I'm this round -165kThe Internationals wrote:Ikzelf als middelmatige E-er geen schijn van kans tegen FK Hash Rohatsko, een A-speler, al klaag ik niet bijna 350.000 inkomsten 8 ronde is echt wel een record!
I'm generous host

Moderator: Moderator
I'm this round -165kThe Internationals wrote:Ikzelf als middelmatige E-er geen schijn van kans tegen FK Hash Rohatsko, een A-speler, al klaag ik niet bijna 350.000 inkomsten 8 ronde is echt wel een record!
Het is een echte handelaar. Al seizoenen lang koopt hij goede spelers en weet ze dan nog voor veel meer te verkopen. Dat hij nu 37M verbrast voor een 27 jarige CM lijkt inderdaad op gebrek aan visie of zelfoverschatting, want de cup zal hij inderdaad niet winnenRon Jeremy wrote:Wat doet hij in F?remedy73 wrote:Het was niet de vraag of ik deze ronde door zou komen (want ik had zo'n beetje de zwakste deelnemer die er nog in zat), maar het was vandaag vooral de vraag wie ik de volgende ronde zou treffen... En het word: op bezoek bij Chelsea Champion! Ik had al een beetje gehoopt op een goede tegenstander, want volgende week hebben de meeste van mijn spelers nog maar een contract voor 1 dag, dus moest ik sowieso deze contracten al verlengenHet zal close gaan worden, want op basis van kwaliteit lig ik er normaal gesproken uit
![]()
Speelt hij puur om de SP Cup te winnen? Als je een 27-jarige CM aantrekt voor 37 mln terwijl je in F speelt.... Ben alleen bang dat hij een hoop geld over de balk gooit, want met deze selectie behoort hij niet tot de favorieten. En ondanks dat toch met tientallen miljoenen smijten voor wat spelers die 73-74 presteren
frankie_doparoma wrote:I'm this round -165kThe Internationals wrote:Ikzelf als middelmatige E-er geen schijn van kans tegen FK Hash Rohatsko, een A-speler, al klaag ik niet bijna 350.000 inkomsten 8 ronde is echt wel een record!
I'm generous host(boysteenkist : see yourself what you're missing? :p)
Thank you frankie_doparoma!frankie_doparoma wrote:boysteenkist: Congratulations to advance and good luck with your next fight;-)
I preferred the league cup before so I had no chance against you...
Ow... Hij sprak naar mij de wens uit om nu eindelijk eens voorbij die verdomde maandag te komen... Maar Rohalt, je zal wel gelijk hebben. Jouw geheugen is beter dan menigeen op het forum...rohalt wrote:Helemaal niet juist.
Hij heeft tegen mij een paar seizoenen terug de halve finale gewonnen en dan de finale verloren tegen me_dinamo.