Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
Ik win met 153-142 (1-0) van Bizone TM, maar belangrijker: Inter Milano wint zijn clash met Temosa Praha ook
Temosa nam veel te veel risico met de agressie, krijgt 3 rode kaarten en haalt daarmee slechts 129 linies... Inter Milano blijft na zijn loodzware week dus op 2 punten volgen met een beter doelsaldo... Ai! Volgende week heb IK een loodzwaar programma...

-
Hala ligt er nu in ieder geval definitief afremedy73 wrote:Ik win met 153-142 (1-0) van Bizone TM, maar belangrijker: Inter Milano wint zijn clash met Temosa Praha ookTemosa nam veel te veel risico met de agressie, krijgt 3 rode kaarten en haalt daarmee slechts 129 linies... Inter Milano blijft na zijn loodzware week dus op 2 punten volgen met een beter doelsaldo... Ai! Volgende week heb IK een loodzwaar programma...

in de heenronde was het gelijkspel een gestolen punt door het stoppen van een penalty.
deze keer geen penalty in het spel, maar wel een 0-0 gelijkspel door met een 146 Hala's 148 rating te counteren.

morgen graag nog een puntje, dan sluit ik de week af met 4 gelijke spelen

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Gisteren en vandaag verloren maar da's geen verrassing
Nu ga ik trachten el stino erin te houden

Nu ga ik trachten el stino erin te houden

Team = AC ManU (B2)
-
Vandaag een onverwachte dubbelslag!
1 - In doelsaldo ga ik vandaag voorbij Inter Milano, waardoor de marge in principe 1 wedstrijdpunt groter word. (Bedankt T-man!)
2 - Inter Milano speelt thuis zeer onterecht gelijk tegen Ruda Masina (145-138, geen gemiste penalties, toch 1-1), waardoor ik nogmaals 2 punten uitloop en nu 4 punten voor sta. Hoe graag ik ook kampioen wil worden, vind ik het niet leuk dat random nu voor deze voorsprong/wellicht beslissing zorgt...
1 - In doelsaldo ga ik vandaag voorbij Inter Milano, waardoor de marge in principe 1 wedstrijdpunt groter word. (Bedankt T-man!)
2 - Inter Milano speelt thuis zeer onterecht gelijk tegen Ruda Masina (145-138, geen gemiste penalties, toch 1-1), waardoor ik nogmaals 2 punten uitloop en nu 4 punten voor sta. Hoe graag ik ook kampioen wil worden, vind ik het niet leuk dat random nu voor deze voorsprong/wellicht beslissing zorgt...
Proficiat aan Remedy, zoals voorzien !
Royal zou zich ook moeten redden, al zal die onderliggende confrontatie een kraker kunnen worden.
Voor Hoeselt vv lijkt de redding nabij.
Remedy, mag ik maandag nog eens het volle pond geven zodat je titel meer kleur krijgt of wil je dat ik hem laat lopen ?
Royal zou zich ook moeten redden, al zal die onderliggende confrontatie een kraker kunnen worden.
Remedy, mag ik maandag nog eens het volle pond geven zodat je titel meer kleur krijgt of wil je dat ik hem laat lopen ?
Kan er mij iemand zeggen waar ik terecht kom als ik 13e/14e/15e eindig ?
Alvast bedankt
Alvast bedankt

Team = AC ManU (B2)
-
11e en 16e = B3T-man wrote:Kan er mij iemand zeggen waar ik terecht kom als ik 13e/14e/15e eindig ?
Alvast bedankt
12e en 15e = B2
13e en 14e = B1
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

-
Thuis ben ik niet zo bang. Zelfs donderdag thuis tegen Inter Milano niet. Kijk maar wat je doet. Van mij mag je voluit gaan, maar ik denk dat je op mijn veld kansloos bent. Zorg in ieder geval dat je dinsdag van Panathinaikos wint, want die is belangrijk voor de promotie/degradatie, oftewel belangrijk voor El Stino en mogelijkerwijs ook nog voor jezelf! Enneh, als je de laatste ronde tegen Inter Milano maar een puntje pakt...hoeseltvv wrote:Proficiat aan Remedy, zoals voorzien !

In B3 raak ik nooit, jammerFC The White Caps wrote:11e en 16e = B3T-man wrote:Kan er mij iemand zeggen waar ik terecht kom als ik 13e/14e/15e eindig ?
Alvast bedankt
12e en 15e = B2
13e en 14e = B1

Team = AC ManU (B2)
-
Wou wel tegen je spelen!T-man wrote:In B3 raak ik nooit, jammerFC The White Caps wrote:11e en 16e = B3T-man wrote:Kan er mij iemand zeggen waar ik terecht kom als ik 13e/14e/15e eindig ?
Alvast bedankt
12e en 15e = B2
13e en 14e = B1
-
thopen éhoeseltvv wrote:Proficiat aan Remedy, zoals voorzien !

het lag vrij close allemaal deze week. maar met een 3/9 bennek niet zo super content

op naar de voorlaatste week!
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Wees blij dat je de B3 ontloopt. Die is van oudsher altijd het zwaarst! Alle ploegen die zich net niet konden handhaven in A (11e) en de ploegen die goed zijn en bewust hervormen (16e) komen altijd terug naar A via de B3.T-man wrote:In B3 raak ik nooit, jammerFC The White Caps wrote:11e en 16e = B3T-man wrote:Kan er mij iemand zeggen waar ik terecht kom als ik 13e/14e/15e eindig ?
Alvast bedankt
12e en 15e = B2
13e en 14e = B1
'T gaat me niet om de sterkte van de reeksen, 'k wou gewoon tgn Raffin spelen (1e keer in compi) en nog 's tgn Bombay en Westelremedy73 wrote:Wees blij dat je de B3 ontloopt. Die is van oudsher altijd het zwaarst! Alle ploegen die zich net niet konden handhaven in A (11e) en de ploegen die goed zijn en bewust hervormen (16e) komen altijd terug naar A via de B3.T-man wrote:In B3 raak ik nooit, jammerFC The White Caps wrote: 11e en 16e = B3
12e en 15e = B2
13e en 14e = B1

Team = AC ManU (B2)
-
Dit keer winnen we wél van Hoesselt. Linies 152-144 (1-0).
Inter Milano wint ook zoals verwacht. Blijven 4 punten voor. Morgen uit naar Los Flamendros. Omdat het contract van mijn trainer bijna op was, heb ik hem vandaag vervangen, dus alles staat 100/100 voor morgen
(65/72)
Inter Milano wint ook zoals verwacht. Blijven 4 punten voor. Morgen uit naar Los Flamendros. Omdat het contract van mijn trainer bijna op was, heb ik hem vandaag vervangen, dus alles staat 100/100 voor morgen

Benieuwd wat er gebeurd was als die kwetsuur er niet was geweest. Maar de titel is zo goed als binnen...
Nu morgen winnen van Panathinaikos zodat Royal nog te redden valt ! (en Hoeselt uiteraard zelf ook).
Nu morgen winnen van Panathinaikos zodat Royal nog te redden valt ! (en Hoeselt uiteraard zelf ook).