Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
De kansen groeien inderdaad met de dag, ondanks dat we beiden alles blijven winnen...
Donderdagochtend de kraker tussen mij (thuis) en FC Inter Milano (uit). Agressie van de scheids speelt geen rol. Ik heb geen enkele geschorste, Inter Milano heeft 3 geschorsten. Zonder tegenslag (random) verwacht ik 154 linies neer te zetten. Volgens de laatste berekening gaat Inter Milano er niet meer dan 149 halen. Als ik die wedstrijd inderdaad win, kom ik 7 punten voor te liggen, met nog 4 wedstrijden te gaan. Zou een veilige marge moeten zijn, maar ik juich pas als ik donderdag de winst binnen heb!
Naast het kampioenschap zal ik ook gaan streven naar een zo hoog als mogelijk puntenaantal. Als ik de rest win, heb ik 83 punten. Echter, ik reken nog op een gelijkspel in de laatste speelronde tegen Temosa Praha, dus ga voorlopig uit van 81 punten...
Donderdagochtend de kraker tussen mij (thuis) en FC Inter Milano (uit). Agressie van de scheids speelt geen rol. Ik heb geen enkele geschorste, Inter Milano heeft 3 geschorsten. Zonder tegenslag (random) verwacht ik 154 linies neer te zetten. Volgens de laatste berekening gaat Inter Milano er niet meer dan 149 halen. Als ik die wedstrijd inderdaad win, kom ik 7 punten voor te liggen, met nog 4 wedstrijden te gaan. Zou een veilige marge moeten zijn, maar ik juich pas als ik donderdag de winst binnen heb!
Naast het kampioenschap zal ik ook gaan streven naar een zo hoog als mogelijk puntenaantal. Als ik de rest win, heb ik 83 punten. Echter, ik reken nog op een gelijkspel in de laatste speelronde tegen Temosa Praha, dus ga voorlopig uit van 81 punten...
-
Dit vond ik eigenlijk ook wel een interessante vraag die een klein onderzoekje waard was. Ik het sterrenteam van geheel Soccerproject samengesteld. Daarbij heb ik niet op agressies gelet, maar puur ten doel om een zo'n hoog als mogelijke linierating te berekenen.Kowalskii wrote:met theoretisch bedoel ik, als je alle beste spelers op elke positie in sp opkoopt (via spfa opzoeken).
die dus wel degelijk bestaan maar verspreid zitten.
Ik kwam tot de volgende 11 spelers:
GK Tomáš Světlík 30 8% 75,35 FC Inter Milano
LB Dejan Vasiljevic 29 3% 76,10 FC Inter Milano
CB Marco Aurélio Américo Fronio 28 28% 75,81 FC Remedy
RB Jeremy Mouloungui 29 49% 75,25 Totemo Baka
LM Richard Limberský 30 15% 76,40 PANATHINAIKOS 2010
CM Peter Wilkinson 30 49% 77,25 Stars FC
CM Bruno Simonovich 28 6% 76,05 FC Remedy
CM José António Rochemback 28 13% 76,55 Hala Madrid
RM Jiří Ježek 29 54% 75,45 Totemo Baka
CF Aba the Wise 30 50% 76,90 fc slovan
CF Mariano Meca 28 7% 76,05 FC Inter Milano
Met deze 11 spelers zou je volgens battle-strategy maximaal 155,28 halen
wat is de waarde van die 11 spelers samen
ongeveer?
ongeveer?
en remedy donderdag D-day?ward1995 wrote:wat is de waarde van die 11 spelers samen
ongeveer?
Zot ploegske...remedy73 wrote:Dit vond ik eigenlijk ook wel een interessante vraag die een klein onderzoekje waard was. Ik het sterrenteam van geheel Soccerproject samengesteld. Daarbij heb ik niet op agressies gelet, maar puur ten doel om een zo'n hoog als mogelijke linierating te berekenen.Kowalskii wrote:met theoretisch bedoel ik, als je alle beste spelers op elke positie in sp opkoopt (via spfa opzoeken).

Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Vorige teams:
-
Zot ploegske inderdaad, maar het verbaasd mij hoe dicht ik met mijn eigen spelers in de buurt kom van het maximum. Ik kom momenteel tot 153,76. Raffin zal binnenkort over de 154 heen gaan.Darragh wrote:Zot ploegske...remedy73 wrote:Dit vond ik eigenlijk ook wel een interessante vraag die een klein onderzoekje waard was. Ik het sterrenteam van geheel Soccerproject samengesteld. Daarbij heb ik niet op agressies gelet, maar puur ten doel om een zo'n hoog als mogelijke linierating te berekenen.Kowalskii wrote:met theoretisch bedoel ik, als je alle beste spelers op elke positie in sp opkoopt (via spfa opzoeken).
De aanschafwaarde van mijn ploeg (volledige 35 spelers, ergens gekocht op de leeftijd 25-27 jaar) heeft bij elkaar 230-250M gekost. Bovenstaande 11 spelers zou véél minder kosten, omdat de meeste al op leeftijd zijn en al bijna minder gaan presteren. Houd rekening met 10-12M voor de 28-jarigen, 7-8M voor de 29-jarigen en 3-4M voor de 30-jarigen. Dan kom je op ca. 70-80M uit voor bovenstaande ploeg.
Bedankt voor het even op te zoeken voor mij!remedy73 wrote:Dit vond ik eigenlijk ook wel een interessante vraag die een klein onderzoekje waard was. Ik het sterrenteam van geheel Soccerproject samengesteld. Daarbij heb ik niet op agressies gelet, maar puur ten doel om een zo'n hoog als mogelijke linierating te berekenen.Kowalskii wrote:met theoretisch bedoel ik, als je alle beste spelers op elke positie in sp opkoopt (via spfa opzoeken).

Je komt wel aardig in de buurt met je 154!

Had wel verwacht dat de BP's allemaal 76+ gingen zijn.
Dat viel mij idd ook op. Dat het niet zo ver boven de echte topploegen uitsteekt.remedy73 wrote:Zot ploegske inderdaad, maar het verbaasd mij hoe dicht ik met mijn eigen spelers in de buurt kom van het maximum. Ik kom momenteel tot 153,76. Raffin zal binnenkort over de 154 heen gaan.Darragh wrote:Zot ploegske...
De aanschafwaarde van mijn ploeg (volledige 35 spelers, ergens gekocht op de leeftijd 25-27 jaar) heeft bij elkaar 230-250M gekost. Bovenstaande 11 spelers zou véél minder kosten, omdat de meeste al op leeftijd zijn en al bijna minder gaan presteren. Houd rekening met 10-12M voor de 28-jarigen, 7-8M voor de 29-jarigen en 3-4M voor de 30-jarigen. Dan kom je op ca. 70-80M uit voor bovenstaande ploeg.

Huidig team:
Vorige teams:
Vorige teams:
-
Nee, zeker niet! Als mijn spelers bejaard zijn, is mijn gehele kapitaal weg. Geen cash, spelers waardeloos... Het is zelfs de vraag of ik over 2 seizoenen nog serieuze weerstand kan bieden tegen Raffin. Veel van mijn spelers zijn dan inmiddels 31, terwijl Raffin nog allemaal frisse en fruitige spelers heeftDarragh wrote:Dat viel mij idd ook op. Dat het niet zo ver boven de echte topploegen uitsteekt.remedy73 wrote:Zot ploegske inderdaad, maar het verbaasd mij hoe dicht ik met mijn eigen spelers in de buurt kom van het maximum. Ik kom momenteel tot 153,76. Raffin zal binnenkort over de 154 heen gaan.Darragh wrote:Zot ploegske...
De aanschafwaarde van mijn ploeg (volledige 35 spelers, ergens gekocht op de leeftijd 25-27 jaar) heeft bij elkaar 230-250M gekost. Bovenstaande 11 spelers zou véél minder kosten, omdat de meeste al op leeftijd zijn en al bijna minder gaan presteren. Houd rekening met 10-12M voor de 28-jarigen, 7-8M voor de 29-jarigen en 3-4M voor de 30-jarigen. Dan kom je op ca. 70-80M uit voor bovenstaande ploeg.En binnenkort komt Raffin daar nog bij, het nieuwe Inter Milano? Of ga jij daar een stokje voor steken Remedy?

