 0,30% ervaring
Note: Bekerwedstrijden zijn lastig te meten, maar ik ga er van uit dat die ook 0,30% zijn...
Deze wijsheid zou toch voor veel ploegen een reden kunnen zijn om volgend seizoen toch maar aan de beker deel te nemen

@moderators: Willen jullie deze informatie toevoegen/wijzigen aan/in het FAQ-gedeelte?
Vr = 0,10% ervaring
VrB = 0,10% ervaring
L = 0,30% ervaring
B = 0,50% ervaring
Ook bij een Bekerwedstrijd krijg je meer TS bij dan bij een Liga-match (en Vr(b)-matchen).
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner