Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Re: Beker

Post by Ron Jeremy »

makkelijke winst en de volgende pot weer thuis tegen een D-er. Moet ook deze keer geen probleem zijn. Ben alleen wel beducht op onze randomvriend, want ik ben zeker geen 15% beter.....
FC The White Caps

Post by FC The White Caps »

boysteenkist wrote:Een goede 5-3 overwinning geboekt tegen een E-er. Volgende ronde treffen we weer 1.FC Grizzlis uit C.6. Helaas net als vorig seizoen weer een uitwedstrijd. Laten we hopen dat we weer zegevieren (vorig seizoen 2-4). Zal lastig worden.

We moeten ook even bekijken hoe we het gaan managen, aangezien we maandag en dinsdag voor onze competitie zeker ons a-team nodig hebben..
Ik mag morgen thuis tegen Grizzlis :) Ik vrees ervoor dat je z'n A's gaat krijgen gezien zijn A's vandaag hebben gespeeld en dan waarschijnlijk morgen niet spelen...
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

FC The White Caps wrote:
boysteenkist wrote:Een goede 5-3 overwinning geboekt tegen een E-er. Volgende ronde treffen we weer 1.FC Grizzlis uit C.6. Helaas net als vorig seizoen weer een uitwedstrijd. Laten we hopen dat we weer zegevieren (vorig seizoen 2-4). Zal lastig worden.

We moeten ook even bekijken hoe we het gaan managen, aangezien we maandag en dinsdag voor onze competitie zeker ons a-team nodig hebben..
Ik mag morgen thuis tegen Grizzlis :) Ik vrees ervoor dat je z'n A's gaat krijgen gezien zijn A's vandaag hebben gespeeld en dan waarschijnlijk morgen niet spelen...
Ik hoop niet dat het met zijn A's komt, want ik kom waarschijnlijk met mijn B's. De laatste jaren speelt hij de beker overigens meestal met zijn B-team. Dus ik heb goede hoop. Daarnaast moet hij puzzelen voor zijn CF-posititie. :lol:
Trotse manager van FC Steenkist
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Simpel door en volgende week naar een E-er. Het loopt soepeltjes 8)
remedy73

Post by remedy73 »

Ook hier gemakkelijk door. Tegenstander had geen GK beschikbaar, dus heeft de hele wedstrijd laten lopen.
Volgende week uit naar een team uit de E. Moet heel goed te doen zijn.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
d van den d
Team President

Post by d van den d »

Ook wij zijn door, nog nooit zo ver gekomen! Nou treffen wij een ander koploper uit de E aan, net als wij. We spelen wel ALWEER uit, dus het wordt lastig.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President

Post by d van den d »

Wel een opmerkelijk feitje dat het team van mijn tegenstander precies 1 jaar ouder is dan mijn club
rohalt

Post by rohalt »

Ik heb Sjarels ploegje eruitgespeeld.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Redelijk eenvoudig gewonnen uit bij the 1.FC Grizzlis, 0-1. Het was duidelijk niet het sterkste team dat 1.FC Grizzlis op de been kon brengen.

In ronde 7 treden we thuis aan tegen een redelijke E-er: FC Lubakys 28

Mag geen problemen mogen opleveren. :P
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Wederom makkelijk door.

Volgende ronde voor het tweede seizoen in successie thuis tegen Remedy...... :roll:
remedy73

Post by remedy73 »

Ron Jeremy wrote:Wederom makkelijk door.

Volgende ronde voor het tweede seizoen in successie thuis tegen Remedy...... :roll:
Vanochtend de random tegen gehad: Linies 110-131 en slechts 0-1, geen gemiste penalty.
En ja, volgende ronde komen we inderdaad op bezoek in De Fietsenstalling... :?
Toen na de wedstrijd vaochtend de loting voor volgende week bekend werd gemaakt, werd het ijzig stil bij ons in de kleedkamer. De jongens dachten even terug aan de anticlimax van vorig seizoen toen we door de heren van FC Bagger United vroegtijdig van alle bekeraspiraties ontnomen werden... Daarom zullen ze getergd zijn en er alles aan gaan doen om die nare smaak van vorig seizoen weg te spoelen :twisted:

BTW: Gefeliciteerd met het behalen van de top 10 van de managerranking ;)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
d van den d
Team President

Post by d van den d »

Ook redelijk makkelijk door, volgende week alweer tegen een Fploeg. Hoe houden ze het toch vol?.. Verder speel ik ALWEER uit..
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Eenvoudig gewonnen van een E-er.

Volgende ronde wordt een stuk pittiger uit tegen Pipiolo uit C.8.

We gaan het zien :lol:
apology240

Post by apology240 »

We bekeren hier ook vlot voort.
Heb onlangs al een ploeg uit B2 tegen gehad.
Volgende week staat er een ploeg uit B1 opt programma.

Aangezien het in de competitie ook spannend is (voor het behoud) had ik uiteraard liever een makkelijkere tegenstander gehad in de beker, maar het zij zo.

Blijven nog 5 managers uit A over in de beker. Damned en McGrady (nr 1 en 2) en verder de lage landen managers met ook nog Rohalt en Hans.
Vooral Hans mag zich gelukkig prijzen want hij gaat echt wel onverdiend een ronde verder :D
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

apology240 wrote:Blijven nog 5 managers uit A over in de beker. Damned en McGrady (nr 1 en 2) en verder de lage landen managers met ook nog Rohalt en Hans.
Vooral Hans mag zich gelukkig prijzen want hij gaat echt wel onverdiend een ronde verder :D
Haha of tactisch ijzersterk........nee, puur geluk.
Ik had gisteren een B/C team opgesteld omdat ik er van uitging dat er niets te halen viel. Ik had ook geen strafschoppen ingesteld vanwege tijdgebrek. Wat blijkt.....mijn team is 10LR minder, mijn keeper pakt een strafschop in de wedstrijd en stopt er ook nog eens 2 in de strafschopserie en we bekeren vrolijk verder. Voordeel is wel dat er een sterk team uitligt
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden :lol: :lol:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”