Goh ja topprestatie. Veel prestatie is er niet aan. Ik heb geen enkele match m’n opstelling gecontroleerd

Moderator: Moderator
Goh ja topprestatie. Veel prestatie is er niet aan. Ik heb geen enkele match m’n opstelling gecontroleerd
Hehe, leuk om je even terug te zien!Xeom wrote: ↑Tue May 04, 2021 4:39 pm Na jaren inactief te zijn op SP zijn we een 3 weken geleden terug begonnen.
Ondertussen is men online naam in al die jaren veranderd naar Valthur, dus bij deze ook terug te vinden als Valthur en team FC Valthur.
Wat een ellende wel dat mijn transferbudget nog steeds beperkt is.![]()
Thanks, had ook al gezien dagt jij ook nog steeds actief was op SP. Had bijna een bod gedaan op een jeugdspeler van jou, maar de hoofdskills leken mij nogal laagvisje69 wrote: ↑Tue May 04, 2021 4:52 pmHehe, leuk om je even terug te zien!Xeom wrote: ↑Tue May 04, 2021 4:39 pm Na jaren inactief te zijn op SP zijn we een 3 weken geleden terug begonnen.
Ondertussen is men online naam in al die jaren veranderd naar Valthur, dus bij deze ook terug te vinden als Valthur en team FC Valthur.
Succes!
Welkom terug! Veel succes!Xeom wrote: ↑Tue May 04, 2021 4:39 pm Na jaren inactief te zijn op SP zijn we een 3 weken geleden terug begonnen.
Terecht! Was rommel die ik verkochtXeom wrote: ↑Tue May 04, 2021 4:53 pmThanks, had ook al gezien dagt jij ook nog steeds actief was op SP. Had bijna een bod gedaan op een jeugdspeler van jou, maar de hoofdskills leken mij nogal laagvisje69 wrote: ↑Tue May 04, 2021 4:52 pmHehe, leuk om je even terug te zien!Xeom wrote: ↑Tue May 04, 2021 4:39 pm Na jaren inactief te zijn op SP zijn we een 3 weken geleden terug begonnen.
Succes!![]()
Proficiat! Veel succes in F!
Proficiat
Je komt in een reeks met flink wat fysieke managers, ik denk dus dat je nog een seizoentje geduld zal moeten hebben om voor de titel te strijden, al weet je natuurlijk nooit