bepaalde acties zoals de bierfeesten, jaarlijkse bbq, en pensenkermis zullen zeker in de smaak vallenrohalt wrote:dat zal hier nog wat teweeg brengen....

Moderator: Moderator
bepaalde acties zoals de bierfeesten, jaarlijkse bbq, en pensenkermis zullen zeker in de smaak vallenrohalt wrote:dat zal hier nog wat teweeg brengen....
je fanclub is een feitrohalt wrote:Bedankt. Promotie is inderdaad een feit nu.
Lastige 2 tegenstrevers, maar volgend seizoen zijn er zo 10.
Dus van F tot in A in 1 ruk, waarbij mijn team steeds versterkt werd en waar ik in F zelfs niet voor elke positie een speler had. Mettertijd kreeg ik voor elke positie ook een backup en nu zie ik een aantal oude getrouwen terug in de hoogste reeks.
Mr Charlie, ik doe wat je niet voor mogelijk achtte, ik hoop dat je nu ook promoveert.
Consider me a member :pmr charlie wrote:je fanclub is een feitrohalt wrote:Bedankt. Promotie is inderdaad een feit nu.
Lastige 2 tegenstrevers, maar volgend seizoen zijn er zo 10.
Dus van F tot in A in 1 ruk, waarbij mijn team steeds versterkt werd en waar ik in F zelfs niet voor elke positie een speler had. Mettertijd kreeg ik voor elke positie ook een backup en nu zie ik een aantal oude getrouwen terug in de hoogste reeks.
Mr Charlie, ik doe wat je niet voor mogelijk achtte, ik hoop dat je nu ook promoveert.
Gefeliciteerd met het kampioenschap in B3! Ook donderdag in B1 een Belgische kampioen, dan pakt KFC Viewaa de titel. Onze zuiderburen zijn goed bezig.rohalt wrote:Door het falen van nr2 en 3 vandaag ben ik nu zeker van de kampioen in B3.
remedy73 wrote:Rohalt & den didde: Van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap!
nico_krcm: Van harte gefeliciteerd met je promotie naar A!
Als Hans nu nog eventjes van Viastore wint, dan hebben we volgend seizoen 5 BeNeLiga-spelers in A zitten