Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

krcgenk
Member of the Soccer Project Association

Post by krcgenk »

feyenoordie wrote: GK 71 prestatie
LB 65 ( breekt binnenkort spelers door)
CB 68
RB 64 ( pas 20 geworden heeft 82 overall dus stijgt nog)
LM 67
CM 66
CM 65
LF 65
CF 67
RF 67
Met zo een ploeg zal je zelfs met opzet moeten verliezen om niet naar B te promoveren. :) Ik zou heel zeker spelen om te promoveren.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Fiametta
Team Board Member

Post by Fiametta »

promoveren natuurlijk! je ploeg is veel te goed om in D te blijven hangen.

en nu we er toch over bezig zijn... :wink:

denken jullie dat mijn ploegje een kans heeft in C? of zou ik toch maar beter nog een seizoen in D blijven en wat sparen voor versterkingen?

GK 80 globale klasse
LB 78
CB 79
RB 77
LM 81
CM 83
CM 82
RM 78
LF 79
CF 84
RF 80
"Wickedness is a myth invented by good people to account for the curious attraction of others." (Oscar Wilde)
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Fiametta wrote:promoveren natuurlijk! je ploeg is veel te goed om in D te blijven hangen.

denken jullie dat mijn ploegje een kans heeft in C? of zou ik toch maar beter nog een seizoen in D blijven en wat sparen voor versterkingen?

GK 80 globale klasse
LB 78
CB 79
RB 77
LM 81
CM 83
CM 82
RM 78
LF 79
CF 84
RF 80
Nou dan gam ik maar proberen te promoveren :D

En over jou ploeg:
Ik weet niet of het een moeilijke C-divisie is maar ik denk wel dat je het moeilijk zult krijgen dan.
Je middenveld en aanval zijn goed. Alleen de verdediging kan mss nog versterkt worden :wink:
maxyboy

Post by maxyboy »

Ik heb een speler nl. Frederick Boi en heb gisteren die naam ook gehoord op studio 1, ik d8 dat echte spelersnamen niet toegelaten waren op SP? :?
Manager ofF.C. De Latinos
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

maxyboy wrote:Ik heb een speler nl. Frederick Boi en heb gisteren die naam ook gehoord op studio 1, ik d8 dat echte spelersnamen niet toegelaten waren op SP? :?
Ik denk dat die speler bij Cercle Brugge Frederik Boi noemt, dus zonder de C en dus toegelaten...
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
maxyboy

Post by maxyboy »

bLo0dHuNt3r wrote:
maxyboy wrote:Ik heb een speler nl. Frederick Boi en heb gisteren die naam ook gehoord op studio 1, ik d8 dat echte spelersnamen niet toegelaten waren op SP? :?
Ik denk dat die speler bij Cercle Brugge Frederik Boi noemt, dus zonder de C en dus toegelaten...
ah, ja, de schrijfwijze heb ik natuurlijk niet gezien! :wink:
Manager ofF.C. De Latinos
Muller

Post by Muller »

haha;)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Fiametta wrote:promoveren natuurlijk! je ploeg is veel te goed om in D te blijven hangen.

GK 80 globale klasse
LB 78
CB 79
RB 77
LM 81
CM 83
CM 82
RM 78
LF 79
CF 84
RF 80
Ga maar voor C! Ik zou nooit een promotie laten liggen, alleen al om de eer, en eens te proeven van een hogere klasse...

