This is better... Good luck!remedy73 wrote:Hey, it doesn't bother me at all. I'm not blaming anyone for anything! My title is safe (I think), but the action of Ruda Masina looked strange to me. He acted like he was quiting the game. He wrote a press release and didn't log on for 36 hrs at least. Probably he hoped I wouldn't give it all, so he could win. That was his good right. I've absolute no problem with tactics like that, but it was striking enough for me to tell it on the forum...
Actually I have deep respect for teams like Ruda Masina, FC Jeremy and Totemo Baka who are keep on staying A. Just great performances!
Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
...new beginning...
Seasons 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 83, 84, 85 - on the top of the SP :-)
-
Kvroage mien aigen af ofdaje uk nen vertoaler hed veur dialect mee te vertoalen?Hippopotamus wrote:remedy73 wrote:Die Ruda Masina is echt niet te vertrouwen... Eergisteren schreef hij een persbericht met END: game over. Vervolgens logt hij even niet meer in (en laat derhalve Totemo Baka even winnen). Gisteravond na 0:00 uur logt hij nog even in om zijn trainer te wisselen, en zie hier: Hij zet nog even 148 linies neer tegen mij!
Omdat ik die Tsjechen nooit heb vertrouwd, ben ik vanochtend gewoon voluit gegaan. Het hele seizoen heb ik in de uitwedstrijden mijn A team laten spelen, maar die had ik uiteraard al tegen Inter Milano gebruikt, waardoor ik ook 148 haalde. Gevolg 2-2... Hiermee word een winning-streak van 10 wedstrijden verbroken. Hulde aan de Tsjechen!![]()
![]()
The worst filths in A-div did Dutch and Belgian managers...your comment is stupid, Remedy...really!
Ruda Masina plays unbiased...he only wants to keep in A, nothing else...
Have you, Hippopotamus?
-
Kham er iejene gevonne...Raffin wrote:Kvroage mien aigen af ofdaje uk nen vertoaler hed veur dialect mee te vertoalen?Hippopotamus wrote:remedy73 wrote:Die Ruda Masina is echt niet te vertrouwen... Eergisteren schreef hij een persbericht met END: game over. Vervolgens logt hij even niet meer in (en laat derhalve Totemo Baka even winnen). Gisteravond na 0:00 uur logt hij nog even in om zijn trainer te wisselen, en zie hier: Hij zet nog even 148 linies neer tegen mij!
Omdat ik die Tsjechen nooit heb vertrouwd, ben ik vanochtend gewoon voluit gegaan. Het hele seizoen heb ik in de uitwedstrijden mijn A team laten spelen, maar die had ik uiteraard al tegen Inter Milano gebruikt, waardoor ik ook 148 haalde. Gevolg 2-2... Hiermee word een winning-streak van 10 wedstrijden verbroken. Hulde aan de Tsjechen!![]()
![]()
The worst filths in A-div did Dutch and Belgian managers...your comment is stupid, Remedy...really!
Ruda Masina plays unbiased...he only wants to keep in A, nothing else...
Have you, Hippopotamus?
http://lmgtfy.com/?q=Vertoaler+vr+onver ... r+Engelsch
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

-
And in english or deutsch?Raffin wrote:Kvroage mien aigen af ofdaje uk nen vertoaler hed veur dialect mee te vertoalen?
Have you, Hippopotamus?
...new beginning...
-
Hippopotamus wrote:And in english or deutsch?Raffin wrote:Kvroage mien aigen af ofdaje uk nen vertoaler hed veur dialect mee te vertoalen?
Have you, Hippopotamus?
He only speak's dutch and Oordegems

rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
No that was Oordegems, as rpg said. You can find great translations of the Oordegems (also called 'Urdegems') on the webHippopotamus wrote:And in english or deutsch?Raffin wrote:Kvroage mien aigen af ofdaje uk nen vertoaler hed veur dialect mee te vertoalen?
Have you, Hippopotamus?

