Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
ik heb zelfs al eens een trainer ontslagen, heb een aantal seizoenen dus een andere trainer gehad. Deze zijn contract wordt niet verlengd en wanneer ik een nieuwe trainer wil, zie ik op de lijst mijn oude trainer terug staan. Echter, ik kan hem niet meer in mijn club krijgen. Hij wil gewoon niet.
Dit vind ik toch ook maar een beetje raar. (Op menselijk vlak valt dit wel te begrijpen, maar in de voetbalwereld komt het menselijke toch maar bitter weinig aan bod).
Dit vind ik toch ook maar een beetje raar. (Op menselijk vlak valt dit wel te begrijpen, maar in de voetbalwereld komt het menselijke toch maar bitter weinig aan bod).
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Is het eigenlijk nuttig koppen en schieten van deze speler te trainen?
Stel nu dat ik zijn contract moet verlengen, dan gaat mij dit nu toch veel minder kosten?
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... d=26860095
72% en een BP van 63 is niet slecht toch?
Stel nu dat ik zijn contract moet verlengen, dan gaat mij dit nu toch veel minder kosten?
-
- Member of the Soccer Project Association
Als je koppen en schieten niet traint, zal hij met een IO=Passen nagenoeg hetzelfde presteren als dat je hem wél voltrain. En het scheelt je inderdaad een pak salaris. Het is echter mogelijk dat beide skills tot in de 90 doorlopen en dan zal ie nog meer gaan presterenNrj.be wrote:Is het eigenlijk nuttig koppen en schieten van deze speler te trainen?

-
Hij heeft van zijn vorige manager waarschijnlijk een veel hoger loon gekregen. Dan is het logisch dat een speler bij een nieuw contract er niet op achteruit wil. Een 30-jarige speler met zo'n looneis is daarom niets waard. (Hoogste bod nu 52k)Kowalskii wrote:wat is het maximumloon voor een speler?
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... d=23727652
ik bied 40K en nog wil hij niet
-
Ik had ooit gevraagd hoe het zat met de limiet van de transfers.
Er werd toen gezegd dat je vanaf 49 spelers (in- en uitgaand) nog altijd op elf spelers kunt blijven bieden/verkopen.
Echter kan ik nu uit eigen expertise mededelen dat dit niet zo is:
Wat je ook doet, 50 spelers is het maximum dat je kunt aankopen (ik heb bvb nu 48 spelers gekocht en kan maximum op twee spelers bieden, ookal zou ik niet het hoogste bod hebben op die spelers, wat ik ook eens getest heb terwijl). Bij uitgaande transfers klopt wel wat gesteld werd. Jammer, want net nu krijg ik hier de ene melding na de andere om spelers te kopen.
Er werd toen gezegd dat je vanaf 49 spelers (in- en uitgaand) nog altijd op elf spelers kunt blijven bieden/verkopen.
Echter kan ik nu uit eigen expertise mededelen dat dit niet zo is:
Wat je ook doet, 50 spelers is het maximum dat je kunt aankopen (ik heb bvb nu 48 spelers gekocht en kan maximum op twee spelers bieden, ookal zou ik niet het hoogste bod hebben op die spelers, wat ik ook eens getest heb terwijl). Bij uitgaande transfers klopt wel wat gesteld werd. Jammer, want net nu krijg ik hier de ene melding na de andere om spelers te kopen.
Ghent Semper Fidelis.
-
Dat klopt heb er ook maar 50 kunnen kopen en 56 verkopen.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Ik promoveer naar D. Maar het lijkt me duidelijk dat ik daar eigenlijk niets kan gaan doen...
Moet ik dan alle contracten die op loon staan omzetten naar contracten die op winstpremie staan?
En dan kan ik mss beter een seizoen werken aan men team?

Moet ik dan alle contracten die op loon staan omzetten naar contracten die op winstpremie staan?

Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Vorige teams:
-
Alles op winstpremie en zoveel mogelijk verliezen.Darragh wrote:Ik promoveer naar D. Maar het lijkt me duidelijk dat ik daar eigenlijk niets kan gaan doen...![]()

welke spelers moet je loon betalen bij een competitie match?
en hoe komt het dat op het einde van mijn seizoen mijn fantevredenheid 80% was en nu 100
heeft dat te maken dat het een nieuw seizoen is?
en hoe komt het dat op het einde van mijn seizoen mijn fantevredenheid 80% was en nu 100

-
Bij een competitiematch betaal je alle spelers die loon hebben het volledige loon, ook van spelers die niet in bij de wedstrijdselectie zitten.ward1995 wrote:welke spelers moet je loon betalen bij een competitie match?
en hoe komt het dat op het einde van mijn seizoen mijn fantevredenheid 80% was en nu 100heeft dat te maken dat het een nieuw seizoen is?
Je fantevredenheid is gestegen vanwege je promotie, bij degradatie daalt die juist

FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Iemand een idee waarom ik men spelers, die nog een contract van meer dan een jaar hebben, geen nieuw contract kan aanbieden?
Huidig team:
Vorige teams:
Vorige teams:
-
Je moet een maand wachten wanneer je een nieuw loon contract kunt voorstellen.Darragh wrote:Iemand een idee waarom ik men spelers, die nog een contract van meer dan een jaar hebben, geen nieuw contract kan aanbieden?
Loon voorstel is te laag.
Je hebt ook geen assistent, daar kan het ook aan liggen maar dat ben ik niet zeker.
-
Assistent geeft aan wanneer contracten aflopen en stelt wedstrijden in wanneer jij ze niet hebt gesteldrpg_gamer wrote:Je moet een maand wachten wanneer je een nieuw loon contract kunt voorstellen.Darragh wrote:Iemand een idee waarom ik men spelers, die nog een contract van meer dan een jaar hebben, geen nieuw contract kan aanbieden?
Je hebt ook geen assistent, daar kan het ook aan liggen maar dat ben ik niet zeker.

S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

-
Een speler met een contract van 30 dagen kan je achtereenvolgens een contract van 1 jaar aanbieden, direct weer een contract van 2 jaar aanbieden en tot slot ook nog een contract voor 3 jaar aanbieden... (Alleen bij 3-jarige contracten stijgt de moraal 10%, maar dat terzijde)rpg_gamer wrote:Je moet een maand wachten wanneer je een nieuw loon contract kunt voorstellen.Darragh wrote:Iemand een idee waarom ik men spelers, die nog een contract van meer dan een jaar hebben, geen nieuw contract kan aanbieden?
Met andere woorden: Een speler met een contract korter dan 2 jaar en 33 dagen zou je eigenlijk altijd moeten kunnen verlengen... Geen idee waarom dat nu van het bestuur niet mag...
-
Als je speler op de transferlijst zet voor 2M en er biedt iemand 2M, kan je dan IBP op 2M zetten of moet je dan de IBP hoger zetten?