Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
Mij ook al opgevallen.
Het is het seizoen van de thuisoverwinningen. Ik thuis ook nog het maximum.
Wie op verplaatsing de punten pakt wordt kampioen !
Het is het seizoen van de thuisoverwinningen. Ik thuis ook nog het maximum.
Wie op verplaatsing de punten pakt wordt kampioen !
-
- Member of the Soccer Project Association
Thuis tot dusver 7 punten gehaald (uit 4)
Uit 8 punten (ook uit 4)
Uit 8 punten (ook uit 4)
-
Thuis: 12p
Uit: 1p
En daar zal maandag meer dan waarschijnlijk geen verandering in komen.
Uit: 1p

En daar zal maandag meer dan waarschijnlijk geen verandering in komen.
-
Ondanks een rode kaart inderdaad een duidelijke overwinning: 147-137 (2-1)yockr wrote:(...) En daar zal maandag meer dan waarschijnlijk geen verandering in komen.
Ik verdiep mij altijd in elke tegenstander, maar ik heb respect voor je huidige carriere. Dit is pas je 14e seizoen en speelt nu al in de A...

Het seizoen loopt voortvarend voor Hoeselt VV met een voorlopige gedeelde 3e plek !
Helaas zal ik de match van morgen moeten "weggeven" wegens een doelmannenprobleem.
Helaas zal ik de match van morgen moeten "weggeven" wegens een doelmannenprobleem.

-
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Of vragen voor een deal met deze:
Of vragen voor een deal met deze:
Misschien wel, maar heb geen cash meer en nog 3 andere geschorsten. Bad timing 

ik zou zeggen je mag een doelman van mij hebben
maar die zullen niet goed genoeg zijn en ook niet meer op tijd 

Vergis je niet: Yockr heeft vroeger ook al gespeeld tot in D (of was het C) maar is er paar maanden uit geweestremedy73 wrote:Ondanks een rode kaart inderdaad een duidelijke overwinning: 147-137 (2-1)yockr wrote:(...) En daar zal maandag meer dan waarschijnlijk geen verandering in komen.
Ik verdiep mij altijd in elke tegenstander, maar ik heb respect voor je huidige carriere. Dit is pas je 14e seizoen en speelt nu al in de A...

Team = AC ManU (B2)
-
Ik krijg een dejavu... Vorig seizoen moest je ook thuis tegen Hala laten lopen, terwijl je tegen mij wél voluit ging... Misschien is het een idee om donderdag je trainer te wisselen?hoeseltvv wrote:Misschien wel, maar heb geen cash meer en nog 3 andere geschorsten. Bad timing

Tja, het zijn mijn laatste seizoenen. Normaal haalde ik dit seizoen al niet meer.
Heb vorige week een CB gekocht met de laatste resterende centen omdat ik anders het einde van het seizoen niet haal.
PS: Hala is puur toevallig. Je moet hier niets achter zoeken, want dat gevoel geef je me nu.
Heb vorige week een CB gekocht met de laatste resterende centen omdat ik anders het einde van het seizoen niet haal.
PS: Hala is puur toevallig. Je moet hier niets achter zoeken, want dat gevoel geef je me nu.
-
Ik wist inderdaad al perfect wat te doen. Het had sneller gekund maar dan had ik nu geen geld meer over en geen deftig stadion.T-man wrote:Vergis je niet: Yockr heeft vroeger ook al gespeeld tot in D (of was het C) maar is er paar maanden uit geweestremedy73 wrote: Ondanks een rode kaart inderdaad een duidelijke overwinning: 147-137 (2-1)
En Meangreen heeft er toch ook zoiets over gedaan

Vanmorgen wel met op 2 spelers na B-team gespeeld, er moeten keuzes gemaakt worden om het maximale uit het team te halen.
-
No offense. Vandaar mijn "hoeseltvv wrote:Tja, het zijn mijn laatste seizoenen. Normaal haalde ik dit seizoen al niet meer.

Tuurlijk doe je dat niet met opzet. Ik weet dat je mij liever kampioen ziet worden dan Hala... Toch?

-
Bij FC Jeremy gewonnen met 144-150 (1-2)
We klimmen naar plek 2 op 2 punten achterstand van Hala Madrid.
We klimmen naar plek 2 op 2 punten achterstand van Hala Madrid.
-
Jammerlijk 2-3 verlies thuis met gelijke ratings en een rode kaart.