Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Ik heb nog enkele vraagjes over jeugdspelers:
Wanneer verkiezen jullie om een jeugdspeler meteen te verkopen? En wanneer voltrain je hem? Stel, je hebt een CM 18j 5% agr. en een VS van 97. Verkoop je die meteen? Of laat je die voltrainen?
Is er een verband tussen je jeugd en de divisie waarin je speelt? Zijn jeugdspelers van een team uit E veel belovender dan jeugd uit een team uit G?
Wanneer verkiezen jullie om een jeugdspeler meteen te verkopen? En wanneer voltrain je hem? Stel, je hebt een CM 18j 5% agr. en een VS van 97. Verkoop je die meteen? Of laat je die voltrainen?
Is er een verband tussen je jeugd en de divisie waarin je speelt? Zijn jeugdspelers van een team uit E veel belovender dan jeugd uit een team uit G?
-
- Member of the Soccer Project Association
Over het algemeen is direct verkopen steeds de betere keuze. Dat doe ik ook behalve als hij zoals nu in m'n range valt en een hoge VS heeft. Maw als hij is wat je zelf zoekt, hou je hem, anders verkopen.ward1995 wrote: ↑Wed May 26, 2021 11:02 am Ik heb nog enkele vraagjes over jeugdspelers:
Redenen om dat niet te doen, is als je zoals ik enkele seizoenen terug bezig bent met slowtraden (voltrainen en verkopen).
Maar het houdt altijd risico in. Voltrainde spelers gaan vaak voltraind evenveel of meer opbrengen dan onvoltraind, maar ze pakken natuurlijk wel veel plek in in je team (pakweg 5-8 plaatsen continue bezet door deze spelers).
Als je aan de top wil meedraaien, heb je daar de plek niet voor
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
-
Nee, er is enkel een verschil tussen wel/niet uit een jeugdcentrum
Sinds kort heb ik mijn trainer wat meer verantwoordelijkheid gegeven en mag hij de trainingen automatisch geven. Echter merk ik op dat hij ze na 1 keer trainen plots niets meer laat doen. (En daar betaal ik ze niet voor! Ze verdienen genoeg en mogen de arbeid op training leveren
). Hierdoor moet ik altijd na een trainingssessie tussenbeide komen en manueel overnemen om hen daarna terug automatisch te laten trainen. Klopt dit?

-
Ik had laatst inderdaad hetzelfde. Sindsdien maar weer volledig op handmatig staan.ward1995 wrote: ↑Fri May 28, 2021 12:46 pm Sinds kort heb ik mijn trainer wat meer verantwoordelijkheid gegeven en mag hij de trainingen automatisch geven. Echter merk ik op dat hij ze na 1 keer trainen plots niets meer laat doen. (En daar betaal ik ze niet voor! Ze verdienen genoeg en mogen de arbeid op training leveren). Hierdoor moet ik altijd na een trainingssessie tussenbeide komen en manueel overnemen om hen daarna terug automatisch te laten trainen. Klopt dit?
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Currently playing in A.1
Op zich vind ik het geen groot probleem, nu kan ik iedereen laten trainen op enkele seconden, waar ik voorheen elke speler apart een skill moest laten trainen en er een minuut over deedraoulio wrote: ↑Fri May 28, 2021 1:20 pmIk had laatst inderdaad hetzelfde. Sindsdien maar weer volledig op handmatig staan.ward1995 wrote: ↑Fri May 28, 2021 12:46 pm Sinds kort heb ik mijn trainer wat meer verantwoordelijkheid gegeven en mag hij de trainingen automatisch geven. Echter merk ik op dat hij ze na 1 keer trainen plots niets meer laat doen. (En daar betaal ik ze niet voor! Ze verdienen genoeg en mogen de arbeid op training leveren). Hierdoor moet ik altijd na een trainingssessie tussenbeide komen en manueel overnemen om hen daarna terug automatisch te laten trainen. Klopt dit?

-
Normaal gezien komt er bij elke vriendschappelijke wedstrijd/beker toch achterban bij? Zowel bij winst, verlies als gelijkspel?
Er is mij net opgevallen dat bij een vriendschappelijke bekermatch bij gelijkspel geen achterban bijkomt.
