Met nog 12 punten te verdienen nog steeds 8 punten voor op het nr 2.
Dat lijkt binnen. Of heb je nog een zwaar programma?
In de laatste vier wedstrijden speel ik nog tegen het nummer 5, 6 en 7. In de heenronde haalde ik een 10/12. Dit zou weer moeten kunnen, zelfs 12/12! Voor hetzelfde geld is de titel morgen binnen...
Met nog 12 punten te verdienen nog steeds 8 punten voor op het nr 2.
Dat lijkt binnen. Of heb je nog een zwaar programma?
In de laatste vier wedstrijden speel ik nog tegen het nummer 5, 6 en 7. In de heenronde haalde ik een 10/12. Dit zou weer moeten kunnen, zelfs 12/12! Voor hetzelfde geld is de titel morgen binnen...
Ik hoop het voor u!
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Zuur: op een moment dat ik niet meer had verwacht dat ik de titel kon binnenslepen, heeft het Pub team de random tegen en speelt 1-1 Had ik toch kampioen kunnen spelen. Nou ja een kleine reorganisatie en volgend seizoen dan maar....
Edit: gooi ik drie jeugdigen er in met prestatie <35, win ik nog met 110 linieratings en erger, de nummer 3 verliest.... De nummer 3 staat 6 punten achter en krijgt nog 2 (hele) zware potten en een bekerwedstrijd. Die gaat dus nooit 2x winnen **zucht**, zit ik nog in C.
Ik had het gezien RJ, jammer, je kon mooi kampioen spelen
Vandaag 3-0 winst met 139-102 lr. 10 punten voor op opnieuw een nieuwe nr 2 en dus kampioen in D.10 dit seizoen. De betrachting van dit seizoen, de scalp van de D-reeks is hierbij geslaagd!
Met het eind in zicht gebeuren er rare dingen op nr 2, 3 en 4.. Wie wil er mee naar C maar mss vooral, wie wil er liever in D.10 blijven?
De laatste 2 weken heb ik 5 blessures. Wat cava is, maar 4 x 1 en 1 x 2 dagen.. Ook bij jou weer gematigd richting einde seizoen? Bij mij al het zoveelste seizoen op een rij, vreemd!
De laatste 2 weken heb ik 5 blessures. Wat cava is, maar 4 x 1 en 1 x 2 dagen.. Ook bij jou weer gematigd richting einde seizoen? Bij mij al het zoveelste seizoen op een rij, vreemd!
Thx! Bij jou ziet het er ook goed uit!
Wat betreft de blessures: stand op vandaag is 38 blessures! Reeds vele seizoenen geconfronteerd met pieken van blessures (tot 7 op hetzelfde moment dacht ik) maar sedert vorig seizoen zoveel ook nog eens in totaal! We kunnen er denk ik beide een boek over schrijven over hoe belachelijk de blessures dikwijls komen.. Dit seizoen ook veel A-spelers geblesseerd of spelers die net uit blessure kwamen opnieuw geblesseerd, strange..
Hmm toch maar even gevraagd of terry morgen zijn best wil doen tegen het pub team. Onder normale omstandigheden heeft hij de beste ploeg en zou hij thuis moeten winnen. Helaas heeft hij vandaag een bekerpot gespeeld en ik krijg niet de indruk dat de liga hem interesseert, maar de wonderen zijn de wereld niet uit
Volgend seizoen kom ik hier posten.
We hopen dat het degraderen gestopt zal zijn.
Meedoen voor de titel zie ik niet onmiddellijk gebeuren. Dat doel is voor het seizoen erna.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
slechts 2-2 gelijkspel met opnieuw een lr beter (133-134). In de heenronde net hetzelfde, alleen had ik toen een nog groter overwicht met 142-133 lr. Conclusie: 2/6 tegen deze tegenstander moest er op zijn minst 4/6 zijn.
Maar dit is een beetje het verhaal van dit seizoen geweest: puntenverlies door random of door belachelijke gang van zaken in blessures.
We behalen 76/90 maar dit moest zeker 82/90 geweest zijn. Op naar C, met hopelijk minder pech..
God ja pech.. Ik herinner mij een seizoen waar ik 2e eindig met 66 ptn in B, evenveel als nr.1 maar slechter doelsaldo.. Ik was in 30! matchen de betere Was zeer onrechtmatig.. Jij hebt je doelstellingen behaald en random is er nu eenmaal. Van de blessures zwijg ik maar dat ptnverlies ga je ieder seizoen wel voorhebben, is dat dan ieder seizoen pech?
Raffin wrote:God ja pech.. Ik herinner mij een seizoen waar ik 2e eindig met 66 ptn in B, evenveel als nr.1 maar slechter doelsaldo.. Ik was in 30! matchen de betere Was zeer onrechtmatig.. Jij hebt je doelstellingen behaald en random is er nu eenmaal. Van de blessures zwijg ik maar dat ptnverlies ga je ieder seizoen wel voorhebben, is dat dan ieder seizoen pech?
Er zijn helaas nu eenmaal onrechtmatigheden.. Doelstelling idd behaald, enkel vaststelling dat dit meer kon zijn, te wijten aan pech. Zo'n 8-tal puntenverlies heb ik daarnet niet onder de noemer pech gezet.