Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by el stino »

als die analyse voor morgen idd waar is (en er geen rode kaarten vallen dus), zou prachtig zijn 8)
welke ploeg heb je van me genomen? want ik ga voor de 100% agressie (dus mijn hoge bp's spelen de match niet).

team staat klaar. gaan voor een simpele 1-0 dan maar? :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Phoenyxar
Assistant Manager

Post by Phoenyxar »

Proficiat Remedy met de titel! >:3
(wou ik toch even kwijt ^^ )
Nu nog even hopen voor Royal om zich te redden en voor ManU om volgend jaar terug te keren ;3
FC Lemsig - F.139 ;D
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3
remedy73

Post by remedy73 »

el stino wrote:als die analyse voor morgen idd waar is (en er geen rode kaarten vallen dus), zou prachtig zijn 8)
welke ploeg heb je van me genomen? want ik ga voor de 100% agressie (dus mijn hoge bp's spelen de match niet).

Ik ben uitgegaan van de beste opstelling volgens Battle-strategy. Voor vandaag zou dat 4-3-3 zijn, maar volgens mij was je dat al van plan... ;)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
hoeseltvv
Assistant Manager

Post by hoeseltvv »

Sweet revenge against Ruda Masina for Royal ! ;-)

Jeremy heeft de sleutel tot de redding van Royal in handen...
el stino

Post by el stino »

remedy73 wrote:
el stino wrote:als die analyse voor morgen idd waar is (en er geen rode kaarten vallen dus), zou prachtig zijn 8)

Ik ben uitgegaan van de beste opstelling volgens Battle-strategy. Voor vandaag zou dat 4-3-3 zijn, maar volgens mij was je dat al van plan... ;)
twas dus een 3-4-3 zé :P

whaaaa, ik kom nu wel zot zé met die degradatiestrijd :D
(waarom heb ik het vroeger in de terugronde laten liggen, dan stond ik hier nu ni te bibberen en te beven om in te loggen :P )

Los Flamendros wint (tenzij Berusky opnieuw verrast door toch zijn sterkste ploeg op te stellen?), dus de sleutel ligt idd bij het oude team van Jeremy. hopelijk kunnen die jongens nog 1 keer knallen! plz, een gelijkspel bij hen zou al voldoende zijn :D

zelf moeten we uit naar SFC, maar gezien de lage scheids kan ik alle kleppers uit de kast halen. zelfs onze oude 31jarige CM mag zijn gala-match spelen als afscheid :P

spanning troef :D
moet wel zeggen dat dit toch een van de 'zuiverste' edities in A is niet? daarmee bedoel ik dat je voorgaande seizoenen wel altijd meen paar ploegen hadden die er volledig niet toe deden door hervorming. dit seizoen is er geen enkele degradant die hieraan mee doet, waardoor alles op volle sterkte draaide. niet?
FC The White Caps

Post by FC The White Caps »

el stino wrote:
remedy73 wrote:

twas dus een 3-4-3 zé :P

whaaaa, ik kom nu wel zot zé met die degradatiestrijd :D
(waarom heb ik het vroeger in de terugronde laten liggen, dan stond ik hier nu ni te bibberen en te beven om in te loggen :P )

Los Flamendros wint (tenzij Berusky opnieuw verrast door toch zijn sterkste ploeg op te stellen?), dus de sleutel ligt idd bij het oude team van Jeremy. hopelijk kunnen die jongens nog 1 keer knallen! plz, een gelijkspel bij hen zou al voldoende zijn :D

zelf moeten we uit naar SFC, maar gezien de lage scheids kan ik alle kleppers uit de kast halen. zelfs onze oude 31jarige CM mag zijn gala-match spelen als afscheid :P

spanning troef :D
moet wel zeggen dat dit toch een van de 'zuiverste' edities in A is niet? daarmee bedoel ik dat je voorgaande seizoenen wel altijd meen paar ploegen hadden die er volledig niet toe deden door hervorming. dit seizoen is er geen enkele degradant die hieraan mee doet, waardoor alles op volle sterkte draaide. niet?
Da's al wel 15-20 seizoenen geleden ja :P
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
remedy73

Post by remedy73 »

@El Stino:
Het is inderdaad één van de spannenste en zuiverste competities geweest van de laatste jaren. Alleen de onderste 2 ploegen hebben voor wat kleine onzuiverheid gezorgd door tegen Tsjechen de wedstrijden te laten lopen en tegen niet-Tsjech wél voluit te gaan. Daarom moet je over donderdag echt niet denken dat je zomaar wint, want als je zijn best-inzetbare ploeg berekend, zal hij thuis tot 145,41 linies komen. Jij komt in je best-inzetbare uitploeg tot 145,82 linies. Maar zijn agenda is op woensdag leeg, en jij hebt er één VrB staan, wat je 0,36 linie kost. Daarmee kan je dus maximaal 145,46 halen! Het lijkt dus een gelijkspel te worden!
Toch kan je nog een kleine winst behalen door wat IO's om te zetten naar offensief. Je tegenstander gebruikt die techniek niet, dus daarmee kan/moet je het verschil gaan maken!! Anders is het waarschijnlijk toch nog over...

