Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

hans0812
Team Board Member

Re: Divisie C

Post by hans0812 »

Vandaag een 2-1 overwinning op een stel gedevalueerde Grieken, hierdoor blijven we moederziel alleen bovenaan staan :D . Laten we het er maar ophouden dat we tot nu toe geen sterke tegenstanders ontmoet hebben, er zijn zeker 5 teams die op papier sterker zijn. Voorlopig kijken we al 3 dagen lang met veel plezier naar de ranglijst.
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden :lol: :lol:
Bombay
Member of the Soccer Project Association

Post by Bombay »

10/12, en daarmee voorlopig alleen leider na de 1ste week. Dus best wel tevreden mee.
TEAM : Djerba
hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

Het moet niet gekker worden, als we al uitwedstrijden gaan winnen met een rating van 133 en daarmee de eerste week afsluiten met 12 uit 12 en de eerste plek, dan is het niveau niet hoog in C6. Volgende week komen de echte tegenstanders :( en mag ik blij zijn met 4 punten.
tvaltnietmee
Puerto Del Salas

Post by Puerto Del Salas »

Vrijdag verdiend verloren. En maandag wrchl ook, want geen fatsoenlijke LB tot mn beschikking, al heeft hij geen fatsoenlijke CM. Ach, we gaan wel zien ;p.
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

Het eerste puntverlies, 1-1 uit met 1 lr minder, dat valt dan weer mee. Op doelsaldo staan we nu nog bovenaan. Morgen tegen de nr4 en donderdag en vrijdag tegen de huidige nrs. 2 en 3. Eind van de week weten we of we blijven meedoen voor promotie of dat we de rest van het seizoen freewheelend kunnen uitspelen.
tvaltnietmee
Puerto Del Salas

Gister verloren en vandaag gewonnen, thanks RJ :oops: .
Donderdag tegen (lijkt me) een haalbare kaart.
FC Sampilione
C.4

hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

Tegen die nr.4 was achteraf een makkie, tegenstander voelde zich bij voorbaat kansloos, gevolg een 3-1 overwinning. Dit was niet genoeg om de eerste plaats vast houden en nu spelen we donderdag tegen de lijstaanvoerder uit. Hier gaan we zeker niet winnen en vrijdag thuis tegen de vermoedelijke nr.2 gaan we weer wel volle bak.
tvaltnietmee
Bombay

Post by Bombay »

Verdomd slechte week achter de rug. Gezakt naar de 4e plaats. Positieve daaraan is dat ik nu dus echt gemotiveerd ben om terug te slaan. :twisted:
TEAM : Djerba
hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

Zoals verwacht vandaag verloren uit bij de lijstaanvoerder. Morgen thuis tegen de nr.2, we mogen onze handen dicht knijpen als we een puntje weten te pakken.
tvaltnietmee
Puerto Del Salas

Heel veel last van blessures de laatste dagen, donderdag zat het ook weer is tegen en daardoor puntverlies geleden. Vannacht forfait gewonnen van de no.16 , maandag tegen de nummer 13.
FC Sampilione
C.4

hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

hans0812 wrote:Zoals verwacht vandaag verloren uit bij de lijstaanvoerder. Morgen thuis tegen de nr.2, we mogen onze handen dicht knijpen als we een puntje weten te pakken.
Het is geen puntje geworden..................het zijn er 3 geworden! Door dit resultaat pakken we de 2e plaats weer terug.
tvaltnietmee
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Het wordt een beetje lastig om onze doelstelling (11e) te halen. Voorlopig sta ik al 10 punten los en ik vraag me af of de nummers 11 en 12 wel zoveel punten gaan pakken dit seizoen. Deze week tegen de nummers 1, 2 en 4 en dan zie ik wel of de doelstelling wordt bijgeschroefd naar een top5 plek. Anders gaan we rigoreus met het C-team spelen :roll:
ward1995

Post by ward1995 »

Ron Jeremy wrote:Het wordt een beetje lastig om onze doelstelling (11e) te halen. Voorlopig sta ik al 10 punten los en ik vraag me af of de nummers 11 en 12 wel zoveel punten gaan pakken dit seizoen. Deze week tegen de nummers 1, 2 en 4 en dan zie ik wel of de doelstelling wordt bijgeschroefd naar een top5 plek. Anders gaan we rigoreus met het C-team spelen :roll:
kun je geen aanvaller in de goal zetten en keeper in aanval zodat je geen punten meer pakt en dat die teams nog punten pakken tegen u en die zullen wel winnen van 13 14 15 16 en dan heb je je 11e plaats toch

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

ward1995 wrote:
Ron Jeremy wrote:Het wordt een beetje lastig om onze doelstelling (11e) te halen. Voorlopig sta ik al 10 punten los en ik vraag me af of de nummers 11 en 12 wel zoveel punten gaan pakken dit seizoen. Deze week tegen de nummers 1, 2 en 4 en dan zie ik wel of de doelstelling wordt bijgeschroefd naar een top5 plek. Anders gaan we rigoreus met het C-team spelen :roll:
kun je geen aanvaller in de goal zetten en keeper in aanval zodat je geen punten meer pakt en dat die teams nog punten pakken tegen u en die zullen wel winnen van 13 14 15 16 en dan heb je je 11e plaats toch
Jawel. Expres verliezen kan best, maar mijn team is echt niet zo goed als de stand doet vermoeden. En om nou iedere wedstrijd helemaal bewust te verliezen is mijn eer te na. Ik had veel tegenstand verwacht, maar zelfs wedstrijden waarin mijn team echt niet goed staat, pak ik gewoon 3 punten. We kijken het even aan.....
Puerto Del Salas

1-4 gaan winnen. Morgen nummer 6 (ik) tegen de nummer 5, het zal mij benieuwen ..

RJ, ik zie jouw zonder problemen top 5 eindigen.
FC Sampilione
C.4

Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”