Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
Let maar op dat sheriff Razvanica dit allemaal niet leest of jullie worden allemaal geband.
't is ook een Roemeen.
't is ook een Roemeen.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
- Member of the Soccer Project Association
loooooooooooooooool
Peis dat El Roemeno rapper gaat vliegen dan een oldskool-bende uit de begintijden uit het land van herkomst. Sheriff lol.
Dat hij maar schoon op zijn landforum blijft of tes op zijn moale. (hier zal hij het moeilijk mee hebben via vertaalmachines)
Peis dat El Roemeno rapper gaat vliegen dan een oldskool-bende uit de begintijden uit het land van herkomst. Sheriff lol.
Dat hij maar schoon op zijn landforum blijft of tes op zijn moale. (hier zal hij het moeilijk mee hebben via vertaalmachines)

Ghent Semper Fidelis.
-
Dat is voor Nederlanders al niet te begrijpenSmoje wrote:loooooooooooooooool

@Rohalt: In de discussie rond de ban van Pandy en Gogumagic is hetgeen ik vanochtend heb gedaan naar voren gebracht en zowel yockr als razvanica hebben aangegeven hier niets tegen te kunnen en willen doen.
Goed dat je je voorzorgen hebt genomen.
Tzou jammer zijn, dat de betrokken ploegen en managers hierdoor zouden verdwijnen.
Tzou jammer zijn, dat de betrokken ploegen en managers hierdoor zouden verdwijnen.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Let's Rock'n Roll next season boysT-man wrote:0-1 verloren![]()
De 2 belgen handhaven zich, d'r komt zelfs eentje bij: el stino

zal denk ik pas donderdag een echt vreugdesprongetje doen en eens kijken of mijn team volgend jaar nog deftig staat voor A.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Eerste keer A, Stino? Want heb het hiet niet meer gevolgd. Ik herinner mij wel nog veel cup en vr-matchkes in de oude tijden tussen ons. Royal Fc vs Glorybuffalos. Of toch ook in dezelfde reeks? Meen mij gelijk ook zoiets te herinneren in B ofzo. Heb eigenlijk spijt dat ik mijn oude team niet volledig verkocht heb en het geld op de bank hield en af en toe eens nieuwe talentjes voltrainen en weer verkopen. Ma bon, too late. 
Herinner mij nu zelfs nog namen van mijn spelers toen, was wa freak gelijk.
LB Dirk-Jan Van Dommelen
CF Gabriel Adjaoud (was den enigsten die heel mijn sp-carriere in mijn team zat, topcf
, op zijn 31-ste verjaardag ben ik gestopt, denk ik, hoe symbolisch)
GK Zdenek Atasever
Dit geheel terzijde.

Herinner mij nu zelfs nog namen van mijn spelers toen, was wa freak gelijk.
LB Dirk-Jan Van Dommelen
CF Gabriel Adjaoud (was den enigsten die heel mijn sp-carriere in mijn team zat, topcf

GK Zdenek Atasever
Dit geheel terzijde.
Ghent Semper Fidelis.
-
morgen mijn afscheidswedstrijd in de A tegen de toekomstige kampioen 
hopelijk kan ik me met een seizoen of 5 hier weer melden!
Allen veel succes volgend seizoen, geef die tsjeggen er van langs

hopelijk kan ik me met een seizoen of 5 hier weer melden!

Allen veel succes volgend seizoen, geef die tsjeggen er van langs

FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
0-2 winst en fraaie 9e plaats al zeg ik het zelf
Volgend seizoen zal nog moeilijker worden, mss gokken op de beker

Volgend seizoen zal nog moeilijker worden, mss gokken op de beker

Team = AC ManU (B2)
-
Met 1-6 verloren van Meangreen, die nu zijn losing streak heeft doorbroken.
Doordat Berusky zijn wedstrijd tegen Totema Baka heeft laten lopen, word ik toch nog 4e. Een evenaring van de beste prestatie van mijn broer, maar bij nader inzien had er dit seizoen wellicht al veel meer in gezeten: Aan het eind van vorig seizoen en begin dit seizoen veel transfers gedaan, waardoor ik met een TS van 67% starte en gedurende de hele eerste seizoenshelft zakte de TS regelmatig richting de 80%. Hierdoor in de eerste helft minimaal 11 punten laten liggen. De laatste 2 ronden ook laten lopen, wat nog eens 6 punten zijn. En dan te bedenken dat ik ALLE sims dit seizoen heb gespeeld, inclusief de beker! En ik ben precies op 17 punten achterstand van Inter Milano ben geeindigd
Het gaat te ver om te zeggen dat ik dit seizoen kampioen had kunnen spelen, want zonder die transfers was mijn team zwakker geweest...
Opvallend aan de laatste ronde: Flamendros gaat gewoon volle bak tegen FC Dabli (151-145) en knikkert Dabli er dus uit. Door de winst van Berusky maakte het uiteindelijk niets uit, maar toch grappig dat Flamendros dus gewoon zijn sportieve plicht vervuld. Het is net of het geen echte Tsjech is
Doordat Berusky zijn wedstrijd tegen Totema Baka heeft laten lopen, word ik toch nog 4e. Een evenaring van de beste prestatie van mijn broer, maar bij nader inzien had er dit seizoen wellicht al veel meer in gezeten: Aan het eind van vorig seizoen en begin dit seizoen veel transfers gedaan, waardoor ik met een TS van 67% starte en gedurende de hele eerste seizoenshelft zakte de TS regelmatig richting de 80%. Hierdoor in de eerste helft minimaal 11 punten laten liggen. De laatste 2 ronden ook laten lopen, wat nog eens 6 punten zijn. En dan te bedenken dat ik ALLE sims dit seizoen heb gespeeld, inclusief de beker! En ik ben precies op 17 punten achterstand van Inter Milano ben geeindigd

