Nette overwinning met je B-team.
Ik denk dat jij niets gaat verliezen dit seizoen haha.
Moderator: Moderator
Nette overwinning met je B-team.
Gokken is veel gezegd. Door altijd met 100 agressie te spelen met zijn range heb je de meeste kans op goede (eind)resultatenvisje69 wrote: ↑Tue Sep 07, 2021 7:24 am Uitslag: 2 - 2
Linieratings 134 - 133
Doelpunten: CF Stijnen
Reeks: 61/63 (320/333 sinds herstart)
Topschuttersstand:
1. 18 goals: Silas The Hammer - Lesbuffalos
2. 12 goals: John Barness - The Dark
3. 11 goals: 4 spelers
Conclusie: M'n B-ploeg deed z'n uiterste best, maar was net niet sterk genoeg. We waren nipt de mindere ploeg maar dankzij onze vechtlust slaagden we er toch in om een punt uit de brand te slepen. The Dark gokte en won door 100 agressie te spelen. Hij zag alle 11 kaarten netjes verdeeld en kon zo een verlies vermijden. Heel erg jammer dat ik nu de 90/90 misloop, maar ik was bereid die op te geven in functie van de beker.
Prima resultaat op Lesbuffalos. Agressie en het thuisvoordeel hebben mij zeker geholpen.visje69 wrote: ↑Tue Sep 07, 2021 7:24 am Uitslag: 2 - 2
Linieratings 134 - 133
Doelpunten: CF Stijnen
Reeks: 61/63 (320/333 sinds herstart)
Topschuttersstand:
1. 18 goals: Silas The Hammer - Lesbuffalos
2. 12 goals: John Barness - The Dark
3. 11 goals: 4 spelers
Conclusie: M'n B-ploeg deed z'n uiterste best, maar was net niet sterk genoeg. We waren nipt de mindere ploeg maar dankzij onze vechtlust slaagden we er toch in om een punt uit de brand te slepen. The Dark gokte en won door 100 agressie te spelen. Hij zag alle 11 kaarten netjes verdeeld en kon zo een verlies vermijden. Heel erg jammer dat ik nu de 90/90 misloop, maar ik was bereid die op te geven in functie van de beker.