Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
Spelen tegenwoordig al de grote ploegen met ingestelde penaltynemers? 

Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Vorige teams:
Merci!The Amazing Spicy wrote:Dat zijn ze idd.Bombay wrote:Wat waren nu weer precies de individuele orders waar je moest naar kijken bij het bepalen van de penaltynemers?
GK Uittrappen?
Verdedigers, middenvelders en aanvallers Schieten?
TEAM : Djerba
-
- Member of the Soccer Project Association
Penaltynemers (namen) zijn neem ik aan allemaal wel ingesteld, wat mij verbaasd is dat ook behoorlijk wat A en B teams de hoek van schieten hebben ingesteld!!Darragh wrote:Spelen tegenwoordig al de grote ploegen met ingestelde penaltynemers?

Het loont echt om even de gespeelde wedstrijden van je tegenstander te bekijken

FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Ik een vraag over het afleveren van spelers vanuit het jeugdcentrum,op 29 Juli heb ik de laatste speler gekregen.
Sindsdien is er geen enkele speler meer gekomen of niet goed genoeg bevonden,ik was in de veronderstelling dat maximaal 25 dagen duurt en dat er dan weer een speler zou moet komen,hoe zit dit eigenlijk....
Sindsdien is er geen enkele speler meer gekomen of niet goed genoeg bevonden,ik was in de veronderstelling dat maximaal 25 dagen duurt en dat er dan weer een speler zou moet komen,hoe zit dit eigenlijk....
-
uit de FAQ:primoss wrote:Ik een vraag over het afleveren van spelers vanuit het jeugdcentrum,op 29 Juli heb ik de laatste speler gekregen.
"Er zijn drie verschillende soorten jeugdcentra: het eenvoudige, het professionele en het ultramoderne. De 3 jeugdcentra kosten allemaal 500 000 € om het te bouwen. En wekelijks betaalt u nog onderhoudskosten, respectievelijk 5 000, 10 000 en 20 000 €. De tijd die er verstrijkt vooraleer u een jeugdspeler krijgt, hangt af van dat type centrum. In een periode van respectievelijk 60, 30 of 20 dagen, krijgt u een bericht in verband met uw jeugdspeler (een preciezere uitleg staat ook in de Regels). Er wordt dan gemeld of uw speler goed genoeg is bevonden om bij uw kern aan te sluiten, of dat hij niet goed genoeg was om een carrière als SP-speler te beginnen. Die jeugdspeler moet aan bepaalde criteria voldoen om goed genoeg bevonden te worden.
De kans om een jeugdspeler te krijgen, is afhankelijk van uw jeugdcoördinator. Hoe beter uw jeugdcoördinator, hoe groter de kans dat een jeugdspeler goed genoeg bevonden zal worden. "
Ja, dat verbaasd mij ook wel. Mmm, ik zal er in de toekomst rekening mee proberen te houden, ook al zal dat mss niet zo veel uitmaken in de lagere reeksen...meangreen wrote:Penaltynemers (namen) zijn neem ik aan allemaal wel ingesteld, wat mij verbaasd is dat ook behoorlijk wat A en B teams de hoek van schieten hebben ingesteld!!Darragh wrote:Spelen tegenwoordig al de grote ploegen met ingestelde penaltynemers?![]()
Het loont echt om even de gespeelde wedstrijden van je tegenstander te bekijken

