http://www.java-gaming.com/game/3477/Learn_to_Fly/Sex_Pistols wrote:Leer eerst eens vliegen, en kom dan terug!
Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Alé we kunnen dan op de SP meeting den djoef van 't jaar organiseren met wim vs sjarel 

-
- Member of the Soccer Project Association
15 euro ligt al opzij.
Waar is die sp meeting
GVD mis klik in mijn pokerspel grr verlies van 0,06 cent. GVD

Waar is die sp meeting

GVD mis klik in mijn pokerspel grr verlies van 0,06 cent. GVD

Last edited by rpg_gamer on Tue Jun 12, 2012 8:33 pm, edited 1 time in total.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
http://www.voiceable.org/wp-content/upl ... seball.jpg9jantje9 wrote:http://www.java-gaming.com/game/3477/Learn_to_Fly/Sex_Pistols wrote:Leer eerst eens vliegen, en kom dan terug!

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
Het lijkt hier wel een lol-topic, verkeerde sticky gegeven
Je zal het nog 2 seizoenen vol moeten houden, voordat Meangreen je af komt lossen.
Dus met frisse tegenzin nog ff knallen! De eerste zes punten zitten in de pocket, ouwe valsspeler

Verder hoop ik op een beetje vuur van wim, want dat kunnen we hier wel gebruiken. Zelfs rpg is een beetje ingekakt

Je zal het nog 2 seizoenen vol moeten houden, voordat Meangreen je af komt lossen.
Dus met frisse tegenzin nog ff knallen! De eerste zes punten zitten in de pocket, ouwe valsspeler

Verder hoop ik op een beetje vuur van wim, want dat kunnen we hier wel gebruiken. Zelfs rpg is een beetje ingekakt

-
Heel sp is een lol geworden ... .Ron Jeremy wrote:Het lijkt hier wel een lol-topic, verkeerde sticky gegeven![]()
Dus met frisse tegenzin nog ff knallen! De eerste zes punten zitten in de pocket, ouwe valsspeler![]()
![]()

En wat is ingekakt want dat klinkt negatief

Ingekakt, een soort ingedut. Mooie Nederlandse woorden!rpg_gamer wrote:Heel sp is een lol geworden ... .Ron Jeremy wrote:Het lijkt hier wel een lol-topic, verkeerde sticky gegeven![]()
Dus met frisse tegenzin nog ff knallen! De eerste zes punten zitten in de pocket, ouwe valsspeler![]()
![]()
Verder hoop ik op een beetje vuur van wim, want dat kunnen we hier wel gebruiken. Zelfs rpg is een beetje ingekakt![]()
En wat is ingekakt want dat klinkt negatief
Is heel SP dan niet een grote grap RJ? Of had ik dat mis

Team: Soup_a_cup
-
Ze bieden niet op mijne jeugdspeler uit mijn jeugdcentrum. Straks blijft hem op 1 euro staan en ben ik ook geband. GVD BIEDEN en rap een beetje 

rpg_gamer wrote:Straks denken ze nog bij SP dat ze goed bezig zijn9jantje9 wrote:tijd voor een SP meetingKowalskii wrote: Gohja heeft weinig nut, kunt er ook weinig aan doen vrees ik.
Last edited by hoeseltvv on Tue Jun 12, 2012 10:41 pm, edited 1 time in total.
-
Maand geleden doden boel hier en nu jawatte
Agr/schandalen/liquidaties/spanningen op het forum/volksopstanden enz
Love it

Love it

-
Je reacties zeggen heel veel over jouhoeseltvv wrote: Goed bezig alleszins om op hun bakkes te krijgen.
En in het geval van Sjarel... mijn tijd komt nog. Dat is mijn nieuwe uitdaging. Wat een vuile, gore rotzak.![]()
![]()

In situaties als deze kun je nooit goed doen.
Serieus, het is maar een spelletje!
Ah ja, je bent zelf sheriff en hebt heel goed kunnen oordelen over dit. Als het toch maar een spelletje is voor jou, waarom zet je Sjarel zijn fout dan niet recht ? Uit angst ???yockr wrote:Je reacties zeggen heel veel over jouhoeseltvv wrote: Goed bezig alleszins om op hun bakkes te krijgen.
En in het geval van Sjarel... mijn tijd komt nog. Dat is mijn nieuwe uitdaging. Wat een vuile, gore rotzak.![]()
![]()
![]()
Sjarel is NIET KLAAR MET MIJ. En ik zal zijn tegenstrijdige, laffe en arrogante privémails hier ook op plaatsen.
Ik heb talloze keren de situatie uitgelegd en een rechtzetting gevraagd, maar ben als een stuk stront behandeld.
Zoals ik al zei: ik neem dit héél serieus en... mijn tijd komt wel SJAREL
-
Ik ook! Wie zei er ook al weer dat SP dood was?rpg_gamer wrote:Maand geleden doden boel hier en nu jawatte![]()
Love it

Team FC Bruggenhof
-
De pinguindans!mysticalguard wrote:Niks tegen Pinguins he! Pinguins of Madagascar... Surfs UP... Happy Feet... Tux de Linux Pinguin! Ze zijn gewoon super!!!Sex_Pistols wrote:Heeft hij de kans om zijn nickname wat kleur bij te brengen door een legende als Killer Kowalski, verkiest hij een pinguin.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=RHuASIIp-3U
-
Moet ge daar nu bijna 36 jaar voor geworden zijn om zo'ne praat op een forum te posten? Kom op man. Denk toch 2 keer na. Bedreigingen zijn strafbaar in België zenne. Take it like a man.hoeseltvv wrote:Ah ja, je bent zelf sheriff en hebt heel goed kunnen oordelen over dit. Als het toch maar een spelletje is voor jou, waarom zet je Sjarel zijn fout dan niet recht ? Uit angst ???yockr wrote:Je reacties zeggen heel veel over jouhoeseltvv wrote: Goed bezig alleszins om op hun bakkes te krijgen.
![]()
![]()
Sjarel is NIET KLAAR MET MIJ. En ik zal zijn tegenstrijdige, laffe en arrogante privémails hier ook op plaatsen.
Ik heb talloze keren de situatie uitgelegd en een rechtzetting gevraagd, maar ben als een stuk stront behandeld.
Zoals ik al zei: ik neem dit héél serieus en... mijn tijd komt wel SJAREL
Team FC Bruggenhof