Moderator: Moderator
ward1995 wrote:verloren van SP-team![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Like! Binnenkort terug ne meeting? xDmatt wrote:
Goh tijd. Eens je team er staat is het vrij simpel om met max een half uurtje per dag je team te onderhouden.matt wrote:Eens zien of dat nog een beetje lukt qua tijd he.
Ben al overboden op een speler door akki. Die naam herken ik ook nog.
Een halfuur per dag?visje69 wrote:Goh tijd. Eens je team er staat is het vrij simpel om met max een half uurtje per dag je team te onderhouden.matt wrote:Eens zien of dat nog een beetje lukt qua tijd he.
Ben al overboden op een speler door akki. Die naam herken ik ook nog.
met een half uur per dag kan je meedraaien vanboven in A/B bedoel ikJoeyve wrote:Een halfuur per dag?visje69 wrote:Goh tijd. Eens je team er staat is het vrij simpel om met max een half uurtje per dag je team te onderhouden.matt wrote:Eens zien of dat nog een beetje lukt qua tijd he.
Ben al overboden op een speler door akki. Die naam herken ik ook nog.als we nu es beginnen met een halfuurke per week
ik weet het, maar het past even echt nietrohalt wrote:Ik weet niet of je veel kapitaal hebt, maar als dat wel is, had je een aantal mogelijkheden om zeker je team te vernieuwen en daardoor langer in A te blijven.
als je slimmer wil worden en hoger wil eindigen dan 10jaar geleden raad ik aan om volgende topic volledig te lezen.silverblast wrote:3 schorsingen op 1 match.
Aha moment: scheidsrechters hebben variërende strictheid.
Tien jaar geleden was dit parate kennis, vandaag ben ik mijn eigen FAQ aan het herlezen.