Ik zou wel je verdediging nog versterken, mocht ik jou zijn. Hoe is je B-elftal?
Fiametta
Team Board Member

Post by Fiametta »

GK 77 globale klasse
LB 76
CB 83 (is wel een SW)
RB 76
LM 78
CM 77
CM 77
RM 76
LF 71
CF 75 (talent op komst)
RF 75 (idem)

alleen mijn B-middenveld is dus min of meer in orde...

ik weet ook dat mijn verdediging wat te zwak is, maar ik heb niet genoeg geld om echt goede spelers te kopen, en voor talentjes betaal je nu ook al fenomenale bedragen, dus ik moet het voorlopig alleen doen met wat er uit mijn jeugdcentrum komt.

ik zou vooral voor de eer willen promoveren, om de eerste van mijn vrienden te zijn die in C raakt. het feit dat ik een meisje ben en eigenlijk niks van voetbal ken doet nog es extra zeer :wink:
"Wickedness is a myth invented by good people to account for the curious attraction of others." (Oscar Wilde)
Daan.//

Post by Daan.// »

zou mijn team top 5 kunnen spelen in C8? ik heb het gevraagd aan manager Emuela (ofzo :) ) van Roslar Sv (1ste in C8 ) en hij zegt dat dat heel moeilijk wordt. Daar ben ik het niet mee eens maar ik wil eens weten wat jullie denken
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Daan.// wrote:zou mijn team top 5 kunnen spelen in C8? ik heb het gevraagd aan manager Emuela (ofzo :) ) van Roslar Sv (1ste in C8 ) en hij zegt dat dat heel moeilijk wordt. Daar ben ik het niet mee eens maar ik wil eens weten wat jullie denken
C6 is een zeer zwakke reeks (als Roslar en Genkboys daar promoveren, sjeezes zeg :roll:), dus ik denk wel dat een top-5 mits wat geluk er wel degelijk in zit... maar promoveren denk ik niet...
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

feyenoordie wrote:

GK 80 globale klasse
LB 78
CB 79
RB 77
LM 81
CM 83
CM 82
RM 78
LF 79
CF 84
RF 80
En je staat er verdomme heel dichtbij. :evil: :evil: :evil:
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Yvesiezi wrote:
feyenoordie wrote:

GK 80 globale klasse
LB 78
CB 79
RB 77
LM 81
CM 83
CM 82
RM 78
LF 79
CF 84
RF 80
En je staat er verdomme heel dichtbij. :evil: :evil: :evil:
Ja nog 1 puntje, wordt nog leuk :lol:
visje69

Post by visje69 »

Ik heb zelf al eens in C2 gekeken en ik denk dat ik best nog een jaartje in D6 blijf, (ik stond 2de maar ga met B-team beginnen spelen, want ik denk niet dat ik het ga halen met deze ploeg)
Pos BP GK
GK 67 83 (32jr maar reservekeeper van 81 staat klaar, met evenveel ervaring dus evengoed)
LB - 64 - 78 (versterking aan het zoeken)
CB - 69 - 85
RB - 66 - 82
LM - 67 - 83
CM - 65 - 80
CM - 63 - 78 (versterking uit jeugd gekomen maar nog training nodig)
RM - 65 - 82
LF - 67 - 83
CF - 69 - 85
RF - 64 - 80 (29jr maar versterking aanwezig en nog onderweg ook)

Kan ik met deze ploeg overleven in C2? ik vrees ervoor. Wel nog ALLEMAAL (buiten die twee dus) jonge spelers dus nog ervaring te goed, dus die stijgen allemaal nog 1-2-3%
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Daan.//

Post by Daan.// »

bLo0dHuNt3r wrote:
Daan.// wrote:zou mijn team top 5 kunnen spelen in C8? ik heb het gevraagd aan manager Emuela (ofzo :) ) van Roslar Sv (1ste in C8 ) en hij zegt dat dat heel moeilijk wordt. Daar ben ik het niet mee eens maar ik wil eens weten wat jullie denken
C6 is een zeer zwakke reeks (als Roslar en Genkboys daar promoveren, sjeezes zeg :roll:), dus ik denk wel dat een top-5 mits wat geluk er wel degelijk in zit... maar promoveren denk ik niet...
goed. promotie was toch al mijn doel niet dus ja... ik denk dat jij wel kampioen speelt volgend jaar :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”