Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Xeom
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie E

Post by Xeom »

Nooit meegemaakt, nummer 3 en 4 hadden beiden geen zin om kampioen te spelen.
Hierdoor dan toch 2de geëindigd en dus op weg naar D. Kampioen was eigenlijk heel makkelijk te behalen in deze reeks als ik niet had geprobeerd om 3de te eindigen. Nu veel ervaring opdoen in D.
visje69

Post by visje69 »

Xeom wrote:Nooit meegemaakt, nummer 3 en 4 hadden beiden geen zin om kampioen te spelen.
Hierdoor dan toch 2de geëindigd en dus op weg naar D. Kampioen was eigenlijk heel makkelijk te behalen in deze reeks als ik niet had geprobeerd om 3de te eindigen. Nu veel ervaring opdoen in D.
Had je maandag verloren, dan had je niet gepromoveerd. Waarom zet je daar wel je sterkste team op dan? :)
Je kon daar toch ook vol voor verlies gaan? :)
Nuja veel succes in D. Je team zal mijns inziens sterk genoeg zijn om in D vlotjes mee te draaien.
Wel stilaan een keuze beginnen maken in je agressies, die liggen veel te ver uit elkaar om hogerop mee te kunnen draaien. Best eens voor jezelf uitmaken welke agressies je wil gebruiken, alles is mogelijk maar hoe minder agressief hoe duurder en hoe agressiever hoe meer kaarten je zal krijgen. Maar zoals je kan zien aan het team van Mr Charlie (Sparta Palmeiras) is het ook mogelijk met een team van 80% agressie naar A door te stomen :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Xeom

Post by Xeom »

visje69 wrote:
Xeom wrote:Nooit meegemaakt, nummer 3 en 4 hadden beiden geen zin om kampioen te spelen.
Had je maandag verloren, dan had je niet gepromoveerd. Waarom zet je daar wel je sterkste team op dan? :)
Je kon daar toch ook vol voor verlies gaan? :)
Nuja veel succes in D. Je team zal mijns inziens sterk genoeg zijn om in D vlotjes mee te draaien.
Wel stilaan een keuze beginnen maken in je agressies, die liggen veel te ver uit elkaar om hogerop mee te kunnen draaien. Best eens voor jezelf uitmaken welke agressies je wil gebruiken, alles is mogelijk maar hoe minder agressief hoe duurder en hoe agressiever hoe meer kaarten je zal krijgen. Maar zoals je kan zien aan het team van Mr Charlie (Sparta Palmeiras) is het ook mogelijk met een team van 80% agressie naar A door te stomen :)
Ik wou nog voor de zekerheid 3de worden hé, ach zo erg vind ik het niet.
Ik heb al lang een keuze gemaakt hoor van agressie. 70 - 85 agressie. Het is alleen jammer dat dit op dit moment nog onvoltrainde spelers zijn, give it some time :wink:
rohalt

Post by rohalt »

Niet willen promoveren, komt wel meer voor.
Fresh doet al seizoenen lang de 3de-5de plaats aan.
FC Bagger United deed seizoenen lang de 3de-5de plaats aan in B (of was het C) om maar niet te hoeven promoveren naar A.
Dit seizoen deed visje er alles aan om niet in A te moeten spelen komend seizoen... :twisted:
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Ebuzola

Post by Ebuzola »

Als ik de ploegen bekeken heb, zal het lastig worden voor behoud, ik zal dit seizoen mij meer moeten focussen op de achterban naar omhoog te krijgen.
Hier en daar een speler kopen en misschien mijn jeugd verkopen.
visje69

Post by visje69 »

Ebuzola wrote:Als ik de ploegen bekeken heb, zal het lastig worden voor behoud, ik zal dit seizoen mij meer moeten focussen op de achterban naar omhoog te krijgen.
Ik zie dat je kalender nog leeg is. Vooral veel matchen spelen en vooral thuis, dat zal je het snelst helpen naar meer achterban en meer geld :)
Gewoon even bij mijn kalender op "meer" klikken en je ziet direct wat ik bedoel :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Ebuzola