Amen to that!T-man wrote:From whom did we learn to play like thatHippopotamus wrote:remedy73 wrote:Die Ruda Masina is echt niet te vertrouwen... Eergisteren schreef hij een persbericht met END: game over. Vervolgens logt hij even niet meer in (en laat derhalve Totemo Baka even winnen). Gisteravond na 0:00 uur logt hij nog even in om zijn trainer te wisselen, en zie hier: Hij zet nog even 148 linies neer tegen mij!
![]()
Ruda Masina plays unbiased...he only wants to keep in A, nothing else...Yes the Czech
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
[quote="Hippopotamus"][/quote]
http://nieuwsblad.be/article/detail.asp ... 120120_232
Oordegem-girl in the news
http://nieuwsblad.be/article/detail.asp ... 120120_232
Oordegem-girl in the news
-
vandaag doelsaldo beetje opgekrikt met wedstrijd tegen T-Man, waarvoor dank
we staan nu met 3 ploegen met een gelijk aantal ptn op degradatieplaats. net onder de streep, dus alles kan nog.
alles is onvoorspelbaar en hangt van zoveel factoren af..
morgen gewoon winnen tegen AFC zou tof zijn
ga net op het randje spelen, maar heb het vant weekend getest en zou toch moeten lukken normaal.
denk dat ik minstens een punt zou moeten pakken om dan donderdag hopelijk nog naar plek 10 te kunnen springen.
we will see

we staan nu met 3 ploegen met een gelijk aantal ptn op degradatieplaats. net onder de streep, dus alles kan nog.
morgen gewoon winnen tegen AFC zou tof zijn

ga net op het randje spelen, maar heb het vant weekend getest en zou toch moeten lukken normaal.
denk dat ik minstens een punt zou moeten pakken om dan donderdag hopelijk nog naar plek 10 te kunnen springen.
we will see

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Je had misschien beter 3-4-3 gespeeld dan scoor je toch een pak meer. Heb het gisteren getest en bij mij scheelde het toch een pak doelpunten ( 0-8 met 4-3-3 en 2-17 met 3-4-3 ). Nuja misschien maakt het allemaal niet uit, hopelijk lukt het om je te handhaven!el stino wrote:vandaag doelsaldo beetje opgekrikt met wedstrijd tegen T-Man, waarvoor dank![]()
morgen gewoon winnen tegen AFC zou tof zijn![]()
![]()
we will see
Dan hangt veel af van de match morgen Ruda Masina - Hoeselt VV.
Hoeselt is al gered maar ik zal alles geven om minstens een punt, hopelijk meer te pakken.
Enkel mijn keeper is geschorst.
Ruda heeft lucky 3 punten kunnen pakken vanmorgen
Puur vanop afstand bekeken vrees ik dat Los Flamendros en Bizone (indrukwekkende reeks) de beste papieren hebben. Ik hoop dat ik mis ben.
Hoeselt is al gered maar ik zal alles geven om minstens een punt, hopelijk meer te pakken.
Enkel mijn keeper is geschorst.
Ruda heeft lucky 3 punten kunnen pakken vanmorgen

Puur vanop afstand bekeken vrees ik dat Los Flamendros en Bizone (indrukwekkende reeks) de beste papieren hebben. Ik hoop dat ik mis ben.
Om er in te blijven heb je 6/6 nodig en dan ben je nog niet zekerel stino wrote:vandaag doelsaldo beetje opgekrikt met wedstrijd tegen T-Man, waarvoor dank![]()
![]()
we will see

Jullie kunnen met 5 of 6 ploegen met 38p eindigen maar de gewonnen matchen spelen in je nadeel alsook je doelsaldo

