Een grote eermr charlie wrote: ↑Tue Oct 10, 2023 7:12 pm bedankt, ik zie in het voorblad dat ik daarmee gelijk kom met visje![]()

Moderator: Moderator
Een grote eermr charlie wrote: ↑Tue Oct 10, 2023 7:12 pm bedankt, ik zie in het voorblad dat ik daarmee gelijk kom met visje![]()
Seizoenen van de Beneliga lopen gelijk met de SP-seizoenen. Begin volgende week stuur ik de nieuwe uitnodigingen.
zeker doen, en vragen stellen hier op het forum is daarvan het begin
Dan toch een marathon waarbij je na de winst je been breektmr charlie wrote: ↑Wed Oct 25, 2023 8:47 amzeker doen, en vragen stellen hier op het forum is daarvan het begin
we zijn allemaal klein begonnen en gegroeid in het spel
de belangrijkste tip die ik kan geven, denk steeds op lange termijn, SP is een spel zoals een marathon
Daarnaast ook het artikel op dit forum lezen over agressie
dit geeft je een voordeel tov 60% van de managers die dit niet onder de knie hebben en zal je aankoop beleid helpen bepalen.
Herbeginnen met extra kennis en achterban is toch lopen met marathonervaring en juiste trainingsmethodes om een scherpere tijd te lopen
Voor jou valt die uitdaging wel mee. Voor de andere 3 is de uitdaging zowaar nóg groter
Ik nodig elk seizoen alle BE en NL teams uit de A t/m D. Voor actieve forummers maak ik een uitzondering naar de E. Als je dit seizoen naar de E weet te promoveren, zal ik je voor de volgende versie uitnodigen.