-
Er is hoop voor El Stino:
Ruda Masina heeft zojuist een nieuw persbericht geschreven...
titel: END
tekst: Game over
Zou hij de handdoek in de ring gooien?? Hij staat nu 10e... Of gooit ie zand in de ogen van zijn tegenstanders...
Ruda Masina heeft zojuist een nieuw persbericht geschreven...
titel: END
tekst: Game over
Zou hij de handdoek in de ring gooien?? Hij staat nu 10e... Of gooit ie zand in de ogen van zijn tegenstanders...
-
Ruda kan zich perfect nog weten te redden mij een vrij licht programma.
ik kijk momenteel naar men eigen en dat is morgen de minst agressieve ploeg het veld opsturen. net binnen de grens van 200 agressiesom zou moeten lukken.
morgen dus hopelijk inloggen en een W zien staan zou me al super blij maken en op weg zetten naar vrijdag.
ik kijk momenteel naar men eigen en dat is morgen de minst agressieve ploeg het veld opsturen. net binnen de grens van 200 agressiesom zou moeten lukken.
morgen dus hopelijk inloggen en een W zien staan zou me al super blij maken en op weg zetten naar vrijdag.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Denk dat er iemand (ondanks de rode kaart) tevreden zal zijn. Proficiat met de titel, Remedy! :p
Ghent Semper Fidelis.
2-0 verlies
El stino heeft op een verkeerd moment de random tegen maar alles kan nog > come on !!
Profi Remedy met de titel !

El stino heeft op een verkeerd moment de random tegen maar alles kan nog > come on !!
Profi Remedy met de titel !
Team = AC ManU (B2)
-
Dank u heren! 
Ik ben inderdaad helemaal tevreden! Met linies 151-144 zetten we (licht vertekend, vanwege een vroege rode kaart) FC Inter Milano opzij. Met nog 4 wedstrijden te gaan en een relatief gemakkelijk programma (met uitzondering van de laatste) is de titel nu inderdaad wel binnen...
Het is alleen nog te vroeg om de champagne open te trekken, maar als alles volgens plan verloopt, zal deze maandag rijkelijk vloeien
Nu morgen tegen Ruda Masina en dinsdag tegen PANATHINAIKOS 2010 de 3 punten pakken voor El Stino. Kom op, go for it!

Ik ben inderdaad helemaal tevreden! Met linies 151-144 zetten we (licht vertekend, vanwege een vroege rode kaart) FC Inter Milano opzij. Met nog 4 wedstrijden te gaan en een relatief gemakkelijk programma (met uitzondering van de laatste) is de titel nu inderdaad wel binnen...
Het is alleen nog te vroeg om de champagne open te trekken, maar als alles volgens plan verloopt, zal deze maandag rijkelijk vloeien

Nu morgen tegen Ruda Masina en dinsdag tegen PANATHINAIKOS 2010 de 3 punten pakken voor El Stino. Kom op, go for it!
Ja, mss wel. Dit wil hopelijk niet zeggen dat dat dan het einde is van jou soccerproject-carrière?remedy73 wrote:Nee, zeker niet! Als mijn spelers bejaard zijn, is mijn gehele kapitaal weg. Geen cash, spelers waardeloos... Het is zelfs de vraag of ik over 2 seizoenen nog serieuze weerstand kan bieden tegen Raffin. Veel van mijn spelers zijn dan inmiddels 31, terwijl Raffin nog allemaal frisse en fruitige spelers heeftDarragh wrote:Binnenkort komt Raffin daar nog bij, het nieuwe Inter Milano? Of ga jij daar een stokje voor steken Remedy?

In ieder geval, alvast proficiat Remedy! Meer dan verdiend!

Nu nog hopen dat Raffin of een andere Nederlandstalige de beker wint... Dan is het superseizoen voor de Nederlandstaligen compleet!!!

Huidig team:
Vorige teams:
Vorige teams: