tussen plaats 7 & 11 is het ook behoorlijk gek
Moderator: Moderator
Voor de spanning moet je toch hopen dat jij verliest, dat blijft alles lekker dicht bij elkaar. Anders wordt de kloof met plek 3 al 5 punten.mr charlie wrote: ↑Fri Mar 05, 2021 11:10 am leuke topper maandag, ik heb al een mini foutje gemaakt in mijn LB keuze vannacht, ik dacht mijn B speler te gebruiken, deze is nu geschorst, maar mijn A speler wordt zondag 31j.
het zal naar mijn gevoel wel op rode kaarten worden bepaald
Hier inmiddels cm uitgevallen die ging spelen. De cm die zal spelen heeft 1 Bp meer maar hoge IOmr charlie wrote: ↑Fri Mar 05, 2021 11:10 am leuke topper maandag, ik heb al een mini foutje gemaakt in mijn LB keuze vannacht, ik dacht mijn B speler te gebruiken, deze is nu geschorst, maar mijn A speler wordt zondag 31j.
het zal naar mijn gevoel wel op rode kaarten worden bepaald
En Remedy wint de belangrijke match tegen Dablova Grupa en komt zo de top-10 binnen!Traxtorm Hardcore wrote: ↑Mon Mar 08, 2021 6:58 am 151-146 en 4-3 winst tegen Mr Charlie
Totemo Baka verliest van boysteenkist die een mooie driepunter haalt.
Er blijven zo momenteel nog 3 ploegen over die vechten voor die beker met champagne....Mr Charlie zakt wel naar plaats 3 maar het zit kort op elkaar.
Na 3 toppers morgen even bekomen tegen Pardubice![]()
Klopt, maar op papier heb je het makkelijkste programma:mr charlie wrote: ↑Mon Mar 08, 2021 7:48 am mooie rating Ben!
gisteren is er nog een jsp verkocht dat ik van dacht dat niemand meer ging kopen, en die blessure heeft me geen goed gedaan
@visje, ik zie bij mij nog veel wedstrijden waar ik kan punten laten liggen
Wat een opoffering
Het doelpuntensaldo kan op het einde ook een verschil makenvisje69 wrote: ↑Tue Mar 09, 2021 7:47 am Het blijft spannend in A!
Sparta Palmeiras speelde dan wel gelijk, maar door het progamma is hij zeker nog niet uitgeschakeld!
Traxtorm Harcore pakt dan weer 2 rode kaarten in de perfecte match, namelijk tegen een hervormer. Weer wat minder kans dat het in een andere match voorkomt. Al vind ik het wel bizar dat ja 100% speelde. Met 0% en dus 0 kaarten had je evengoed gewonnen maar geen extra kaarten opgelopen.
Donderdag en vrijdag worden mijns inziens sleutelmatchen (al zijn ze dat in deze fase allemaal). Het zijn 2 kansen om punten te verliezen voor Iasi met 2 lastige uitmatchen (Remedy en Steenkist) waar de BENE-ers hopelijk 6/6 pakken. Gezien Remedy geen beker speelt, zou hij wel eens een goeie kans kunnen maken.
Onderin blijft het eveneens spannend. Jammer genoeg zullen we wellicht 1 BENE-manager verliezen, want ik zie kiekeboe en remedy zich niet beiden redden, zeker gezien het onderlinge duel dat nog moet plaatsvinden.