Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie G
De start in G volledig gemist, 0/6. Nog wel wat werk dus.
FC Laguna > Trying to manage it !
Voor mij het eerste seizoen in de G klasse,en ik ben best wel tevreden hoe het gaat op dit moment.
De eerste competitie wedstrijd had ik verloren met 1-0 van de huidige koploper ,die alle 5 wedstrijden heeft gewonnen.
Daarna heb ik alle wedstrijden gewonnen,sta nu gedeeld 2e plaats,alleen heb ik een minder doelsaldo,er komen nu belangrijke wedstrijden aan tegen de tegenstanders die mij vergezellen op de 2e plaats,dan weet ik meteen waar ik sta ....
De eerste competitie wedstrijd had ik verloren met 1-0 van de huidige koploper ,die alle 5 wedstrijden heeft gewonnen.
Daarna heb ik alle wedstrijden gewonnen,sta nu gedeeld 2e plaats,alleen heb ik een minder doelsaldo,er komen nu belangrijke wedstrijden aan tegen de tegenstanders die mij vergezellen op de 2e plaats,dan weet ik meteen waar ik sta ....
-
- Location: Right in between the city of carnaval, and the city with the stinky horse.
Jantje, als je daar blijft zit ik volgend seizoen bij jou in de reeks9jantje9 wrote:Wursten, je hebt het elke dag posten 2 dagen lang vol gehouden![]()
Ik zie dat je weer terug gaat naar H?![]()
Ik ga proberen een team op te zetten voor de G, en daar kampioen te worden.
Mijn budget is niet heel hoog doordat een of andere gek 16000 zitjes van het duurste tarief heeft geplaatst. Maar oke. We'll try..

En ik kom daar ook bijJerre__ wrote:Jantje, als je daar blijft zit ik volgend seizoen bij jou in de reeks9jantje9 wrote:Wursten, je hebt het elke dag posten 2 dagen lang vol gehouden![]()
Ik zie dat je weer terug gaat naar H?![]()
Ik ga proberen een team op te zetten voor de G, en daar kampioen te worden.
Mijn budget is niet heel hoog doordat een of andere gek 16000 zitjes van het duurste tarief heeft geplaatst. Maar oke. We'll try..

S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F
Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
Goed nieuws hier, gisteren een ruime overwinning gehaald waardoor promotie naar de F klasse een feit is.
Maar ik vrees met grote vrezen voor volgend seizoen,omdat waarschijnlijk mijn spelers niet goed genoeg zijn,om zich in die klasse te handhaven.
Dus ik zal alle zeilen bij moeten zetten,om niet weer direct te gaan degraderen,en dat is mijn doelstelling voor het komend seizoen.Gelukkig is mijn proffesioneel jeugdcentrum na vandaag klaar,en hoop ik dat ik in de toekomst wat goede talenten ga krijgen.Ik heb een goede speler kunnen kopen,maar helaas niet genoeg geld om meerdere toppers in huis te halen,en verder een paar hopelijk goede talenten gekocht,die zich nog volledig moeten gaan ontwikkelen.
Maar aan die spelers zal ik het komende seizoen nog niet veel hebben,dus die zijn voor de langere termijn.
Maar de vreugde overheerst nu,en ga ik hard knokken volgend seizoen in de F klasse
Maar ik vrees met grote vrezen voor volgend seizoen,omdat waarschijnlijk mijn spelers niet goed genoeg zijn,om zich in die klasse te handhaven.
Dus ik zal alle zeilen bij moeten zetten,om niet weer direct te gaan degraderen,en dat is mijn doelstelling voor het komend seizoen.Gelukkig is mijn proffesioneel jeugdcentrum na vandaag klaar,en hoop ik dat ik in de toekomst wat goede talenten ga krijgen.Ik heb een goede speler kunnen kopen,maar helaas niet genoeg geld om meerdere toppers in huis te halen,en verder een paar hopelijk goede talenten gekocht,die zich nog volledig moeten gaan ontwikkelen.
Maar aan die spelers zal ik het komende seizoen nog niet veel hebben,dus die zijn voor de langere termijn.
Maar de vreugde overheerst nu,en ga ik hard knokken volgend seizoen in de F klasse

Volgend seizoen ben ik ook weer van de partij. En we gaan voor niks minder dan de 1ste plaats! 

S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
ik ga voor de degradatie 

Eerste overwinning is een feit, thuis 4-0 gewonnen met m'n B-ploeg.
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
-
Ons team zal de eerste week toch wel zweten... Vandaag tegen een van de topkandidaten gespeeld voor de titel... Ze waren ongeveer 9 rating beter maar toch hebben we 1-1 (we speelden uit) gespeeld. Dus niet zo slecht. Morgen krijgen we nog zo eentje over de vloer, het zal zwaar worden! Elk puntje dat we deze week pakken is bonus om toch in die top 4 te geraken.
Vergeten mijn IO's in te stellen, dat resulteerde in een nipte overwinning van 2-3, 106-108.
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
-
En weer gelijk gespeeld. Al 2 punten die we niet hadden verwacht. Nu kunnen we de volgende 2 matchen van deze week makkelijk winnen.
-
En de 3 punten zijn binnen!
w00p w00p

5-0 gewonnen en we staan op de beoogde eerste plaats! 

S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
-
8-2 gewonnen en we sluiten de week af met een 8/12 en een 5de plaats. Het kan nu alleen maar beter worden! 

De week afgesloten met een mooie 12/12 na een 1-3 overwinning. Ik heb nu samen met de nummer 2 het maximum aantal punten, alleen mijn doelsaldo is iets beter. Maandag krijgen we hen op bezoek! Daar zouden we onze eerste stap naar de titel moeten kunnen zetten! 

S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G