Ongetwijfeld, maar bij mij niet bekend.Wursten wrote:@ Remedy: Is hier ook een één of ander tabelletje van?
Ik weet niet of zo'n tabelletje inzichtelijk is voor een moderator... Ben? Meangreen?
Of is het bekend bij een sheriff... yockr?
Moderator: Moderator
Ongetwijfeld, maar bij mij niet bekend.Wursten wrote:@ Remedy: Is hier ook een één of ander tabelletje van?
Bedankt voor de heldere uitleg!remedy73 wrote:Antwoord al gegeven:Rutger Lazou wrote:Mijn A team staat op 100% loon
De rest van mijn spelers staan op WP (mssn stuk of twee niet mrja.)
en ik win dit seizoen bijna altijd dus daar kan het niet aan liggen :p
ik vroeg me alleen af of andere teams ook geld verliezen aan competitiematchen?
en is het de bedoeling dat je capaciteit je hele achterban inhoudt?Als je over een uit en een thuiswedstrijd dan toch nog verlies maakt, dan zijn je spelers te goed of te duur t.o.v. je achterban. Je leeft blijkbaar was boven je budgetyockr wrote:De capaciteit van je stadion is best ongeveer 2/3 van je achterban. (...)Als je achterban 2x zo groot is, zal je ook 2x zoveel ticketverkoop hebben. Dan is de situatie weer gezond.
Correct, groepswinnaar speelt altijd thuis tgn nr 2rpg_gamer wrote:Kan iemand me wat meer info geven over vr bekers. Begin af en toe kans te maken om eentje te winnen. VB als er 4 groepen zijn en de voorrondes zijn gedaan speelt dan groep 1 altijd tegen groep 4 en groep 2 tegen 3? En speelt de eerste dan tegen de tweede of is dit gewoon random ?
Hier hetzelfde probleem. Sindsdien gebruik ik Firefox om spelers in te calculeren. Ik kan verder geen andere oplossing bedenkenRequiem wrote:Ik weet dat dit al veel gevraagd is geweest, maar ik kon het nergens vinden op het forum dus heb het toch maar hier gezet:
ik heb nu de laatste versie van Google Chrome, en als ik een speler wil laten incalculeren met battle strategy verschijnt er alleen maar zijn naam + leeftijd. Hoe los ik dit op? Bij voorbaat dank
Het programma SPMT werkt nog, ik gebruik het zelf ook regelmatig. Maar ticketprijzen heb ik er nog niet mee berekendRutger Lazou wrote:Is SPMT handig om je ticketprijs enzo te berekenen? En werkt dat programma eigenlijk nog?
Ik gebruik SPMT nauwelijks alleen maar voor de ticketprijs.Wursten wrote:Het programma SPMT werkt nog, ik gebruik het zelf ook regelmatig. Maar ticketprijzen heb ik er nog niet mee berekendRutger Lazou wrote:Is SPMT handig om je ticketprijs enzo te berekenen? En werkt dat programma eigenlijk nog?
Dat zijn ze idd.Bombay wrote:Wat waren nu weer precies de individuele orders waar je moest naar kijken bij het bepalen van de penaltynemers?
GK Uittrappen?
Verdedigers, middenvelders en aanvallers Schieten?