In alle geval veel succes en blijven gaan !!
Team = AC ManU (B2)
-
heb gekozen voor een 4-3-3 tegen T-Man, omdat ik qua aantal wedstrijden gewonnen, toch achter sta (en minder op doelsaldo).Kowalskii wrote:Je had misschien beter 3-4-3 gespeeld dan scoor je toch een pak meer. Heb het gisteren getest en bij mij scheelde het toch een pak doelpunten ( 0-8 met 4-3-3 en 2-17 met 3-4-3 ). Nuja misschien maakt het allemaal niet uit, hopelijk lukt het om je te handhaven!el stino wrote:vandaag doelsaldo beetje opgekrikt met wedstrijd tegen T-Man, waarvoor dank![]()
![]()
we will see
en opstelling gemaakt ook rekening houdend met de spelers die ik morgen ga opstellen tegen AFC

tegen AFC heb ik het thuisvoordeel en dat zal nodig zijn, want zijn ploeg is niet zwakker als de mijne morgen.
tenzij hij het laat lopen omdat we vorig jaar uit dezelfde divisie kwamen

ik vrees idd voor nipte degradatie, maar zal dan toch alles gegeven hebben. en beseffen dat ik het zelf in de terugronde minder gedaan heb als in de heenronde tegen rechtstreekse concurrenten..
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Het kampioenschap zat er al even aan te komen, maar vanaf vanochtend is ie door een verlies van FC Inter Milano bij Hala Madrid eindelijk zeker. Het gat is nu 8 punten met nog 2 wedstrijden te gaan. Iedereen bedankt voor de felicitaties! Mijn gastenboek puilt uit! 
Op dit moment is de bovenkant van de competitie even helemaal niet meer belangrijk, want de strijd om degradatie is bloedstollend spannend! Met nog 2 wedstrijden te gaan strijden nog 7 ploegen om 4 plekken van behoud. Even een analyse van de kandidaten:
7. Hoeselt VV (38 punten): Speelt morgen uit tegen Ruda Masina en staat er wat minder voor, dus zal deze naar alle waarschijnlijkheid gaan verliezen. Donderdag thuis tegen FC Inter Milano is er meer kans op een punt. Sterker nog: Ik verwacht Hoeselt iets beter, dus Hoeselt lijkt het te gaan redden.
8. Totemo Baka (37 punten): Heeft nog 2 punten nodig, maar heeft er morgen al 3 te pakken tegen Berusky. Zeer knap dat ie wéér een seizoen in A heeft overleeft!
9. PANATHINAIKOS 2010 (35 punten): Speelt morgen tegen mij en aangezien ik de competitie niet wil vervalsen zal ik er alles aan doen om te winnen. Donderdag ontvangt Panathinaikos nog FC Jeremy. Volgens battle-strategy word die laatste wedstrijd erg close (minder dan 1 linie verschil, maar in het voordeel van Panathinaikos, dus zal waarschijnlijk op 36 of 38 punten eindigen.
10. ruda masina (34 punten): Morgen thuis tegen Hoeselt lijkt hij het volle pond te gaan pakken, maar donderdag thuis tegen Bizone TM lijkt een kansloze missie. Ruda masina zal waarschijnlijk op 37 punten eindigen.
11. Los Flamendros (32 punten): De revelatie van vorig seizoen heeft een relatief makkelijk programma. Morgen thuis tegen AC ManU zal Flamendros ca. 3-4 linies beter zijn, dus zijn 3 punten de verwachting. Donderdag uit naar Berusky, die tegen Tsjechen alles laat lopen, dus Los Flamendros zal op 38 punten uitkomen en zal zich daarmee gaan handhaven.
12. Bizone TM (32 punten): Zal morgen uit bij FC Inter Milano kansloos zijn. Ik verwacht namelijk niet dat Inter Milano de wedstrijd zal laten lopen. Donderdag pakt Bizone 3 punten als Ruda Masina op bezoek komt. Bizone TM zal dus op 35 punten eindigen.
13. Royal FC (32 punten): Royal lijkt de wedstrijd tegen AFC Temosa Praha te gaan winnen (volgens BS 3 linies beter!). Donderdag moet Royal op bezoek bij SFC Slavia Hradec Kralove, die tegen niet-Tsjechen gewoon voluit blijft spelen. Op voorhand zeg ik een gelijkspel voor de laatste match, dus komt Royal uit op 36 punten.
De eindstand zoals ik hem nu voorspel:
7. Totemo Baka 40 punten
8. Hoeselt VV 39 punten
9. Los Flamendros 38 punten
10. Ruda Masina 37 punten
11. PANATHINAIKOS 2010 36 punten
12. Royal FC 36 punten
13. Bizone TM 35 punten

