visje69 wrote: ↑Fri Jun 25, 2021 7:02 am
remedy73 wrote: ↑Thu Jun 24, 2021 8:55 pm
raoulio wrote: ↑Thu Jun 24, 2021 9:41 am
Een teleurstellende eerste seizoenshelft achter de rug. De kwaliteit om mee te dingen voor het kampioenschap is er wel degelijk, dat blijkt wel uit de LR die bijna elke wedstrijd wordt behaald.
Het geluk zit echter (nog) niet mee en dan wordt het lastig met zoveel kwaliteit in de divisie.
Met opzet dit seizoen geen onnodig risico genomen met agressie en toch:
4 wedstrijden 11 kaarten moeten pakken: 2 daarvan 1 x rood, 1 daarvan 2 x rood, 1 daarvan 3 x rood.
2 wedstrijden 10 kaarten moeten pakken: 1 daarvan 2 x rood, 1 daarvan 1 x rood.
1 keer 8 LR beter, geen gemiste penalty, gelijkspel
1 keer 2 LR beter, geen gemiste penalty, gelijkspel (beide aanvallend gespeeld)
Tegen titel concurrent, 8 kaarten waarvan 1 x rood, daardoor 2 LR slechter en ondanks 0% stijl en defensieve opstelling tegenstander helaas een nederlaag.
Aantal wedstrijd waarbij random in mijn voordeel viel en daardoor onverdiend gewonnen/ gelijkgespeeld: nul
Als ik dan naar de nummer 1 kijk FK Laugaricio: Alle 15 wedstrijden 11 kaarten waarvan 2 x 0 rood en 13 x 1 rood (meestal ook nog in laatste 15 minuten).
Kijk daardoor tegen achterstand aan van 6 punten. 2e seizoenshelft kan er wellicht nog veel veranderen als het geluk keert.
Over 30 wedstrijden staat veelal de sterkste bovenaan. Dus ik geloof nog in een titel (of promotieplek) voor je!
Het lijkt me inderdaad ook aan het geluk te liggen, want bij beiden zitten de agressies goed.
Ik zou durven denken dat hij in de terugronde ook hier en daar wel wat pech zal hebben
Hier toch ook meer punten verwacht.
- 3 matchen zonder rode kaarten
- 3 matchen met Direct rood
- 1 match met 3 indirecte rode kaarten
- 1 match met 2 indirecte rode kaarten
Meer punten kunnen halen :
1 match waar ik 2 linies beter was, maar speelde toch gelijk (terwijl een match waar ik 1 linie minder was, een verliesmatch was => geen gerechtigheid)
1 match met 3 indirecte rode kaarten gaf mij een verliesmatch, terwijl alle spelers beter waren dan tegenstander. Normaal hier 3 punten dus.
=> 2 + 3 punten = 5 punten meer kon ik gehaald hebben, en zou dan 4de staan.
In de terugronde moeten van de 5 eerste ploegen, 4 nog spelen bij ons. Als wij ze alle 4 winnen, dan kan het nog leuk worden. Enkel Jolici speelt thuis tegen mij.