Als je het uit financiële overwegingen niet wilt promoveren, omdat een kampioenschap immers veel meer oplevert, dan zou ik er nog een seizoentje aan vast plakken.boysteenkist wrote:Zo is dat!remedy73 wrote:Als je kan promoveren, dan kan je je het volgende seizoen ook handhaven... Ga d'r gewoon voor!d van den d wrote:Zou ik uberhaupt wel kans maken in D.5? Ik sta nu namelijk 2e.. Ik denk dat ik maar expres een wedstrijd moet verliezen.
Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Assistant Manager
Re: Divisie E
Team: Avenue FC
-
- Team Manager
Ik kom volgend jaar de E-divisie vervoegen.
Meer bepaald E49.
Nog iemand die in deze divisie zal belanden?
Meer bepaald E49.
S49 - 1 in H.1306
S50 - 1 in G.436
S51 - 1 in F.146
S52 - 4 in E.49
S53 - 1 in E.49
S54 - ? in D.17
S50 - 1 in G.436
S51 - 1 in F.146
S52 - 4 in E.49
S53 - 1 in E.49
S54 - ? in D.17
-
- Assistant Manager
Ja, ik ben ook van de partij!captainthom wrote:Ik kom volgend jaar de E-divisie vervoegen.
Meer bepaald E49.

Het gaat sowieso moeilijk worden om te promoveren denk ik hoor. Op speelronde 30 speelt de nummer 3 tegen een SP-team (nummer 16) en zou zijn doelsaldo flink kunnen opkrikken. Maar als ik jou was, zou ik zeker voor promotie gaan!d van den d wrote:Zou ik uberhaupt wel kans maken in D.5? Ik sta nu namelijk 2e.. Ik denk dat ik maar expres een wedstrijd moet verliezen.
FC Bijlsma Season 113: C.2
-
- Team Manager
Leuk!geertduijnhouwer wrote:Ja, ik ben ook van de partij!captainthom wrote:Ik kom volgend jaar de E-divisie vervoegen.
Meer bepaald E49.
Al wat friendlies spelen tegen elkaar om te oefenen?
S49 - 1 in H.1306
S50 - 1 in G.436
S51 - 1 in F.146
S52 - 4 in E.49
S53 - 1 in E.49
S54 - ? in D.17
S50 - 1 in G.436
S51 - 1 in F.146
S52 - 4 in E.49
S53 - 1 in E.49
S54 - ? in D.17
-
- Team President
bastiran wrote:Het gaat sowieso moeilijk worden om te promoveren denk ik hoor. Op speelronde 30 speelt de nummer 3 tegen een SP-team (nummer 16) en zou zijn doelsaldo flink kunnen opkrikken. Maar als ik jou was, zou ik zeker voor promotie gaan!d van den d wrote:Zou ik uberhaupt wel kans maken in D.5? Ik sta nu namelijk 2e.. Ik denk dat ik maar expres een wedstrijd moet verliezen.
Ik stel mijn 2e elftal op, ik wil gewoon volgend seizoen kampioenschap pakken en niet kansloos degraderen, verder is mijn 3e plek niet in gevaar en ten slotte had ik als doelstelling om in de top 5 te komen, niet om te promoveren.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
-
- Member of the Soccer Project Association
Volgend jaar gaan we samen naar D!d van den d wrote:Ik stel mijn 2e elftal op, ik wil gewoon volgend seizoen kampioenschap pakken en niet kansloos degraderen, verder is mijn 3e plek niet in gevaar en ten slotte had ik als doelstelling om in de top 5 te komen, niet om te promoveren.
En dan kunnen we de laatste speeldagen elkaar mss wel helpen er in te blijven

-
- Team President
Daar doen we het voor beste maat, samen promoveren naar D! Trouwens, komend seizoen is het alweer ons eenjarig bestaan als club, dus dan een kampioenschap pakken in E is een mooi hoogtepuntje!The Internationals wrote:Volgend jaar gaan we samen naar D!d van den d wrote:Ik stel mijn 2e elftal op, ik wil gewoon volgend seizoen kampioenschap pakken en niet kansloos degraderen, verder is mijn 3e plek niet in gevaar en ten slotte had ik als doelstelling om in de top 5 te komen, niet om te promoveren.
En dan kunnen we de laatste speeldagen elkaar mss wel helpen er in te blijven
-
ik zie hier net dat de 12e tesnin houbov ofso iets, check die zijn ploeg 

-
- Team President
Het is gelukt, we eindigen op de 3e plek. Ons doelstelling is mooi volbracht:)
-
- Assistant Manager
Iedereen van harte gefeliciteerd met promotie en behoud!
Word volgend seizoen nog een gezellige boel hier
Word volgend seizoen nog een gezellige boel hier

-
Heren,
Het was mij een waar genoegen dit seizoen in het E-forum te posten. Met het felbegeerde kampioenschap (en het bijbehorende E-bekertje
) op zak, zal het wel een flinke tijd gaan duren voor ik hier weer terug ga komen... Ik ga heen vol met dromen en wellicht zelfs illusies. Zo droom ik van een kruiwagen vol met A-bekers en SP-cups. Ook droom ik van een verblijf van meer dan 20 seizoenen in de A. Wellicht een permanent verblijf??? Misschien blijken dromen wel illusies, maar zonder dromen geen leven, dus we gaan er voor...
Tot (n)ooit!
Het was mij een waar genoegen dit seizoen in het E-forum te posten. Met het felbegeerde kampioenschap (en het bijbehorende E-bekertje

Tot (n)ooit!

-
We gaan proberen volgend jaar naar D te gaan
(maar vrees er voor!)

-
- Team President
Na een mooie 3e plek gaat FC Rotterdam vol voor het kampioenschap, voorlopig is ieder doelstelling elk seizoen volbracht, dus het zal nou ook goed moeten aflopen, hoop ik:P Ik wens ieder andere manager hier, heel veel succes!
-
We gaan voor dezelfde doelstelling, maar of het gaat lukken! Zou wel leuk zijn en wie weet dan met 3 belgen in D5!