Wellicht kan ik komend seizoen al handhaven in C en mocht ik toch degraderen is er geen man overboord

In dat geval hoop ik weer in 1 seizoen terug te zijn in C...
Moderator: Moderator
Had er ook wel willen bij zitten, maar langs de andere kant ook niet, toekomstgericht dan. Heb gezien dat B3 altijd de zwaarste B-reeks is en als ik het goed voor gaan de promovendussen uit C.5 naar B.3? Alhoewel, C.4 is ook al redelijk zwaarPuerto Del Salas wrote:Ik ook verloren. Achteraf gezien had ik misschien met mn A's kunnen winnen, maar ik dacht dat ik geen kans had, en liet mn B's opdraven..
Trouwens is het wel een reeks met 2 bekenden; Ron Jeremy en Zamot zitten erbij:).
Nee, als ik me niet vergis is B.2 voor C.5 de aansluiting;).Jante5 wrote:Had er ook wel willen bij zitten, maar langs de andere kant ook niet, toekomstgericht dan. Heb gezien dat B3 altijd de zwaarste B-reeks is en als ik het goed voor gaan de promovendussen uit C.5 naar B.3? Alhoewel, C.4 is ook al redelijk zwaarPuerto Del Salas wrote:Ik ook verloren. Achteraf gezien had ik misschien met mn A's kunnen winnen, maar ik dacht dat ik geen kans had, en liet mn B's opdraven..
Trouwens is het wel een reeks met 2 bekenden; Ron Jeremy en Zamot zitten erbij:).
Ook goedPuerto Del Salas wrote:Nee, als ik me niet vergis is B.2 voor C.5 de aansluiting;).Jante5 wrote:Had er ook wel willen bij zitten, maar langs de andere kant ook niet, toekomstgericht dan. Heb gezien dat B3 altijd de zwaarste B-reeks is en als ik het goed voor gaan de promovendussen uit C.5 naar B.3? Alhoewel, C.4 is ook al redelijk zwaarPuerto Del Salas wrote:Ik ook verloren. Achteraf gezien had ik misschien met mn A's kunnen winnen, maar ik dacht dat ik geen kans had, en liet mn B's opdraven..
Hier is een reukje aanRon Jeremy wrote:Na een onterechte 1-0 (meters buitenspel) liet deploeg het een beetje lopen en als keeper aldave zijn handen gaat gebruiken terwijl hij centrale verdediger staat...... De scheids zat weer niet mee en ook nog eens de wind die samen met de spelers van speelhelft ruilden en je verliest met 4-0. Zonde