Er zijn makkelijker tegenstanders...

Moderator: Moderator
waarschijnlijk denk hij hetzelfde van uremedy73 wrote:Volgende tegenstander is me_dinamo uit.
Er zijn makkelijker tegenstanders...
Afgelopen weekend heb ik 2 wedstrijden tegen hem gespeeld voor de SPCL. 1x winst, 1x draw, dus ik weet dat hij ook niet gelukkig is met deze lotingmr charlie wrote:waarschijnlijk denk hij hetzelfde van uremedy73 wrote:Volgende tegenstander is me_dinamo uit.
Er zijn makkelijker tegenstanders...![]()
ga je er vol voor of zijn er nog belangrijke wedstrijden op donderdag/vrijdag?
is de moraal omhoog bij een nieuw contract?remedy73 wrote:Afgelopen weekend heb ik 2 wedstrijden tegen hem gespeeld voor de SPCL. 1x winst, 1x draw, dus ik weet dat hij ook niet gelukkig is met deze lotingmr charlie wrote:waarschijnlijk denk hij hetzelfde van uremedy73 wrote:Volgende tegenstander is me_dinamo uit.
Er zijn makkelijker tegenstanders...![]()
ga je er vol voor of zijn er nog belangrijke wedstrijden op donderdag/vrijdag?![]()
Omdat de competitie weer net zo lekker loopt als vorig seizoen, zet ik dit seizoen wél in op de beker. De wedstrijd met me_dinamo vind ik dus belangrijker dan de competitiewedstrijd op donderdag. Ik zal er alles aan doen om hem van katoen te geven!
Ik zal zorgen voor een boel geschorsten op dinsdag en heb nog wat spelers die bijna aan een nieuw contract toe zijn, dus komt wel goed (hoop ik)
Ja. Als een speler een nieuw contract krijgt gaat de moraal +10%.mr charlie wrote:is de moraal omhoog bij een nieuw contract?
Fijn om te weten. Maar ook een duurde loonbasis. Heb een hoop jeugd die net komt piepen en nog maar peanuts verdient. Wel goed om weten voor echt topwedstrijden.remedy73 wrote:Ja. Als een speler een nieuw contract krijgt gaat de moraal +10%.mr charlie wrote:is de moraal omhoog bij een nieuw contract?
Met een beetje een goede planning kan je in één seizoen 2x je trainer wisselen, 2x de spelers van je A-team een nieuw contract geven en 2x de spelers van je B-team een nieuw contract aanbieden. Dat scheelt een aanzienlijk aantal wedstrijdpunten aan het eind van het seizoen
Als je van plan bent je trainer te ontslaan wel jamr charlie wrote:Daarom best trainer maar een contract van 1j geven ifv ontslagvergoeding?
Is voor contractvernieuwing ook de 40-dagenregel van toepassing voor de 10% moraalboost?remedy73 wrote:Ja. Als een speler een nieuw contract krijgt gaat de moraal +10%.mr charlie wrote:is de moraal omhoog bij een nieuw contract?
Met een beetje een goede planning kan je in één seizoen 2x je trainer wisselen, 2x de spelers van je A-team een nieuw contract geven en 2x de spelers van je B-team een nieuw contract aanbieden. Dat scheelt een aanzienlijk aantal wedstrijdpunten aan het eind van het seizoen
Nee, 30 dagen (150 sims!)mr charlie wrote:Is voor contractvernieuwing ook de 40-dagenregel van toepassing voor de 10% moraalboost?remedy73 wrote:Ja. Als een speler een nieuw contract krijgt gaat de moraal +10%.mr charlie wrote:is de moraal omhoog bij een nieuw contract?