Huidig team:
Vorige teams:
Vorige teams:
yockr wrote:uit de FAQ:primoss wrote:Ik een vraag over het afleveren van spelers vanuit het jeugdcentrum,op 29 Juli heb ik de laatste speler gekregen.
"Er zijn drie verschillende soorten jeugdcentra: het eenvoudige, het professionele en het ultramoderne. De 3 jeugdcentra kosten allemaal 500 000 € om het te bouwen. En wekelijks betaalt u nog onderhoudskosten, respectievelijk 5 000, 10 000 en 20 000 €. De tijd die er verstrijkt vooraleer u een jeugdspeler krijgt, hangt af van dat type centrum. In een periode van respectievelijk 60, 30 of 20 dagen, krijgt u een bericht in verband met uw jeugdspeler (een preciezere uitleg staat ook in de Regels). Er wordt dan gemeld of uw speler goed genoeg is bevonden om bij uw kern aan te sluiten, of dat hij niet goed genoeg was om een carrière als SP-speler te beginnen. Die jeugdspeler moet aan bepaalde criteria voldoen om goed genoeg bevonden te worden.
De kans om een jeugdspeler te krijgen, is afhankelijk van uw jeugdcoördinator. Hoe beter uw jeugdcoördinator, hoe groter de kans dat een jeugdspeler goed genoeg bevonden zal worden. "
Sorry maar deze tekst zoals hierboven is vermeldt heb ik nooit in de regels of FAQ gelezen ,terwijl ik dit toch zeer aandachtig heb doorgelezen.Heb ik net nog even gedaan maar ik kan dit nergens vinden.
Of is er een uitgebreider help gids waarvan ik het bestaan niet weet,want ik wil geen onnodige vragen stellen.
Wat ik heb gelezen daarin staat alleen dat er 3 soorten jeugdcentra's bestaan,maar om de hoeveel dagen dat er een speler wordt afgeleverd,staat er niet bij.
-
Er is een heel forumdeel met FAQ:primoss wrote:yockr wrote:uit de FAQ:primoss wrote:Ik een vraag over het afleveren van spelers vanuit het jeugdcentrum,op 29 Juli heb ik de laatste speler gekregen.
Sorry maar deze tekst zoals hierboven is vermeldt heb ik nooit in de regels of FAQ gelezen ,terwijl ik dit toch zeer aandachtig heb doorgelezen.Heb ik net nog even gedaan maar ik kan dit nergens vinden.
Of is er een uitgebreider help gids waarvan ik het bestaan niet weet,want ik wil geen onnodige vragen stellen.
Wat ik heb gelezen daarin staat alleen dat er 3 soorten jeugdcentra's bestaan,maar om de hoeveel dagen dat er een speler wordt afgeleverd,staat er niet bij.
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 32&t=48283
ahhhh ok,
Ik had alleen maar FAQ en regels gelezen van soccerproject,en daar staat het niet zo uitgebreid.
Ik was in de veronderstelling dat het dezelfde tekst zou zijn,daarom heb ik dit nooit gecheckt.
Mijn dank is groot volgende keer zal ik beter opletten
Ik had alleen maar FAQ en regels gelezen van soccerproject,en daar staat het niet zo uitgebreid.
Ik was in de veronderstelling dat het dezelfde tekst zou zijn,daarom heb ik dit nooit gecheckt.
Mijn dank is groot volgende keer zal ik beter opletten

Hier zie je meteen waarom ik ze daarstraks heb ingegeven.Darragh wrote:Spelen tegenwoordig al de grote ploegen met ingestelde penaltynemers?

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=4103045
Hehe, idd.Bombay wrote:Hier zie je meteen waarom ik ze daarstraks heb ingegeven.Darragh wrote:Spelen tegenwoordig al de grote ploegen met ingestelde penaltynemers?
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=4103045

Huidig team:
Vorige teams:
Vorige teams:
Merci.Darragh wrote:Hehe, idd.Bombay wrote:Hier zie je meteen waarom ik ze daarstraks heb ingegeven.Darragh wrote:Spelen tegenwoordig al de grote ploegen met ingestelde penaltynemers?
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=4103045Proficiat met de verdiende overwinning.

Heeft overigens ook alleen maar nut vind ik voor Vrb's, of als je ambities hebt in de beker.
Voor de competitie is dat niet meteen nodig.
-
Kan je toch ook veel helpen zenne 

S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Maja gij. Dan kan je beter voor elke wedstrijd nakijken of hij vaste instellingen heeft voor zijn doelman. Dat gaat meer opleveren. Grotendeels blijft het gewoon geluk hebben dat hij niet naar dezelfde hoek gaat.FC The White Caps wrote:Kan je toch ook veel helpen zenne
-
Ik kan nergens info vinden over wat belangrijk is bij penalty nemers. Ik veronderstel dat schieten belangrijk is bij veldspelers en uittrappen bij keepers ? Zou dit in de FAQ kunnen komen want nieuwe spelers kunnen nergens info over dit vinden tenzij ik erover gekeken heb.
rpg_gamer F.223 (hervorming)