Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
Ik heb in het verleden ook wel eens gezocht hoe de prestatie van een speler berekend wordt maar toen nergens gevonden.
Wat doet de prestatie van een speler bijvoorbeeld met:
- Thuisvoordeel (hoeveel +)
- Moraal (hoeveel - bij bijvoorbeeld moraal van 90 ipv 100)
- Globale klasse of specifieke skills van een speler etc.
- Leeftijd
- ...
- Leeftijd
- ...
-
- Member of the Soccer Project Association
Prestatie = (0,8 * globale klasse + individuele order) * gemiddelde van moraal en fitheidroyve wrote:Ik heb in het verleden ook wel eens gezocht hoe de prestatie van een speler berekend wordt maar toen nergens gevonden.
- Leeftijd
- ...
Leeftijdcorrectie:
17jr = 70% (weet niet 100% zeker, maar kan ook 85% zijn)
18jr = 80% (weet niet 100% zeker, maar kan ook 90% zijn)
19jr = 90% (weet niet 100% zeker, maar kan ook 95% zijn)
31jr = 95%
32jr = 90%
33jr = 85%
Bij keepers is dat 3 jaar ouder...
Vervolgens worden de prestaties van een speler weer omgezet naar linieratings. In die berekening komt het thuisvoordeel pas aan bod...
Heeft iemand enig idee hoe het loon van een speler bepaald word en het eventuele aantal achterban tijdens een wedstrijd ?
Dan kan ik deze berekeningen ook in een Excel zetten zodat ik dit kan berekenen.
Dan kan ik deze berekeningen ook in een Excel zetten zodat ik dit kan berekenen.
-
Loon weet ik niet, maar de achterban is heel simpel. Bij een comp of bekerwedstrijd winst+25 verlies -25. Bij 5 winst of verlies op een rij + of - 50.royve wrote:Heeft iemand enig idee hoe het loon van een speler bepaald word en het eventuele aantal achterban tijdens een wedstrijd ?
Vr. bekerwedstrijd altijd +5 ongeacht het resultaat. Er is vreemdgenoeg een uitzondering. Als je uit een poulewedstrijd gelijk speelt verandert er niks aan je achterban.
vr. wedstrijd altijd +3 ongeacht het resultaat.

-
hij vroeg hoeveel achterban er aanwezig gaat zijn, niet bijkomen of afgaat

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Het weer is alleszins één van de parameters. De achterban per ploeg zelf speelt ook een rol.
Er zullen nog wel parameters zijn, maar hoe de formule er uit ziet? Da's een ander paar mouwen.
Er zullen nog wel parameters zijn, maar hoe de formule er uit ziet? Da's een ander paar mouwen.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
-
Hmm, zelfs na het twee keer na gelezen te hebben haal ik dat er niet uit.mysticalguard wrote:hij vroeg hoeveel achterban er aanwezig gaat zijn, niet bijkomen of afgaat

Dank voor de gegeven antwoorden.
Toch was ik benieuwd hoe de minimale loon berekening gaat bij een contract van een speler. Dan kan ik deze formule in een excel sheet zetten en kan ik deze gebruiken op school waar ik geen SPMT kan gebruiken.
Toch was ik benieuwd hoe de minimale loon berekening gaat bij een contract van een speler. Dan kan ik deze formule in een excel sheet zetten en kan ik deze gebruiken op school waar ik geen SPMT kan gebruiken.
Morgen thuis tegen een ploeg die nog maar 8 spelers in zijn team heeft. Gaat de wedstrijd gespeeld worden of wordt dit een forfait 5-0?
-
Weet het niet zeker, maar volgens mij word er bij 7 spelers nog gespeeld en is het vanaf 6 pas forfait...hans0812 wrote:Morgen thuis tegen een ploeg die nog maar 8 spelers in zijn team heeft. Gaat de wedstrijd gespeeld worden of wordt dit een forfait 5-0?
Vast bedankt voor je antwoord, ik zal morgen wel posten wat het geworden is.remedy73 wrote:Weet het niet zeker, maar volgens mij word er bij 7 spelers nog gespeeld en is het vanaf 6 pas forfait...hans0812 wrote:Morgen thuis tegen een ploeg die nog maar 8 spelers in zijn team heeft. Gaat de wedstrijd gespeeld worden of wordt dit een forfait 5-0?
Met 8 man wordt de wedstrijd gewoon gespeeld, 5-0 geworden.hans0812 wrote:Vast bedankt voor je antwoord, ik zal morgen wel posten wat het geworden is.remedy73 wrote:Weet het niet zeker, maar volgens mij word er bij 7 spelers nog gespeeld en is het vanaf 6 pas forfait...hans0812 wrote:Morgen thuis tegen een ploeg die nog maar 8 spelers in zijn team heeft. Gaat de wedstrijd gespeeld worden of wordt dit een forfait 5-0?
-
Goed om te weten, want ik moet donderdag tegen hem.hans0812 wrote:Met 8 man wordt de wedstrijd gewoon gespeeld, 5-0 geworden.

Ik ben net nieuw. Ik heb een paar jaar geleden wel meegedaan, maar toen ben ik na een tijdje gestopt.
Dus ik weet de meeste dingen nog wel. Maar hoe zat het ook al weer met salaris van de spelers? Wanneer krijgt een speler wel betaald en wanneer niet? Sommige spelers kun je per wedstrijd betalen dacht ik. En je kunt er ook voor kiezen om spelers alleen te betalen als ze bij de wedstrijdselectie zitten en winnen?
Dus ik weet de meeste dingen nog wel. Maar hoe zat het ook al weer met salaris van de spelers? Wanneer krijgt een speler wel betaald en wanneer niet? Sommige spelers kun je per wedstrijd betalen dacht ik. En je kunt er ook voor kiezen om spelers alleen te betalen als ze bij de wedstrijdselectie zitten en winnen?
-
Je kan kiezen tussen loon of winstpremie. Loon wordt uitbetaald bij elke liga- of bekermatch (geen vriendschappelijke bekers). Winstpremie wordt ook uitbetaald bij die matchen maar enkel als ze gewonnen worden. Bij vriendschappelijke matchen wordt een klein percentage (lees: verwaarloosbaar) van de lonen uitbetaald, de winstpremies hoeven nooit uitgekeerd te worden tijdens deze matchen.Tabe wrote:Ik ben net nieuw. Ik heb een paar jaar geleden wel meegedaan, maar toen ben ik na een tijdje gestopt.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4