Moderator: Moderator
Eigenlijk moet je stil zijn Ben, maar omdat je gelijk hebt, mag je deze post laten staanFC The White Caps wrote:Als ik mij nog mag moeien...![]()
Remedy heeft wel gelijk
Nee, je hebt de 6de editie ook gewonnen.remedy73 wrote:Bedankt! Volgens mij is dit pas mijn eerste BeneLiga-cupFC The White Caps wrote:Proficiat Remedy met het winnen van de Beneliga!!![]()
Voor mij stopt de BeNeliga hier... Ik heb plannen binnen de SP wereld en daar passen cupjes zonder geld niet meer inWie er nu de organisator gaat worden is nog niet volledig duidelijk maar dat wordt wel duidelijk binnen enkele dagen
Nu hoor ik eindelijk ook bij de grote jongens...
![]()
Hij heeft geen SPFA... Zonder SPFA kan je enkel een cup van 4 man opstarten...remedy73 wrote:@Darragh: Echt? Dus ik hoorde al bij de grote jongens!?!![]()
@dennis: Waarom kan jij geen cup opstarten van 8 of meer teams? Als jij dat niet kan, dan moet iemand anders de cup opstarten.
Ja hoor, al lang!remedy73 wrote:@Darragh: Echt? Dus ik hoorde al bij de grote jongens!?!![]()
Dennis, start hem maar op met 4 personen, inclusief poule en nodig ze alemaal uit bovenstaand lijstje uit... De snelste 4 doen meedennis wrote:iemand nog intresse?