Plaats 2 ligt weer helemaal open

Moderator: Moderator
Volgens mij kan je het al vanaf 30 zonder moraalverlies maar werkt de moraalstijging pas vanaf 40...remedy73 wrote:Vandaag uit bij de nr 2 verloren. Een rode kaart en een niet werkende trainerswisselsdeden me de das om: 145-142 (1-0).
Mijn trainer was reeds 33 dagen onder contract. Dan werkt die wissel toch al? Misschien ligt het aan zijn vervanger die slechts 56% was? Wie het weet mag het zeggen...
Door dit verlies wordt het toch weer spannend in de B.3. Ik lig met 41/48 nu slechts 2 punten voor op cordunenii...
het grote verschil met vorige seizoenen bij ons is dat de random aardig tegenwerkt. wedstrijden met gruwelijke rode kaarten en wedstrijden die 'normaal' in een gelijkspel eindigen worden verloren. hebben ook nog maar 1 keer gelijk gespeeld dit seizoen als bevestiging van voorgaande.T-man wrote:Met 1p op 't veld van nr 3 zijn we blij: 0-0![]()
2 zekerheden in onze reeks: de kampioen en de dalers![]()
De andere 9 strijden voor plaats 2
ta, vandaag nog maar weer eens een onderschriJVEN van dit akelige random-tegen effect. thuis verliezen door een rode kaart... AUW...AgentOrange wrote: het grote verschil met vorige seizoenen bij ons is dat de random aardig tegenwerkt. wedstrijden met gruwelijke rode kaarten en wedstrijden die 'normaal' in een gelijkspel eindigen worden verloren. hebben ook nog maar 1 keer gelijk gespeeld dit seizoen als bevestiging van voorgaande.
vindt het wel spannend hoor, maar om nou in een adem genoemd te worden met ultras union gaat me wel ver... die is eigenlijk net een beetje slechter als alles normaal zou zijn.
NETJES!T-man wrote:Topper tgn de kampioen gewonnen: 3-2