Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Pol Debosduif
Member of the Soccer Project Association

Post by Pol Debosduif »

Ik weet niet hoeveel het juist is.
Best gewoon eens opvolgen.
Ik denk dat de fitheid van een speler ook stijgt wanneer je hem niet laat trainen, maar dit ben ik niet zeker.

Zelf heb ik ook nog een vraagje:
Als je een reclamebord niet accepteert met de bedoeling om het te accepteren wanneer de som hoger is of het aantal dagen korter (vb. die van Sanax), verdwijnen die dan?
Want ik was al een dag of 4, 5 aan het wachten tot het aantal dagen verminderde en ik denk dat deze borden er nu niet meer bij staan.
Of heb ik dat verkeerd gezien?
Manager van Los Mariachis
krcgenk

Post by krcgenk »

Robby Robson wrote:Ik meen ergens gehoord te hebben dat de fitheid van een speler nog voor de simulatie van 4h 's morgens stijgt met een aantal %.
Weet er iemand hoeveel dat juist is ?
De fitheid stijgt pas na de wedstrijd, dus een speler zal ook met de fitheid spelen die hij heeft na de simulatie van 22u.

Na de wedstrijd komt er dan 10-15% fitheid bij. Ik denk 15% voor spelers van 21 t/m 29 en 10% bij spelers van 17-20 en van 30-... Want bij oudere spelers komt er zelfs nog minder fitheid bij (volgens andere managers want zelf heb ik zo geen oude spelers.)

Bij keepers ligt dat wel anders, daar zal er maar 10% fitheid bijkomen als ze al 32-33 zijn.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Pol Debosduif

Post by Pol Debosduif »

Als je een reclamebord niet accepteert met de bedoeling om het te accepteren wanneer de som hoger is of het aantal dagen korter (vb. die van Sanax), verdwijnen die dan?
Want ik was al een dag of 4, 5 aan het wachten tot het aantal dagen verminderde en ik denk dat deze borden er nu niet meer bij staan.
Benjamin

Post by Benjamin »

ik heb intussen al 2(3mss) mensen uitgenodig om dit spel te spelen, ze spelen allebei in een reeks, maar er staat nog altijd dat ik maar 0 mensen heb uitgenodigd..;
FC Laguna > Trying to manage it !
krcgenk

Post by krcgenk »

Pol Debosduif wrote:Als je een reclamebord niet accepteert met de bedoeling om het te accepteren wanneer de som hoger is of het aantal dagen korter (vb. die van Sanax), verdwijnen die dan?
Dat heb je verkeerd gezien, want bij mij staan die er nog altijd. Ik ben trouwens ook nog altijd aan het wachten op een goed bod. :)
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Maupster
Assistant Manager

Post by Maupster »

Maupster wrote: Maakt het uit voor de sterkte van je verdedigingsrating, of je beste verdediger op een backpositie staat, of dat je beste verdediger de centrale verdediger is?

Zou logisch zijn dat de centrale verdediger zwaarder meetelt voor de algehele verdedigingsrating, echter zou ik dit wel graag zeker willen weten, ivm het aankopen van een nieuwe speler die mijn verdedigings-rating moet opkrikken
Iemand die dit weet? Stoch niet al te onbelangrijk om te weten dacht ik zo....
Pol Debosduif

Post by Pol Debosduif »

krcgenk wrote:Dat heb je verkeerd gezien, want bij mij staan die er nog altijd. Ik ben trouwens ook nog altijd aan het wachten op een goed bod. :)
Ah, ok. :)
Bedankt!
(veel succes met het 'wachten') :wink:
krcgenk

Post by krcgenk »

Maupster wrote:
Maupster wrote: Maakt het uit voor de sterkte van je verdedigingsrating, of je beste verdediger op een backpositie staat, of dat je beste verdediger de centrale verdediger is?

