2e thuisoverwinning is binnen. Morgen zal het op verplaatsing weer moeilijk worden.
Moderator: Moderator
Ik heb mijn gewenste bekertjes binnen, dus geen reden meer tot paniekT-man wrote:Vorig seizoen "panikeerde" je ook op dit momentremedy73 wrote:Wat zit de random enorm tegen dit seizoen!!![]()
Thuis tegen Totemo Baka (agressieve ploeg) en een redelijk strenge scheids, loop ik tegen 2 rode kaarten en een blessure aan, terwijl Totemo weer eens schoon blijft... Gevolg linies 141-143 en een 2-3 verlies!
Ik bleef met mijn agressie steken op 196, terwijl Totemo speelde met 231![]()
Aiaiai, nu sta ik t.o.v. Hala al 6 punten achter op wat het zou moeten zijn... Dat gaat een zeer zware klus worden dit seizoen...![]()
'T seizoen is nog (heel) lang
Op dit moment staat Hala Madrid 5 verliespunten voor op mij, dus hij is vooralsnog de favoriet voor de titel. Maar ik maak me nog geen zorgen. De weg is nog lang...hoeseltvv wrote:Remedy,
het ligt allemaal erg dichtbijeen dit seizoen, maar ook nu verwacht ik weer dat je kampioen wordt.
Ben wel trots dat ik na 7 speeldagen nog steeds VOOR de uittredende kampioen sta in de ranking met mijn oldies !