boysteenkist wrote: ↑Thu Mar 11, 2021 10:26 am
Ik schrok net wel even toen ik SP-info checkte.
Ik ben duidelijk favoriet morgen tegen Iasi.
watskeburt?
Ik zat zo te twijfelen.
Sp info gaf als ideale formatie een 4-5-1 passen opstelling.
Met die opstelling lag ik ruim 1 LR voor. Eerder op de dag ruim 2.
Maar met die opstelling kon ik maar 1 verdediger op aanvallend zetten, dus ik wist niet wat te doen.
Ik heb intern nog een tip gevraagd en toen me opstelling last minute gewijzigd naar 3-4-3, wetende dat het verschil minimaal zou zijn (paar honderdste voor).
Dat ik er met 2LR af ga, verbaast me.
Ik had zo graag wat willen betekenen.
Maarja dat is het verschil tussen een goede manager en een topmanager vrees ik.
Het zal spannend blijven tot het eind.
Dat je vooraf met 2LR voorsprong zegt dat je 'duidelijk de favoriet bent' was dan wel een beetje overdreven
Duidelijk de favoriet is 5+ LR beter.
Nu was het een dubbeltje op z'n kant en hij is in de richting van iasi gevallen
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Ik zat zo te twijfelen.
Sp info gaf als ideale formatie een 4-5-1 passen opstelling.
Met die opstelling lag ik ruim 1 LR voor. Eerder op de dag ruim 2.
Maar met die opstelling kon ik maar 1 verdediger op aanvallend zetten, dus ik wist niet wat te doen.
Ik heb intern nog een tip gevraagd en toen me opstelling last minute gewijzigd naar 3-4-3, wetende dat het verschil minimaal zou zijn (paar honderdste voor).
Dat ik er met 2LR af ga, verbaast me.
Ik had zo graag wat willen betekenen.
Maarja dat is het verschil tussen een goede manager en een topmanager vrees ik.
Het zal spannend blijven tot het eind.
Dat je vooraf met 2LR voorsprong zegt dat je 'duidelijk de favoriet bent' was dan wel een beetje overdreven
Duidelijk de favoriet is 5+ LR beter.
Nu was het een dubbeltje op z'n kant en hij is in de richting van iasi gevallen
Daar heb je gelijk in. 2LR beter voelde al zo verrassend tegen de vooraf gedoodverfde favoriet voor het kampioenschap, vandaar de optimisme.
2LR voor hem voel wel als veel, aangezien SP info dit echt niet aangaf na de sim van 22u.
Ik was trouwens ook vergeten mijn A-RM een vrb te laten spelen gister.
Het zijn in de top de kleine details die het verschil maken. Die stap moet ik nog maken.
Klinkt gek, maar als Ben gewonnen had, was ik nog zuurder geweest van deze nederlaag.
iedereen maakt fouten, ikzelf vrees dat ik zondag de titelrace laten glippen door die jeugdGK niet van de markt af te halen
die moest vrijdag verkocht worden en ben het uit het oog verloren
als ben geen kampioen wordt kunnen we ten minste u als schuldige aanduiden, héhé
mr charlie wrote: ↑Fri Mar 12, 2021 9:54 am
iedereen maakt fouten, ikzelf vrees dat ik zondag de titelrace laten glippen door die jeugdGK niet van de markt af te halen
die moest vrijdag verkocht worden en ben het uit het oog verloren
als ben geen kampioen wordt kunnen we ten minste u als schuldige aanduiden, héhé
Kreeg nog en bericht van Andrei, die snapte ook helemaal niets van de voorspelling van sp-info vooraf, en dacht dat het noodlot geveld was.
Hij is blij 3 punten over te houden aan de confrontaties met mij en Remedy. Hier had hij vooraf voor getekend.
Ik zie SP-info vaak als benadering maar hou in mijn hoofd altijd een marge van 1 a 2 linies. Vooral omdat het offensief/defensief verhaal niet berekend wordt door SP-info.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
boysteenkist wrote: ↑Fri Mar 12, 2021 12:56 pm
dablova grupa lijkt het op te geven
Met die timing ben ik niet heel erg blij. Dablova moet nog tegen de nr 9 en 11, beide concurrenten voor behoud...
Ik zal maandag nu zelf van Marcel moeten winnen om verzekerd te zijn van behoud.
Op papier ben ik favoriet voor behoud, maar de scheidsen tegen Hans en Marcel kunnen voor een verrassing zorgen...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Traxtorm Hardcore wrote: ↑Fri Mar 12, 2021 2:45 pm
Het begint er slechter en slechter uit te zien. Maandag missen we 6 A-spelers door blessures en schorsingen
Het zou me verbazen als we kampioen spelen.
Kop op, Ben! Je bent nog nooit zo dicht bij een kampioenschap geweest. Geloof erin: Het kampioenschap voor dit seizoen is voor JOU!
Als er maandag of dinsdag iets mis gaat, win je donderdag van Iasi, en anders heb je donderdag aan een gelijkspel genoeg.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Traxtorm Hardcore wrote: ↑Fri Mar 12, 2021 2:45 pm
Het begint er slechter en slechter uit te zien. Maandag missen we 6 A-spelers door blessures en schorsingen
Het zou me verbazen als we kampioen spelen.
Kop op, Ben! Je bent nog nooit zo dicht bij een kampioenschap geweest. Geloof erin: Het kampioenschap voor dit seizoen is voor JOU!
Als er maandag of dinsdag iets mis gaat, win je donderdag van Iasi, en anders heb je donderdag aan een gelijkspel genoeg.
Ik ga er vol voor hoor maar ik maak mij mentaal klaar voor een ravage
3x 2nd in A
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
Die ravage is voor na het vieren van de Titel in A.
Dus nog efkes op de tanden bijten...
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Het is nu zeker dat het pas op de laatste speeldag wordt beslist.
Morgen heeft Ben nog een stevige partij tegen Steenkist, maar het enige verschil is dat het resultaat van donderdag daardoor wordt beïnvloed.
Als Ben morgen gelijkspeelt over verliest, zal hij donderdag moeten winnen, anders heeft hij genoeg aan een gelijkspel. Tenzij Iasi zou verliezen op het veld van Charlton, maar die kans is nihil gezien Charlton nog in de beker zit en wellicht daarvoor z'n spelers zal sparen.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Oude bekende Viastore komt normaal ook terug naar A.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
rohalt wrote: ↑Mon Mar 15, 2021 8:19 am
Oude bekende Viastore komt normaal ook terug naar A.
Met de nadruk op oude. Een zekere zakker, maar toch steeds een prestatie hoe hij het klaarspeelt.
Deportivo zal normaliter ook stijgen. Hij heeft 2 haalbare kaarten dus zal normaal die 2de plek wel behouden. Met Wallachs en Deportivo komen er 2 kleppers bij volgend seizoen. Jaartje daarna Hala Madrid, die weer los voor enkel titels zal gaan. Ook FC Real Alnavia heeft een mooie kern met jonge gasten en mooie BP's. Dan mogen we uiteraard ook FC Meangreen niet vergeten. Het worden leuke seizoenen in A op het scherpst van de snee!