Zou logisch zijn dat de centrale verdediger zwaarder meetelt voor de algehele verdedigingsrating, echter zou ik dit wel graag zeker willen weten, ivm het aankopen van een nieuwe speler die mijn verdedigings-rating moet opkrikken
Iemand die dit weet? Stoch niet al te onbelangrijk om te weten dacht ik zo....
Ik denk dat er niemand is die dit weet, omdat ook niemand de code kent. Enkel Sjarel en ReesinG zouden hier dus op kunnen antwoorden, als ze dat willen... :)
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Als je je inschrijft voor een tornooi worden de groepen dan random in groepen gezet of spelen de eerste 4 in groep 1,5-8 in groep 2 enz?
Was me juist opgevallen dat ik eerste was als insschrijving en 1 sta in reeks1.
Misschien is het puur toeval maar toch maar eens vragen.
Benjamin

Post by Benjamin »

ik heb intussen al 2(3mss) mensen uitgenodig om dit spel te spelen, ze spelen allebei in een reeks, maar er staat nog altijd dat ik maar 0 mensen heb uitgenodigd..;
FC Laguna > Trying to manage it !
sicco69
Fan

Post by sicco69 »

Hallo, ik ben vandaag net begonnen met SP. En ik vraag me af hoe de spelers ingedeeld worden. Kun je verdedigers veranderen in middenvelders, wanner ze daar beter in lijken te zijn? Of zijn de percentages waardes die op een verborgen hoogte van toepassing zijn, zodat iemand met 15% tackelen daar beter in is dan zijn 30% passen bijvoorbeeld?
de trotse eigenaar van SiCco Beerschot
krcgenk

Post by krcgenk »

sicco69 wrote:Hallo, ik ben vandaag net begonnen met SP. En ik vraag me af hoe de spelers ingedeeld worden. Kun je verdedigers veranderen in middenvelders, wanner ze daar beter in lijken te zijn? Of zijn de percentages waardes die op een verborgen hoogte van toepassing zijn, zodat iemand met 15% tackelen daar beter in is dan zijn 30% passen bijvoorbeeld?
Elke speler heeft een voorkeurspositie, en op die positie zal hij dan ook het beste presteren. Als je hem op een andere positie zet zal hij minder presteren. Hoe verder hij van zijn normale positie afstaat hoe slechter hij dus zal presteren. Een CF die je dus op de plaats van een RF zet, zal +/- 5 punten slechter presteren.
De skills willen daarbij dus niks zeggen. Al zal een middenvelder met 50% op passen en 100% tackelen wel slechter presteren dan een middenvelder die 100% op passen heeft en 50% op tackelen. Maar zet je de eerste middenvelder in de verdediging, dan zal hij toch veel slechter presteren.

En als je pas begonnen bent kan je je misschien hier melden om een mentor: hij zal je vragen beantwoorden en voorkomen dat je fouten maakt in het begin:
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
sicco69
Fan

Post by sicco69 »

bedankt voor je snelle antwoord
de trotse eigenaar van SiCco Beerschot
Pol Debosduif

Post by Pol Debosduif »

Is er verschil tussen 2 fysios van 100% (idem voor artsen) ?

Ik heb de laatste tijd nogal veel blessures. (momenteel 8 ).
Ik stel nochtans geen spelers op die minder dan 90% hebben op fitheid. Meestal zelfs spelers met 95%.
Toeval? Gewoon pech?
Zou het iets uitmaken als ik mijn fysio buitengooi en een andere aanneem?
Last edited by Pol Debosduif on Mon Aug 22, 2005 5:35 pm, edited 1 time in total.
maxyboy

Post by maxyboy »

Pol Debosduif wrote:Is er verschil tussen 2 fysios van 100% (idem voor artsen) ?

Ik heb de laatste tijd nogal veel blessures. (momenteel 8).
Ik stel nochtans geen spelers op die minder dan 90% hebben op fitheid. Meestal zelfs spelers met 95%.
Toeval? Gewoon pech?
Zou het iets uitmaken als ik mijn fysio buitengooi en een andere aanneem?
ja, wil dit eigenlijk ook wel weten, ik had een jeugdcoo van 100% en had 4 keer a elkaar een mislukte jeugdspelers, ik onsla hem, neem een nieuwe aan en na 1 mislukte had ik al een goede jeugdspeler
Manager ofF.C. De Latinos
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”