Post by Ebuzola »

visje69 wrote:
Ebuzola wrote:Als ik de ploegen bekeken heb, zal het lastig worden voor behoud, ik zal dit seizoen mij meer moeten focussen op de achterban naar omhoog te krijgen.
Ik zie dat je kalender nog leeg is. Vooral veel matchen spelen en vooral thuis, dat zal je het snelst helpen naar meer achterban en meer geld :)
Gewoon even bij mijn kalender op "meer" klikken en je ziet direct wat ik bedoel :)
Ja ik weet het, vorig seizoen ook elke dag 3 matchen gespeeld, heb me in de pool gezet, maar kan maar 10 matchen per keer aanvragen 8)
visje69

Post by visje69 »

Ebuzola wrote:
visje69 wrote:
Ja ik weet het, vorig seizoen ook elke dag 3 matchen gespeeld, heb me in de pool gezet, maar kan maar 10 matchen per keer aanvragen 8)

Thuismatchen krijg je sneller door zelf invites te sturen. Die pool soms ook maar daar reken ik niet op :)
raoulio

Post by raoulio »

visje69 wrote:

Thuismatchen krijg je sneller door zelf invites te sturen. Die pool soms ook maar daar reken ik niet op :)
[/quote]

Ik heb het idee dat ploegen uit G, F, E & A bijna altijd succes hebben in de pool. Die wedstrijden worden bijna altijd wel geaccepteerd. uitnodigingen van teams uit D, C en mindere mate B blijven langer open.

Als E ploeg zou ik dan ook veel pool wedstrijden inzetten als je niet genoeg vaste teams vindt om thuis wedstrijden tegen te spelen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Ebuzola

Post by Ebuzola »

Klopt inderdaad, omdat ik momenteel nog in de lagere divisies zit , accepteert iedereen mijn thuismatchen in de pool. Maar ik ga wel iemand zoeken om mee te sparren, kan ik zo een volledig seizoen al inplannen.
remedy73

Post by remedy73 »

Ebuzola wrote:Klopt inderdaad, omdat ik momenteel nog in de lagere divisies zit , accepteert iedereen mijn thuismatchen in de pool. Maar ik ga wel iemand zoeken om mee te sparren, kan ik zo een volledig seizoen al inplannen.
Je kan maximaal 20 friendlies inplannen per seizoen per tegenstander!
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
UtrechtCity
Assistant Coach

Post by UtrechtCity »

Ik heb het idee dat ploegen uit G, F, E & A bijna altijd succes hebben in de pool. Die wedstrijden worden bijna altijd wel geaccepteerd. uitnodigingen van teams uit D, C en mindere mate B blijven langer open.

Als E ploeg zou ik dan ook veel pool wedstrijden inzetten als je niet genoeg vaste teams vindt om thuis wedstrijden tegen te spelen.
Wat is daarvan de reden? Mijn wedstrijden werden ook direct geaccepteerd. Ik zit in F.
raoulio

Post by raoulio »

UtrechtCity wrote:

Wat is daarvan de reden? Mijn wedstrijden werden ook direct geaccepteerd. Ik zit in F.
Naar mijn idee willen mensen graag tegen teams uit lagere divisies spelen omdat die kwalitatief (over het algemeen) minder goede spelers hebben en ze daardoor grotere kans hebben om van die teams te winnen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
visje69

Post by visje69 »

raoulio wrote:
Naar mijn idee willen mensen graag tegen teams uit lagere divisies spelen omdat die kwalitatief (over het algemeen) minder goede spelers hebben en ze daardoor grotere kans hebben om van die teams te winnen.
Lijkt me ook + veel winnen= extra achterban volgens mijn info (extra als je er 5 op rij wint). Wel niet helemaal zeker of dit klopt
rohalt

Post by rohalt »

Ideaal is nog dat de ploeg bij de top 3 à top 5 zit in zijn reeks, zo haal je ook nog meer inkomsten binnen dan tegen een team die 12de staat bijvoorbeeld.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”