Traxtorm Hardcore wint zijn thuismatch tegen de 2de en doordat tvaltnietmee punten laat liggen stijgt de ploeg door naar de 2de plaats met 3 punten achter op de koploper (zonder puntenverlies).
Morgen tegen een hervormer.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Heb is 4 mids op offensive kunnen zetten en bijgevolg presteerde m'n aanval 57% linie. Moet voor mijn ploeg een record zijn
Kloof met nr 3 en 4 is nu 5 en 7p. Komt goed.
Morgen in de beker wordt het onmogelijk om deze te skippen want de tegenstander is gewoon te zwak. Jammer want dat wil zeggen dat we volgende week ook beker moeten spelen en de dag erna tegen de co-leider moeten. Benieuwd of hij de beker morgen gaat skippen. Ik hoop van niet want anders serieus probleem.
Nu, gezien het feit dat het toch wel vlotjes in B3 gaat kan ik msn nog is proberen in de SP Cup... Kzal er nog is over nadenken
Vervanger Rohalt heeft het echt schitterend gedaan tijdens mijn afwezigheid Alles gewonnen in de competitie en uitschakeld in de beker. Maandag 1 juli zelfs een linieratingrecord van 150 neergezet
Ook alle vriendschappelijke bekerwedstrijden werden gewonnen en daardoor zullen we al aardig wat prijzengeld krijgen. Dit kan nog oplopen als er nog een paar wedstrijden gewonnen worden maar dit is niet zo vanzelfsprekend gezien er tegen FK Hash Rohatsko, ŇOUMÍCI en Wattie Walkers gespeeld wordt...
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A
Eenvoudig met 0-3 gewonnen en mijn RF heeft de 76 gehaald We nemen de 1e plaats over van The Last Mohycan nadat Hans vanmorgen van hem won Morgen spelen we thuis tegen nummer 4 AquaAzzurri...
Vandaag The Last Mohycan verslagen, daar zijn er nu dan geen meer van over Gevolg Ray Ben heeft de leiding overgenomen en zal deze niet meer afstaan. Ondanks dat we af en toe wat oude vedetten verkopen, staan we zomaar 3e. Het is geen gewaagde voorspelling om te stellen dat Ray Ben kampioen gaat worden en dat TLM tweede gaat worden.
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden
Doe gewoon nog eens zoals 2 seizoenen terug en dan zie ik je volgend seizoen opnieuw in A.
Tmag wel want 't is er verschrikkelijk stil, tenzij de Tsjechen dan maar daar versta ik helemaal niets van.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
rohalt wrote:Doe gewoon nog eens zoals 2 seizoenen terug en dan zie ik je volgend seizoen opnieuw in A.
Tmag wel want 't is er verschrikkelijk stil, tenzij de Tsjechen dan maar daar versta ik helemaal niets van.
Volgend seizoen krijg je gezelschap van Ray Ben en Apology.........die zijn ook leuk.
tvaltnietmee
146-140 en 3-2 winst. Donderdag uit tegen nummer 3 Stratovarius.
FC The White Caps wrote:138-149 en 2-2. Pingel gemist.
Het is maar goed dat je 2e pingel er wel inging, het zou wel heel zuur geweest zijn als die ook gemist zou worden want dan verlies je met 11 LR meer.....
Zelf gewonnen van Me Dinamo, daar heb ik nog nooit van verloren
tvaltnietmee
FC The White Caps wrote:138-149 en 2-2. Pingel gemist.
Het is maar goed dat je 2e pingel er wel inging, het zou wel heel zuur geweest zijn als die ook gemist zou worden want dan verlies je met 11 LR meer.....
Zelf gewonnen van Me Dinamo, daar heb ik nog nooit van verloren
Klopt
Eenvoudig met 2-0 gewonnen. Maandag uit tegen Moitense die op plaats 9 staat. Kan erg sterk uit de hoek komen dus oppassen...
141-148 en 1-2 winst Morgen thuis tegen Hans en donderdag sluiten we sowieso af met winst tegen hervormer Bobani