Het gaat te ver om te zeggen dat ik dit seizoen kampioen had kunnen spelen, want zonder die transfers was mijn team zwakker geweest...
Opvallend aan de laatste ronde: Flamendros gaat gewoon volle bak tegen FC Dabli (151-145) en knikkert Dabli er dus uit. Door de winst van Berusky maakte het uiteindelijk niets uit, maar toch grappig dat Flamendros dus gewoon zijn sportieve plicht vervuld. Het is net of het geen echte Tsjech is

-
Ziekelijk.
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

remedy73 wrote:Opvallend aan de laatste ronde: Flamendros gaat gewoon volle bak tegen FC Dabli (151-145) en knikkert Dabli er dus uit. Door de winst van Berusky maakte het uiteindelijk niets uit, maar toch grappig dat Flamendros dus gewoon zijn sportieve plicht vervuld. Het is net of het geen echte Tsjech is

Hij zal wel doorgehad hebben dat het geen verschil meer zou maken..
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
-
Als berusky van Totema had gewonnen of Bizone had verloren had het wel degelijk verschil gemaakt! Flamendros kon die uitslagen nog niet weten. Zijn inzet in de laatste ronde siert hem gewoonDarragh wrote:remedy73 wrote:Opvallend aan de laatste ronde: Flamendros gaat gewoon volle bak tegen FC Dabli (151-145) en knikkert Dabli er dus uit. Door de winst van Berusky maakte het uiteindelijk niets uit, maar toch grappig dat Flamendros dus gewoon zijn sportieve plicht vervuld. Het is net of het geen echte Tsjech is![]()
Hij zal wel doorgehad hebben dat het geen verschil meer zou maken..

Thx! nu kan ik mijn ex-RM akici terugkopen van Dabli, hij wou hem enkel verkopen als hij zakte naar B 

-
inderdaad de eerste keer in A.Smoje wrote:Eerste keer A, Stino? Want heb het hiet niet meer gevolgd. Ik herinner mij wel nog veel cup en vr-matchkes in de oude tijden tussen ons. Royal Fc vs Glorybuffalos. Of toch ook in dezelfde reeks? Meen mij gelijk ook zoiets te herinneren in B ofzo. Heb eigenlijk spijt dat ik mijn oude team niet volledig verkocht heb en het geld op de bank hield en af en toe eens nieuwe talentjes voltrainen en weer verkopen. Ma bon, too late.![]()

met mijn huidige team vermoede ik wel dat het zou lukken. maar je weet natuurlijk nooit.
B.3 is ook altijd een sterke reeks geweest, dus ik hoop dat de A. niet super veel sterker zal zijn als de topmatchen uit B.3

normaal gezien moet ik zeker 1 seizoen kunnen meedraaien als ik de ratings van dit seizoen in A. goed gevolgd heb.
maar de Beker winnen droom ik al langer van. die heb ik de laatste seizoen altijd goed in gedraaid.
2 seizoenen geleden tot de kwartfinale geraakt (onverwacht en met een slechtere ploeg als de huidige).
vorig seizoen nipt niet de laatste week gehaald. eruit gevlogen tegen een A'er ondanks datk beter was. ik denk dat ik toen wel een outsider was voor de finale.
dit seizoen mij er dan toch expres laten uitzwieren tijdens de terugronde, omdat ik voelde dat mijn team fit genoeg moest staan om mee te strijden naar A.
volgend seizoen: is combinatie mogelijk met A-behoud en Beker? zal allemaal afhangen van hoeveel hervormers er gaan zijn in A.
de titel in A., tjah, daar kun je enkel van dromen

maar Beker met dit team. who knows

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Op mijn verzoek gaat FC Inter Milano nog een jaartje door. Een titelstrijd met Hala Madrid, Los Flamendros, FC Remedy en AFC Temosa Praha is voor hem de uitdaging en drijfveer. Hiervoor heeft hij 5 spelers aangetrokken, wat hem de nodige TS heeft gekost.
Om alvast in de stemming te komen voor komend seizoen, daag ik iedereen uit een voorspelling te doen voor volgend seizoen. (Naar idee van de Tsjechen die dat ook al jaren hebben gedaan.) Hier volgt mijn voorspelling:
1. FC Inter Milano
2. FC Remedy
3. Hala Madrid
4. Los Flamendros
5. AFC Temosa Praha
Om alvast in de stemming te komen voor komend seizoen, daag ik iedereen uit een voorspelling te doen voor volgend seizoen. (Naar idee van de Tsjechen die dat ook al jaren hebben gedaan.) Hier volgt mijn voorspelling:
1. FC Inter Milano
2. FC Remedy
3. Hala Madrid
4. Los Flamendros
5. AFC Temosa Praha