Ik ben deze week manager van Rogiboys dus ik dank jeT-man wrote:2-1 verloren bij de kampioen: proficiat !

Ook ben ik manager van FC Sampilione deze week

Moderator: Moderator
Ik ben deze week manager van Rogiboys dus ik dank jeT-man wrote:2-1 verloren bij de kampioen: proficiat !
Verloren van Kandziai en verloren van Swiftai...FC The White Caps wrote:Ik ben deze week manager van Rogiboys dus ik dank jeT-man wrote:2-1 verloren bij de kampioen: proficiat !Ik had niet gezien dat er donderdag tegen een hervormer wordt gespeeld... Morgen dus een 'onbelangrijke' wedstrijd tegen de nummer 2 Kandziai... Al heb ik de trainer gewisseld (contract nog maar voor 10 dagen) zodat er misschien nog gewonnen kan worden
Ook ben ik manager van FC Sampilione deze week![]()
Puerto had me gevragen om te proberen nog de 11e plek te pakken maar dan moet er morgen gewonnen worden tegen topper Swiftai...
Hoe weet je wie naar waar degradeert?FC The White Caps wrote:Rogiboys wint met 7-1 van hervormer Czech Line en FC The White Caps wint met 6-0 van FC Sampilione
Rogiboys pakt promotie naar A, FC Sampilione verhuist naar C5 en FC TWC naar C6
recht uit de FAQ:Jante5 wrote:Hoe weet je wie naar waar degradeert?FC The White Caps wrote:Rogiboys wint met 7-1 van hervormer Czech Line en FC The White Caps wint met 6-0 van FC Sampilione
Rogiboys pakt promotie naar A, FC Sampilione verhuist naar C5 en FC TWC naar C6
lekker positiefrohalt wrote:maar ik verzeker je dat ik snel terug die B-reeks zal terugzien
Normaal gezien komen volgend seizoen TOM en ik je op het hoogste plan versterken. Meangreen zal er dan ook nog (hervormend) bij zijn, dus spelen er in seizoen 43 maar liefst 4 forumgangers in de Arohalt wrote:Zand in de ogen strooien van de anderen ...
Mmm, ik denk het niet! na ja, het zou kunnen, maar in mijn ogen is AB Craiova in B2 favoriet volgend seizoen... maar ook die zal er niet met kop en schouders bovenuit steken... Since1903 heeft een mooi team en kan flinke lineages neerzetten en ook Avantul Baia De Fier is zeer sterk. Verder is er natuurlijk Olympic Dmgr die met focus een top 2 plaats zou kunnen pakken...remedy73 wrote:Normaal gezien komen volgend seizoen TOM en ik je op het hoogste plan versterken. Meangreen zal er dan ook nog (hervormend) bij zijn, dus spelen er in seizoen 43 maar liefst 4 forumgangers in de Arohalt wrote:Zand in de ogen strooien van de anderen ...