Voor mij was het een hele lastige eerste week. Scheidsen van 100%, 87%, 87% en 87% strengheid, zorgden ervoor dat ik behouden moest spelen.
Maandag zoals verwacht en terecht verloren bij Gondor Condor's.
Dinsdag thuis tegen Rohalt zou ik op papier wat minder zijn, maar mijn agressieverdeling was wat beter. Durfde geen 100% stijl te spelen, wat mij uiteindelijk de winst kostte. Wel tevreden met een punt.
Donderdag op bezoek bij ACS Pardubice had ik gezien dat hij een verlaagde TS had. Maar ondanks die lage TS had hij wel in de eerste 2 ronden al 4 punten bij elkaar. Het verschil volgens SPinfo was minimaal, dus was tevreden met een punt, dus wederom met 0% stijl gespeeld. Bij nader inzien was ik 2 linies beter en had ik spijt dat ik niet toch met 100% stijl had gespeeld.
Vrijdag thuis tegen me_dinamo was ik op voorhand minder, dus hoopte op mijn 3e gelijkspel. Nu 2 linie's minder en verlies.
Komende maandag op bezoek bij Raduuza ziet het er wederom somber uit....
Het gaat een lastig seizoen worden ben ik bang. Zoals Rohalt al zei, blijven de ploegen met weinig punten in de eerste week in de achtervolging. Dit seizoen is de kwaliteit van de ploegen aan de onderkant behoorlijk hoog, dus dit seizoen zou zo maar mijn Waterloo kunnen worden. Máár, uiteraard zal ik nooit opgeven en tot de laatste snik blijven strijden!!

FC Remedy is playing in division
B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.