Manager Luckyspike kon op de laatste speeldag de promotie afdwingen tegen rechtstreekse concurrent AquaAzzurri die daardoor zelfs terugvalt naar de 4de plaats. Daardoor speelt er volgend seizoen terug een Nederlander in A!
In B3 een gelijkaardige ontknoping waar Dablova Grupa het haalt ten nadele van LoL DeaN FC. Hij gaat door op basis van doelsaldo +25 ten opzichte van +23 bij Dean. Daar slaagde hij in door op de laatste speeldag Juventus te verslaan met 6-3, die duidelijk z'n sterkste team niet de wei instuurde. In de andere wedstrijd kreeg Dean maar liefst 3 penalty's, maar eentje werd gemist waardoor er slechts een gelijkspel werd behaald.
In beide wedstrijden werd alles er dus aan gedaan om de wedstrijduitslag te manipuleren, maar Dablova trekt aan het langste eind.
Toch jammer dat op alle niveau's zo'n inspanningen gedaan worden om vrienden aan prijzen te helpen. Waarom zijn wij belgen zo naïef. Hadden de belgen de matchen tegen mij laten lopen, had ik 11 punten meer en had ik zowaar de titel kunnen pakken!
EDIT: Waarmee ik niet bedoel dat jullie dat hadden moeten doen, verre van. Een titel met vriendendiensten is geen echte titel

Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004