Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
Echt zekere wetenschap is het hier dus niet? =3
Gelukkig heb ik maar 1 meldigswaardige Wedstrijd thuis (met kans dat mijn mat tegen dan al terug af is) dat wordt dus duimen o.o
Gelukkig heb ik maar 1 meldigswaardige Wedstrijd thuis (met kans dat mijn mat tegen dan al terug af is) dat wordt dus duimen o.o
FC Lemsig - F.139 ;D
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3
-
- Member of the Soccer Project Association
Je geeft alleen bij 0% forfait. De rest klopt niet.remedy73 wrote:<50% kans op forfaitPhoenyxar wrote:Vanaf hoeveel "X"% Pitch Status geef je automatisch forfait? =3
<20% zeer waarschijnlijk forfait
0% zéker forfait

Ik heb coach aangenomen op 23feb en heeft nog contract van 64 dagen, als ik nu trainerswissel zou willen doen zou het moraal dan vn mijn spelers stijgen of is het nog niet lang genoeg geleden?
-
Dat is lang genoeg, de moralen zouden dus moeten stijgen.Kowalskii wrote:Ik heb coach aangenomen op 23feb en heeft nog contract van 64 dagen, als ik nu trainerswissel zou willen doen zou het moraal dan vn mijn spelers stijgen of is het nog niet lang genoeg geleden?
Morgen uit naar een tegenstander met veldstatus 0. Dat wordt dan 0-5. Volgens mij moet ik wel loonkosten en winstpremie betalen, dus stel ik de spelers op met de laagste winstpremies om zo de kosten te drukken. Helaas heb ik hier geen ervaring mee dus ik hoor graag hoe het werkelijk in elkaar zit. Bij voorbaat dank voor de reacties.
-
Je gedachtengang is correct. Er zullen geen inkomsten zijn, maar je spelers gaan wel hun loon krijgen. Stel inderdaad de ploeg op met de minste winstpremies.hans0812 wrote:Morgen uit naar een tegenstander met veldstatus 0. Dat wordt dan 0-5. Volgens mij moet ik wel loonkosten en winstpremie betalen, dus stel ik de spelers op met de laagste winstpremies om zo de kosten te drukken. Helaas heb ik hier geen ervaring mee dus ik hoor graag hoe het werkelijk in elkaar zit. Bij voorbaat dank voor de reacties.
Bedankt, Remedy! De kosten voor de winstpremies gaan op deze manier wel meevallen, 20K namelijk.remedy73 wrote:Je gedachtengang is correct. Er zullen geen inkomsten zijn, maar je spelers gaan wel hun loon krijgen. Stel inderdaad de ploeg op met de minste winstpremies.hans0812 wrote:Morgen uit naar een tegenstander met veldstatus 0. Dat wordt dan 0-5. Volgens mij moet ik wel loonkosten en winstpremie betalen, dus stel ik de spelers op met de laagste winstpremies om zo de kosten te drukken. Helaas heb ik hier geen ervaring mee dus ik hoor graag hoe het werkelijk in elkaar zit. Bij voorbaat dank voor de reacties.
Slavija Praha-tvaltnietmee 0-5 Loonbriefjes van de spelers:hans0812 wrote:Bedankt, Remedy! De kosten voor de winstpremies gaan op deze manier wel meevallen, 20K namelijk.remedy73 wrote:Je gedachtengang is correct. Er zullen geen inkomsten zijn, maar je spelers gaan wel hun loon krijgen. Stel inderdaad de ploeg op met de minste winstpremies.hans0812 wrote:Morgen uit naar een tegenstander met veldstatus 0. Dat wordt dan 0-5. Volgens mij moet ik wel loonkosten en winstpremie betalen, dus stel ik de spelers op met de laagste winstpremies om zo de kosten te drukken. Helaas heb ik hier geen ervaring mee dus ik hoor graag hoe het werkelijk in elkaar zit. Bij voorbaat dank voor de reacties.
- lonen: € -207.954,00
- winstpremies: € 0
We hoeven helemaal geen winstpremie te betalen......
-
Aha. Weer wat geleerd. En wat is er met de moralen en fitheden gebeurd?hans0812 wrote:Slavija Praha-tvaltnietmee 0-5 Loonbriefjes van de spelers:
De moralen van de spelers die niet opgesteld stonden zijn niet gezakt, de moralen van de spelers die wel opgesteld stonden zijn gestegen en geen fitheidsverlies voor de spelers die wel opgesteld stonden.remedy73 wrote:Aha. Weer wat geleerd. En wat is er met de moralen en fitheden gebeurd?hans0812 wrote:Slavija Praha-tvaltnietmee 0-5 Loonbriefjes van de spelers:
Misschien kan deze info toegevoegd worden aan de helpsite. (Meangreen?)
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Weet iemand hoe het zit met het competitie schema aan het begin van het seizoen? De clubs zijn dan gesorteerd op alfabetische volgorde en in wat voor structuur wordt er bepaald tegen welk team je eerst moet etc?
-
Bij aanvang van de competitie is de ranglijst gesorteerd op sterkte in omgekeerde volgorde. De verdere indeling van het speelschema gebeurd volgens mij volledig random.royve wrote:Weet iemand hoe het zit met het competitie schema aan het begin van het seizoen? De clubs zijn dan gesorteerd op alfabetische volgorde en in wat voor structuur wordt er bepaald tegen welk team je eerst moet etc?
Dank, wel jammer dat er niks meer aan SP gebeurd. Misschien wordt het tijd voor een nieuw actiever(leden) spel?remedy73 wrote:Bij aanvang van de competitie is de ranglijst gesorteerd op sterkte in omgekeerde volgorde. De verdere indeling van het speelschema gebeurd volgens mij volledig random.royve wrote:Weet iemand hoe het zit met het competitie schema aan het begin van het seizoen? De clubs zijn dan gesorteerd op alfabetische volgorde en in wat voor structuur wordt er bepaald tegen welk team je eerst moet etc?
Misschien wordt het tijd dat hij het spel verkoopt/uit handen geeft aan mensen die er wél mee willen bezig zijn.royve wrote:Dank, wel jammer dat er niks meer aan SP gebeurd. Misschien wordt het tijd voor een nieuw actiever(leden) spel?remedy73 wrote:Bij aanvang van de competitie is de ranglijst gesorteerd op sterkte in omgekeerde volgorde. De verdere indeling van het speelschema gebeurd volgens mij volledig random.royve wrote:Weet iemand hoe het zit met het competitie schema aan het begin van het seizoen? De clubs zijn dan gesorteerd op alfabetische volgorde en in wat voor structuur wordt er bepaald tegen welk team je eerst moet etc?