Moderator: Moderator
Als de speler op de TL staat en er al boden op zijn verlies je ook 5% teamspirit. Da's het enige bij mijn weten...Darragh wrote:Heeft het ontslaan van een speler invloed op iets?(Buiten op je bankrekening natuurlijk, vanwege de ontslagpremie...
)
Oké, en dat was niet het geval.FC The White Caps wrote:Als de speler op de TL staat en er al boden op zijn verlies je ook 5% teamspirit. Da's het enige bij mijn weten...Darragh wrote:Heeft het ontslaan van een speler invloed op iets?(Buiten op je bankrekening natuurlijk, vanwege de ontslagpremie...
)
Vanaf dan kun je geen spelers meer op de transferlijst plaatsen. Maar degene die er al op stonden worden zoals normaal verkocht.rpg_gamer wrote:Normaal kan je er 50 aankopen en 50 verkopen. Ik heb er 40 verkocht maar heb er wel 14 op de transferlijst staan. Wat gebeurd er als ik er 50 verkocht heb
Enkel leeftijd nog. Maar de juiste leeftijden weet ik niet meer. Iemand anders zal u ermee wel helpen als er online zijn.bendewit wrote:Ik ben op zoek naar een formule om de fitheid van spelers te bepalen.
Ik weet dat ze tijdens liga wedstrijden meer fitheid verliezen dan bij vriendschappelijke wedstrijden.
Dus hierin maak ik een onderscheid. Voor de rest weet ik dat het fitheidsverlies vooral afhangt van de conditie.
Maar zijn er nog andere factoren die meespelen? Zoals positie, leeftijd, offensief/defensief? Of is er een random factor in het spel?
Fitheidverlies bij benadering:bendewit wrote:Ik ben op zoek naar een formule om de fitheid van spelers te bepalen.
Ik weet dat ze tijdens liga wedstrijden meer fitheid verliezen dan bij vriendschappelijke wedstrijden.
Dus hierin maak ik een onderscheid. Voor de rest weet ik dat het fitheidsverlies vooral afhangt van de conditie.
Maar zijn er nog andere factoren die meespelen? Zoals positie, leeftijd, offensief/defensief? Of is er een random factor in het spel?
ik ga es een gokske wagen, vroeger zeiden ze tegen mij vanaf 30jaar jaar dat een speler minder gaat presteren behalve een doelman die kon langer meegaan?Romsk wrote:Bij welke leeftijd gaat de presentatie omlaag?
En kan je zien aan een jeugdspeler of deze een normale speler wordt of een toptalent?
Zo, ja, hoe?