Op dit moment is de bovenkant van de competitie even helemaal niet meer belangrijk, want de strijd om degradatie is bloedstollend spannend! Met nog 2 wedstrijden te gaan strijden nog 7 ploegen om 4 plekken van behoud. Even een analyse van de kandidaten:
7. Hoeselt VV (38 punten): Speelt morgen uit tegen Ruda Masina en staat er wat minder voor, dus zal deze naar alle waarschijnlijkheid gaan verliezen. Donderdag thuis tegen FC Inter Milano is er meer kans op een punt. Sterker nog: Ik verwacht Hoeselt iets beter, dus Hoeselt lijkt het te gaan redden.
8. Totemo Baka (37 punten): Heeft nog 2 punten nodig, maar heeft er morgen al 3 te pakken tegen Berusky. Zeer knap dat ie wéér een seizoen in A heeft overleeft!
9. PANATHINAIKOS 2010 (35 punten): Speelt morgen tegen mij en aangezien ik de competitie niet wil vervalsen zal ik er alles aan doen om te winnen. Donderdag ontvangt Panathinaikos nog FC Jeremy. Volgens battle-strategy word die laatste wedstrijd erg close (minder dan 1 linie verschil, maar in het voordeel van Panathinaikos, dus zal waarschijnlijk op 36 of 38 punten eindigen.
10. ruda masina (34 punten): Morgen thuis tegen Hoeselt lijkt hij het volle pond te gaan pakken, maar donderdag thuis tegen Bizone TM lijkt een kansloze missie. Ruda masina zal waarschijnlijk op 37 punten eindigen.
11. Los Flamendros (32 punten): De revelatie van vorig seizoen heeft een relatief makkelijk programma. Morgen thuis tegen AC ManU zal Flamendros ca. 3-4 linies beter zijn, dus zijn 3 punten de verwachting. Donderdag uit naar Berusky, die tegen Tsjechen alles laat lopen, dus Los Flamendros zal op 38 punten uitkomen en zal zich daarmee gaan handhaven.
12. Bizone TM (32 punten): Zal morgen uit bij FC Inter Milano kansloos zijn. Ik verwacht namelijk niet dat Inter Milano de wedstrijd zal laten lopen. Donderdag pakt Bizone 3 punten als Ruda Masina op bezoek komt. Bizone TM zal dus op 35 punten eindigen.
13. Royal FC (32 punten): Royal lijkt de wedstrijd tegen AFC Temosa Praha te gaan winnen (volgens BS 3 linies beter!). Donderdag moet Royal op bezoek bij SFC Slavia Hradec Kralove, die tegen niet-Tsjechen gewoon voluit blijft spelen. Op voorhand zeg ik een gelijkspel voor de laatste match, dus komt Royal uit op 36 punten.
De eindstand zoals ik hem nu voorspel:
7. Totemo Baka 40 punten
8. Hoeselt VV 39 punten
9. Los Flamendros 38 punten
10. Ruda Masina 37 punten
11. PANATHINAIKOS 2010 36 punten
12. Royal FC 36 punten
13. Bizone TM 35 punten
-
Mooie analyse
Maar het blijft voetbal, de bal is rond, elf tegen elf......
Oftewel Gas er op Stino!

Maar het blijft voetbal, de bal is rond, elf tegen elf......
Oftewel Gas er op Stino!