Ik zal je een pm sturen met de meest ideale opstelling. Je moet er alleen zelf voor zorgen dat al je spelers verder 100% moraal en 100% fitheid hebben. Wellicht kan je na de VrB nog je trainer wisselen of je basisspelers een nieuw contract aanbieden, waardoor je die 0,36 linie weer terug krijgt?!
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
hoeseltvv
Assistant Manager

Post by hoeseltvv »

Tjonge jonge Remedy,
is er ook een leven buiten soccerproject ? ;-)
Geweldig gewoon ;-)
el stino

Post by el stino »

remedy73 wrote:@El Stino:
Het is inderdaad één van de spannenste en zuiverste competities geweest van de laatste jaren. Alleen de onderste 2 ploegen hebben voor wat kleine onzuiverheid gezorgd door tegen Tsjechen de wedstrijden te laten lopen en tegen niet-Tsjech wél voluit te gaan. Daarom moet je over donderdag echt niet denken dat je zomaar wint, want als je zijn best-inzetbare ploeg berekend, zal hij thuis tot 145,41 linies komen. Jij komt in je best-inzetbare uitploeg tot 145,82 linies. Maar zijn agenda is op woensdag leeg, en jij hebt er één VrB staan, wat je 0,36 linie kost. Daarmee kan je dus maximaal 145,46 halen! Het lijkt dus een gelijkspel te worden!
Toch kan je nog een kleine winst behalen door wat IO's om te zetten naar offensief. Je tegenstander gebruikt die techniek niet, dus daarmee kan/moet je het verschil gaan maken!! Anders is het waarschijnlijk toch nog over...

Ik zal je een pm sturen met de meest ideale opstelling. Je moet er alleen zelf voor zorgen dat al je spelers verder 100% moraal en 100% fitheid hebben. Wellicht kan je na de VrB nog je trainer wisselen of je basisspelers een nieuw contract aanbieden, waardoor je die 0,36 linie weer terug krijgt?!
trainer heb ik vorige vrijdag al ingewisseld.
ook de truc van de IO's kan ik niet gebruiken, want de impact op mijn IO's is groter dan wat het mij oplevert. de IO's van de spelers die ik ga opstellen liggen rond de +2.

penalty van de tegenstander stoppen dan maar é :P

en gelijkspel is ook al goed. als Pana dan maar niet wint van Jeremy :mrgreen:
T-man

Post by T-man »

Helaas geen punt kunnen afsnoepen van Los F. :(
Succes donderdag Stijn !!
Team = AC ManU (B2)
sexy kote

Post by sexy kote »

Berušky will play fully. :)
remedy73

Post by remedy73 »

sexy kote wrote:Berušky will play fully. :)
You're not doing that for Royal FC (it would be very kind if you did)... But you'll play full strength to help Ruda Masina... :roll:
Anyway, I hope you reach at least 1 point. Good luck! ;)
el stino

Post by el stino »

ploeg staat gereed.
fingers crossed voor morgen bij het inloggen :D

maar als ge naar de tegenstanders hun ploeg kijkt voor hun match, lijkt het er sterk op dat ze beiden hun match gaan winnen.. tenzij de random zou toeslaan. maar zowel los flamendros als pana staan scherper dan hun tegenstander.. :cry:
remedy73

Post by remedy73 »

el stino wrote:ploeg staat gereed.
fingers crossed voor morgen bij het inloggen :D

maar als ge naar de tegenstanders hun ploeg kijkt voor hun match, lijkt het er sterk op dat ze beiden hun match gaan winnen.. tenzij de random zou toeslaan. maar zowel los flamendros als pana staan scherper dan hun tegenstander.. :cry:
Los Flamendros heeft niet gewonnen, dus de kansen lagen er.
Jij en SFC ontliepen elkaar zoals verwacht niet veel, alleen jammer van die (onterechte) rode kaart die ik al vreesde, maar zonder die wat agressievere CM en GK had je het ook niet gehaald...
SFC haalde 147 linies (wat hoger dan voorspeld, komt waarschijnlijk door afrondingen)
Jij haalde 145 linies met een rode kaart in de 73' minuut. Zonder rode kaart had je 145x(990/973)=147,53 gehad. Wellicht was dat genoeg geweest voor winst...

Toch spijtig dat alle 3 Belgen halverwege het seizoen in de top10 staan en dat er aan de eindstreep toch nog 2 onder de streep gaan (ten gunste van 2 Tsjechen...). Ook in de B.2 en B.3 stonden halverwege het seizoen totaal 4 Nederlandstaligen op een promotieplaats en uiteindelijk komt alleen Yockr erbij. Volgend seizoen nu 3 Nederlandstaligen in plaats van de mogelijke 8!
T-man

Post by T-man »

'T was nipt maar net niet gehaald :(
D'r is 1 voordeel aan: we gaan samen naar B2 :)
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”