proficiat, nooit gehad,d van den d wrote: ↑Mon Oct 04, 2021 6:05 pm Voor het eerst sinds mijn prille begin heb ik het voor elkaar gekregen een begroting te hebben van 1 miljard![]()

Moderator: Moderator
proficiat, nooit gehad,d van den d wrote: ↑Mon Oct 04, 2021 6:05 pm Voor het eerst sinds mijn prille begin heb ik het voor elkaar gekregen een begroting te hebben van 1 miljard![]()
Poeh, das lekker!d van den d wrote: ↑Mon Oct 04, 2021 6:05 pm Voor het eerst sinds mijn prille begin heb ik het voor elkaar gekregen een begroting te hebben van 1 miljard![]()
what's going on? did he sell/gift the team to a romanian? the team and manager name that is now replacing the old hala madrid and usiu is a romanian manager who quit the game a while back.
Usiu has left the game permanently and gave his account to a business-partner who played SP too in the past: motoru / Umbra.
Ik ben van mening dat dit geen faire manier is om het spel te spelen. Die manager krijgt nu zomaar even een volledig uitgebouwd team cadeau met daarbij een ongeziene berg geld om het spel te domineren…remedy73 wrote: ↑Thu Oct 07, 2021 8:55 pmUsiu has left the game permanently and gave his account to a business-partner who played SP too in the past: motoru / Umbra.
Teamname, managername and national flag has been changed at the beginning of this season.
mr charlie wrote: ↑Fri Oct 08, 2021 11:25 am Grappig, braveheart staat op de transfertmarkt
21j RM William Wallace Great Britain (UK)
Ik snap je gevoel. Dat heb ik ook. Ik vind het ook oneerlijk, maar er zijn geen regels overtreden, dus alle (actieve) sheriffs vonden geen actie nodig.
There used to be a thread many years back with SP players who had real-life names. I can't recall if it was in the English forum or the Romanian one. It was one of my favorite threads back then. If i remember well, someone found a famous scientist, like Isaac Newton or something along those lines.mr charlie wrote: ↑Fri Oct 08, 2021 11:25 am Grappig, braveheart staat op de transfertmarkt
21j RM William Wallace Great Britain (UK)