Ik had deze morgen na de competitiematch een rond getal als achterban (52 100), in theorie had er nu + 5 achterban moeten bijkomen na een vriendschappelijke bekermatch, maar dat is niet gebeurt.
Is er iemand dat nog opgevallen?
Er is mij net opgevallen dat bij een vriendschappelijke bekermatch bij gelijkspel geen achterban bijkomt.
Ik had deze morgen na de competitiematch een rond getal als achterban (52 100), in theorie had er nu + 5 achterban moeten bijkomen na een vriendschappelijke bekermatch, maar dat is niet gebeurt.
-
Achterbanakki wrote: ↑Mon May 31, 2021 9:19 am Normaal gezien komt er bij elke vriendschappelijke wedstrijd/beker toch achterban bij? Zowel bij winst, verlies als gelijkspel?
Vr. bekerwedstrijd altijd +5 ongeacht het resultaat. Er is vreemdgenoeg een uitzondering. Als je uit een poulewedstrijd gelijk speelt verandert er niks aan je achterban.
vr. wedstrijd altijd +3 ongeacht het resultaat.
achterban: Bij een comp of bekerwedstrijd winst+25 verlies -25. Bij 5 winst of verlies op een rij + of - 50.
-
14.15 en er zijn al geen vriendschappelijke pool wedstrijden meer beschikbaar voor 18.00 uur sim?
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Currently playing in A.1
Currently playing in A.1
Hoe kan ik zo veel mogelijk doelpunten maken in een wedstrijd? Ik heb mijn team nu in een 3-4-3 opstelling geplaatst met K&R en iedereen zoveel mogelijk op offensief gezet. Spitsen hun eigen kans laten gaan en iedereen die kan meespelen of opbouwen dat ook laten doen.
Wat kan ik nog doen om zoveel mogelijk te scoren?
-
er zijn maar twee oplossingen, veel beter zijn dan je tegenstander (liniratings) als belangrijkste en dan zo offensief mogelijk spelen.ward1995 wrote: ↑Wed Jun 02, 2021 12:39 pm Hoe kan ik zo veel mogelijk doelpunten maken in een wedstrijd? Ik heb mijn team nu in een 3-4-3 opstelling geplaatst met K&R en iedereen zoveel mogelijk op offensief gezet. Spitsen hun eigen kans laten gaan en iedereen die kan meespelen of opbouwen dat ook laten doen.
343 met 3 à 4 middenvelders op offensief.
niet meer, anders beginnen je liniratings opnieuw te dalen.
eigen kans of targetman van je aanvallers is een individuele order, die moet je aanhouden naar wat je spitsen nodig hebben (spinfo)
en doen niets aan het aantal goals.
Waarom kan ik geen koop-meteen-prijs bieden als ik al geboden heb? Wat is dit voor iets doms? Nu heb ik eerder 1 euro geboden, nu komt de verkoper met een koop-meteen-prijs en kan iemand anders er mee vandoor gaan. Waarom kan ik mezelf niet overbieden?
-
dat kan je normaal wel
soms geeft het bestuur een waarschuwing als je je bod te veel verhoogd, dan moet je dat in stappen naar boven doen
Mijn tegenstander van morgen mist enkele spelers, hierdoor gaat hij spelers op hun niet eigenlijke positie moeten zetten. Ik vermoed niet dat hij zal spelen met een Jeugd CB en dus een andere speler op die plaats zal zetten. Nu haalt hij volgens SPinfo bij 100 agressie en 100 teamspirit 121 linies. Hoeveel linies moet ik aanpassen om mijn berekening zo correct mogelijk te maken?
-
Een speler op een andere positie in de dezelfde linie is 10% minder prestatie. Uitgaande van een BP van 65-70 is dat ongeveer -7 prestatie = ongeveer -1,4 LRward1995 wrote: ↑Thu Jun 03, 2021 3:34 pm Mijn tegenstander van morgen mist enkele spelers, hierdoor gaat hij spelers op hun niet eigenlijke positie moeten zetten. Ik vermoed niet dat hij zal spelen met een Jeugd CB en dus een andere speler op die plaats zal zetten. Nu haalt hij volgens SPinfo bij 100 agressie en 100 teamspirit 121 linies. Hoeveel linies moet ik aanpassen om mijn berekening zo correct mogelijk te maken?