Is uiteraard voor niemand een verrassing denk ik

Moderator: Moderator
De 2e dag op rij, voor de rest nog niet hoorRaffin wrote:T-man. Blijf nog ff in A en geef mij die randomkaart dan als ik er benWat heb jij al chance gehad haha
Als ik het iemand gun, dan zijn jij en Hoesselt het wel. Laat dit nét het puntje zijn voor jou om je te handhaven in AT-man wrote:De 2e dag op rij, voor de rest nog niet hoorRaffin wrote:T-man. Blijf nog ff in A en geef mij die randomkaart dan als ik er benWat heb jij al chance gehad haha
![]()
Ruda Masina en Remedy springen weer haasje over door een onterechte 1-1 tgn mij![]()
Het zal mss aan die 3e plaats liggen
en speeldagen 2 & 9T-man wrote:De 2e dag op rij, voor de rest nog niet hoorRaffin wrote:T-man. Blijf nog ff in A en geef mij die randomkaart dan als ik er benWat heb jij al chance gehad haha
![]()
Ruda Masina en Remedy springen weer haasje over door een onterechte 1-1 tgn mij![]()
Yep hij heeft een moeilijker programma dus normaal ben jij 3eremedy73 wrote:Als ik het iemand gun, dan zijn jij en Hoesselt het wel. Laat dit nét het puntje zijn voor jou om je te handhaven in AT-man wrote:De 2e dag op rij, voor de rest nog niet hoorRaffin wrote:T-man. Blijf nog ff in A en geef mij die randomkaart dan als ik er benWat heb jij al chance gehad haha
![]()
Maak je over mij geen zorgen. Ik krijg donderdag Ruda Masina thuis, al is winst lang niet zeker. Hij speelt geen beker meer, ik wel. Hij heeft woensdag een lege agenda, ik een propvolle. Daarentegen hebben we een strenge scheids en is mijn ploeg beduidend minder agressief dan die van Ruda. Ik hoef hem i.i.g. niet te verliezen en Ruda gaat nog wel wat punten morsen. Ik ga er van uit dat ik na 30 wedstrijden toch écht op de derde plek sta
Het doel was om ooit in A te geraken en dat is me eindelijk gelukt, het volgende was erin blijven en dat ziet er ook redelijk goed uit maar hoe moeilijk het is/was dit seizoen, volgend seizoen zal nog zwaarder worden dus zullen we elkaar niet in A maar in B zien vrees ikRaffin wrote:en speeldagen 2 & 9T-man wrote:De 2e dag op rij, voor de rest nog niet hoorRaffin wrote:T-man. Blijf nog ff in A en geef mij die randomkaart dan als ik er benWat heb jij al chance gehad haha
![]()
Maar het was idd op die vorige. Bvb speeldag 13 had je hem tegen. Maar hou die kaart alvast!
Dan hoop ik dat je de cup niet wintT-man wrote:Het doel was om ooit in A te geraken en dat is me eindelijk gelukt, het volgende was erin blijven en dat ziet er ook redelijk goed uit maar hoe moeilijk het is/was dit seizoen, volgend seizoen zal nog zwaarder worden dus zullen we elkaar niet in A maar in B zien vrees ik![]()
Ik heb nog 1 stiekem doel en dat is de Cup winnen, daarna stop ik met SP
Lijkt mij onmogelijk maar wie weet: hoe langer die Cupwinst uitblijft hoe meer de die A-titel me aanspreekt mssremedy73 wrote:Dan hoop ik dat je de cup niet wintT-man wrote:Het doel was om ooit in A te geraken en dat is me eindelijk gelukt, het volgende was erin blijven en dat ziet er ook redelijk goed uit maar hoe moeilijk het is/was dit seizoen, volgend seizoen zal nog zwaarder worden dus zullen we elkaar niet in A maar in B zien vrees ik![]()
Ik heb nog 1 stiekem doel en dat is de Cup winnen, daarna stop ik met SP
Daarnaast: Je hebt de A gehaald, je hebt je kunnen handhaven. Is je volgende doel dan niet de A winnen?
gebeurt. fyitegenslag met de random gebeurd nooit alleen