FC The White Caps wrote:De topper tegen de nummer 2 gewonnen met 1-4. Zijn fitheden en moralen zagen er niet uit gisteren Makkelijke overwinning dus 7 punten voor op nummer 3 en 4 op de nummer 2. Morgen tegen de nummer 2 wat ook heel makkelijk gaat worden...
Met andere woorden: Alvast gefeliciteerd met je kampioenschap!
Het is wat vroeg maar toch bedankt
Als we zo'n makkelijk seizoen tegemoet gaan kunnen we nog makkelijk onze TS een klein beetje kapot doen met wat oude spelers (goedkope met hoge BP) te kopen voor volgend seizoen. Ik wil die C titel, heb 'm nog niet
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A
Was het hier ook maar zo maar heb al te veel onterecht punten verloren, indien alles correct stond ik nu met 1e met 1 punt voorsprong op de tweede, maar we kunnen hier niets meer aan veranderen.
FC The White Caps wrote:De topper tegen de nummer 2 gewonnen met 1-4. Zijn fitheden en moralen zagen er niet uit gisteren Makkelijke overwinning dus 7 punten voor op nummer 3 en 4 op de nummer 2. Morgen tegen de nummer 2 wat ook heel makkelijk gaat worden...
Met andere woorden: Alvast gefeliciteerd met je kampioenschap!
Het is wat vroeg maar toch bedankt
Als we zo'n makkelijk seizoen tegemoet gaan kunnen we nog makkelijk onze TS een klein beetje kapot doen met wat oude spelers (goedkope met hoge BP) te kopen voor volgend seizoen. Ik wil die C titel, heb 'm nog niet
Dat wordt dan dringen op de eerste plek in C6 , Bruggenhof heeft in een persbericht aangegeven dit ook als doel te zien . Het ziet er niet naar uit dat mijn team promoveert dit seizoen en het bestuur kennende, zullen die wel roepen dat we voor de titel moeten gaan .
Anyway, alvast gefeliciteerd en welcome back in C6
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden
Ik moest tegen de nummer 8 of 9 vandaag en niet weer de nummer 2 Heb gewonnen met 0-2 en de nummers 2 & 3 verliezen
Gevolg: 7 punten voor op nummer 2 en 9 op de nummer 3
@ Hans: Heb wel gezien dat in D16 FC Adjud zit dus die hebben we er volgend seizoen ook bij...
145-133 en 2-1 Nummer 2 speelt gelijk en dus staan we op 9 punten los van de nummer 2 Deze week trouwens 3 deals dus de TS gaat wat zakken
132-140 en 1-3 winst. Donderdag tegen de nummer 6. De nummers 2 en 3 spelen tegen elkaar dus dat wordt sowieso leuk als ik win