Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Traxtorm Hardcore
Team President

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Traxtorm Hardcore »

Tabe wrote: Thu May 06, 2021 12:27 pm Hey mensen,
Ik ben een paar dagen geleden opnieuw gestart. Veel dingen weet ik nog wel en andere dingen heb ik in een bestandje staan op de computer. Maar ik vroeg me af: Gaat globale klasse ook met 1% omhoog per 15% moraal? Laten we zeggen dat er een speler met 70% moraal op de transferlijst staat en de rest is voltraind, kun je er dan vanuit gaan dat hij nog 2% beter wordt? Ik weet namelijk nog dat het met ervaring wel zo werkte.
Ik wil geen kat in de zak kopen :P

Groetjes Tabe.
Het klopt wat je zegt :wink:
- als je een speler koopt, stijgt zijn ervaring met 2,5 %
- per 15 % ervaring stijgt zijn globale klasse met 1 %
- 1 global rating is 0,8 BP (beste prestatie)
3x 2nd in A
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
Tabe
Team Manager

Post by Tabe »

Dankjewel voor je reactie.

Weet iemand ook hoeveel je kan besteden? Want als beginnend manager is dat nog niet zoveel. Toch hoop ik op een gegeven moment wel wat transfers te maken. Misschien alleen maar om spelers met winst door te verkopen. Maar voorlopig mag ik nog niet zoveel uitgeven. Dit wordt per seconde of per minuut meer toch? Hoeveel was het ook alweer?
visje69
Member of the Soccer Project Association

Post by visje69 »

Tabe wrote: Mon May 10, 2021 10:00 am Dankjewel voor je reactie.

Weet iemand ook hoeveel je kan besteden? Want als beginnend manager is dat nog niet zoveel. Toch hoop ik op een gegeven moment wel wat transfers te maken. Misschien alleen maar om spelers met winst door te verkopen. Maar voorlopig mag ik nog niet zoveel uitgeven. Dit wordt per seconde of per minuut meer toch? Hoeveel was het ook alweer?
Het te besteden bedrag gaat € 2 per seconde omhoog dacht ik.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
remedy73

Post by remedy73 »

€ 4,- per seconde vanaf je aanstelling als manager.
Dat is 345k per dag, 2,4M per week, 21,7M na een seizoen.

Deze regel is ingesteld om cheaten tegen te gaan én om beginnende managers te beschermen tegen onverantwoorde uitgaven
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Tabe
Team Manager

Post by Tabe »

Ah, ok, bedankt. Ik sta nu op het punt van promoveren. Ik denk dat ik voor komend seizoen in F nog even niks ga uitgeven en daarna ga proberen om een selectie samen te stellen die iig derde kan worden.
mr charlie

Post by mr charlie »

Tabe wrote: Fri May 14, 2021 8:50 am Ah, ok, bedankt. Ik sta nu op het punt van promoveren. Ik denk dat ik voor komend seizoen in F nog even niks ga uitgeven en daarna ga proberen om een selectie samen te stellen die iig derde kan worden.
geen idee of we hier reeds naar verwezen hebben, of dat je het misschien kent
maar volgende artikel zeker goed lezen als je aan je selectie begint :)

http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 2&t=156194
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Tomverveld
Team President

Post by Tomverveld »

Hi,

Er is iets wat mij opvalt! En dat is het volgende:
Ik train al mijn spelers en jeugdspeler van onder naar boven.
Conditie altijd als laatste bij elke speler. (Geen reden voor om het zo te doen, maar maakt voor het verhaal ook niet uit ;))

Het valt me op dat elke keer wanneer een speler bijna klaar is met vaardigheid 'snelheid" de speler geblesseerd raakt voor de eerste keer.
Nu valt mijn keeper uit, maar ik hebt het gehad met CB (Paauwe) , LM (Calascibetta), RB (Gamarra). Ligt het aan mij of is dit bij meer mensen opgevallen?
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
visje69

Post by visje69 »

Tomverveld wrote: Thu May 20, 2021 9:14 am Hi,

Er is iets wat mij opvalt! En dat is het volgende:
Ik train al mijn spelers en jeugdspeler van onder naar boven.
Conditie altijd als laatste bij elke speler. (Geen reden voor om het zo te doen, maar maakt voor het verhaal ook niet uit ;))

