Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
Okee. En wanneer ontvangt een speler een winstpremie? Als hij bij de wedstrijdselectie zit? Of moet hij daarvoor beslist gespeeld hebben?
Ik kon het niet bij de FAQ vinden.
Als hij bij de wedstrijdselectie zit ontvangt de speler een winstpremie.Tabe wrote:Okee. En wanneer ontvangt een speler een winstpremie? Als hij bij de wedstrijdselectie zit? Of moet hij daarvoor beslist gespeeld hebben?
-
- Member of the Soccer Project Association
Loon bij vriendschappelijke wedstrijden is 25% van het loon met een maximum van 300. Het lijkt verwaarloosbaar, maar dat is het niet!The Amazing Spicy wrote:(...) Bij vriendschappelijke matchen wordt een klein percentage (lees: verwaarloosbaar) van de lonen uitbetaald, de winstpremies hoeven nooit uitgekeerd te worden tijdens deze matchen.
Als je álle sims een Vr of VrB hebt, loopt dat in een seizoen toch nog flink op:
244 sims per seizoen x 16 spelers x 300 euro = 1,17M
en dat is voor beginnende ploegen heel veel geld...
-
Afhankelijk van hoe ver je wil gaan in je berekeningen kan je dat inderdaad een rol laten spelen bij de contracten van je spelers. Ik baseer me gewoon op mijn ambitie van het seizoen. Ga ik voor de top geef ik mijn A-spelers loon en de rest winstpremie, ga ik voor minder dan geef ik heel mijn ploeg winstpremie. Ik raad aan om B- en C-spelers altijd winstpremie te geven, dan spelen de lonen bij vriendschappelijke wedstrijden helemaal geen rol. Ik bedoelde dus verwaarloosbaar in vergelijking met de loonkosten bij officiële matchen.remedy73 wrote:Loon bij vriendschappelijke wedstrijden is 25% van het loon met een maximum van 300. Het lijkt verwaarloosbaar, maar dat is het niet!The Amazing Spicy wrote:(...) Bij vriendschappelijke matchen wordt een klein percentage (lees: verwaarloosbaar) van de lonen uitbetaald, de winstpremies hoeven nooit uitgekeerd te worden tijdens deze matchen.
Als je álle sims een Vr of VrB hebt, loopt dat in een seizoen toch nog flink op:
244 sims per seizoen x 16 spelers x 300 euro = 1,17M
en dat is voor beginnende ploegen heel veel geld...
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
-
- Fan
Hey !
Ik ben onlangs weer begonnen met SP ( examens naderen en ik moet toch iets doen. )
en nu kan ik al ietwat verrichten op de transfermarkt. ( nog altijd max 560K maarja tis al iets)
ik weet dat als je op het laatste moment een bod uitbrengt op een speler dat hij dan niet in die simulatie zal verkocht worden.
Maar hoe zit dat weer precies ? heb het vanmorgen om 4 uur aan de lijve mogen ondervinden ...
greetz ThibaulDP
Ik ben onlangs weer begonnen met SP ( examens naderen en ik moet toch iets doen. )
en nu kan ik al ietwat verrichten op de transfermarkt. ( nog altijd max 560K maarja tis al iets)
ik weet dat als je op het laatste moment een bod uitbrengt op een speler dat hij dan niet in die simulatie zal verkocht worden.
Maar hoe zit dat weer precies ? heb het vanmorgen om 4 uur aan de lijve mogen ondervinden ...
greetz ThibaulDP
-
Je besteedbaar budget stijgt 1 euro per seconde.thibaultDP wrote:Hey !
greetz ThibaulDP
Spelers worden enkel 's nachts om 4:00 uur automatisch getransfereerd, mits er in de laatste 24 uur geen bieding op is geweest. Dus als je nu een bod doet, is de speler overmorgen pas van jou.
-
- Fan
remedy73 wrote:Je besteedbaar budget stijgt 1 euro per seconde.thibaultDP wrote:Hey !
greetz ThibaulDP
Spelers worden enkel 's nachts om 4:00 uur automatisch getransfereerd, mits er in de laatste 24 uur geen bieding op is geweest. Dus als je nu een bod doet, is de speler overmorgen pas van jou.
Ja dat van die euro haddek al ondervonden en ok de laatste 24 uur dus ! Bedankt !
-
- Fan
Heb nog een paar vragen.
-Je kan iedere seconde 1 euro extra uitgeven. is dit bijvoorbeeld tot 1 miljoen en kan je vanaf dan gelijk wat uitgeven of blijft het gelimiteerd
-Vanaf wanneer kan je spelers verkopen ?
-Je kan iedere seconde 1 euro extra uitgeven. is dit bijvoorbeeld tot 1 miljoen en kan je vanaf dan gelijk wat uitgeven of blijft het gelimiteerd
-Vanaf wanneer kan je spelers verkopen ?
-
Dat blijft in elk geval een hele tijd tot je verschillende miljoenen kan uitgeven. Het is een goeie 600K per week erbij.thibaultDP wrote:-Je kan iedere seconde 1 euro extra uitgeven. is dit bijvoorbeeld tot 1 miljoen en kan je vanaf dan gelijk wat uitgeven of blijft het gelimiteerd
Na een week.thibaultDP wrote:-Vanaf wanneer kan je spelers verkopen ?
-
Het bedrag blijft oneindig oplopen. Ik kan op dit moment 241.911.637,00 uitgeven.

wil dit zeggen dat je minimum dit bedrag hebt?bats1903 wrote:Het bedrag blijft oneindig oplopen. Ik kan op dit moment 241.911.637,00 uitgeven.
Dit wil zeggen dat bats op spelers kan bieden waarvan de prijs tussen de 0,00 euro en de 241.911.637,00 euro ligt.ward1995 wrote:wil dit zeggen dat je minimum dit bedrag hebt?bats1903 wrote:Het bedrag blijft oneindig oplopen. Ik kan op dit moment 241.911.637,00 uitgeven.

Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
-
Sorry bats, maar een hoger transferbedrag dan 99.999.999,99 kan je niet invoeren...bats1903 wrote:Het bedrag blijft oneindig oplopen. Ik kan op dit moment 241.911.637,00 uitgeven.

klinkt misschien een stomme vraag maar waar zie je mij eindigen in de competitie? Want ik heb geen idee hoe ik dit zou kunnen zien er zijn enkele sterke teams gezakt naar mijn reeks,o.a. .The Simpsons. . Ik heb al proberen te kijken naar LR van elk team maar ik weet nie of dit betouwbaar is.vorig seizoen werd ik 3e