Het valt me op dat elke keer wanneer een speler bijna klaar is met vaardigheid 'snelheid" de speler geblesseerd raakt voor de eerste keer.
Nu valt mijn keeper uit, maar ik hebt het gehad met CB (Paauwe) , LM (Calascibetta), RB (Gamarra). Ligt het aan mij of is dit bij meer mensen opgevallen?
Dat is me nog niet echt opgevallen eigenlijk. Zou toeval kunnen zijn natuurlijk, hou het gerust verder in de gaten!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
ward1995

Post by ward1995 »

Werkt de SPinfo nog bij jullie? Ik probeerde mijn concurrenten van volgend seizoen hun LR te berekenen, maar krijg er geen elftallen uit.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995

Post by ward1995 »

ward1995 wrote: Thu May 20, 2021 10:08 pm Werkt de SPinfo nog bij jullie? Ik probeerde mijn concurrenten van volgend seizoen hun LR te berekenen, maar krijg er geen elftallen uit.
Nvm, ik had de spelers niet gesorteerd op positie. Vandaar dat ik geen overzicht kreeg.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
akki

Post by akki »

visje69 wrote: Thu Apr 29, 2021 6:50 am
akki wrote: Thu Apr 29, 2021 6:42 am
visje69 wrote: Mon Apr 26, 2021 1:55 pm

Elke 30 dagen kan je een lager loon geven. Niet helemaal naar beneden maar in stappen. Dus hij zal je wel enige tijd teveel kosten. Je moet je zelf bedenken wat het verlies zal zijn op die periode. 30 ligamatchen is 2,1 miljoen, al heb je tegen dan z'n loon in principe al 2x verlaagd.
@Visje69, uit ervaring weet ik ondertussen dat je de contracten kan verlengen na 20 dagen, in de plaats van 30. Normaal is een nieuw contract 2/62 en op 2/42 kan je normaal verlengen. Bij mijn youngster doe ik dat altijd op die manier. ;-)
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, ik zocht via de zoekfunctie van het forum en vond een post van Remedy waar hij sprak dat een lager contract om de 30 dagen kon. Mogelijks aanvaard hij na 20 dagen nog geen lager contract?
Je bent de perfecte testpersoon, ik zou zeggen test het eens uit en zie wat het geeft en pen het hier even neer! :D
@Visje69 Ik heb het net getest, na 27 dagen kan je een contractverlenging doen, dus niet na 30 dagen. Toch drie dagen gewonnen. :-)
akki

Post by akki »

Wat is eigenlijk het voordeligste?

Een speler zijn standaardloon betalen zonder extra's

of een lager loon geven door hem meer tekengeld te geven?
visje69

Post by visje69 »

akki wrote: Sun May 23, 2021 5:46 pm Wat is eigenlijk het voordeligste?

Een speler zijn standaardloon betalen zonder extra's

of een lager loon geven door hem meer tekengeld te geven?
Hangt er vanaf in welke kern hij zit. Als je alles verliest zet je best alles op winstpremie, zo hoef je niks te betalen.
Als je wel vol voor de liga gaat en van plan bent kampioen te spelen (of top 3/5) dan zet je best je A-kern (11 basis + 5 reserven) op loon en de rest op winstpremie.
Op die manier kost het je't minste aangezien je loon ALTIJD moet betalen ongeacht of ze spelen of niet. Winstpremie moet je enkel betalen voor de spelers die in de selectie zaten
Tabe
Team Manager

Post by Tabe »

remedy73 wrote: Tue May 11, 2021 9:02 pm

Deze regel is ingesteld om cheaten tegen te gaan én om beginnende managers te beschermen tegen onverantwoorde uitgaven
Die 21,7 miljoen, is dat per speler? Of in z'n totaliteit? Want als je in totaal maar ruim 20 miljoen kan besteden na één seizoen, dan kan het nog wel even duren voor ik een redelijk team bij elkaar kan kopen.
remedy73

Post by remedy73 »

Tabe wrote: Tue May 25, 2021 10:36 am
remedy73 wrote: Tue May 11, 2021 9:02 pm

Die 21,7 miljoen, is dat per speler? Of in z'n totaliteit? Want als je in totaal maar ruim 20 miljoen kan besteden na één seizoen, dan kan het nog wel even duren voor ik een redelijk team bij elkaar kan kopen.
Per speler
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”