ok, bedanktakki wrote:34, dan kan je er nog altijd bijkopen, vanaf 35 is dat niet meer mogelijk

Moderator: Moderator
ok, bedanktakki wrote:34, dan kan je er nog altijd bijkopen, vanaf 35 is dat niet meer mogelijk
Ja, zolang de vraagprijs nog niet is geboden.maxyboy wrote:kunt ge ne speler gwn van de tl zetten en em drna terug op zetten voor bv. een lagere prijs? Gaat dat? Of krijg je dan ts verlaging of...?
Willekeurige nationaliteitbLo0dHuNt3r wrote:Krijgen FC Team's jeugdspelers als ze een jeugdcentrum hebben?
Zo ja, welke nationaliteit?
tof tof, zou ik eigenlijk ook wel willen hebben ...silverblast wrote:Willekeurige nationaliteitbLo0dHuNt3r wrote:Krijgen FC Team's jeugdspelers als ze een jeugdcentrum hebben?
Zo ja, welke nationaliteit?
Maar ik denk dat als je een team overneemt alles gereset wordt: dan krijg je spelers van de nationaliteit die je gekozen hebt.bLo0dHuNt3r wrote:tof tof, zou ik eigenlijk ook wel willen hebben ...silverblast wrote:Willekeurige nationaliteitbLo0dHuNt3r wrote:Krijgen FC Team's jeugdspelers als ze een jeugdcentrum hebben?
Zo ja, welke nationaliteit?zo raken de spelersnamen toch wat verspreid want nu zijn er volgens mij spelerlijsten die nog niet gebruikt zijn... dus dat is ook wel veel werk in het water (voorlopig toch...)
je moet niet denken, je moet zeker zijnYvesiezi wrote:Maar ik denk dat als je een team overneemt alles gereset wordt: dan krijg je spelers van de nationaliteit die je gekozen hebt.bLo0dHuNt3r wrote:tof tof, zou ik eigenlijk ook wel willen hebben ...silverblast wrote:Willekeurige nationaliteitzo raken de spelersnamen toch wat verspreid want nu zijn er volgens mij spelerlijsten die nog niet gebruikt zijn... dus dat is ook wel veel werk in het water (voorlopig toch...)
Dat is normaal. Je speelt mijn zijn voeten. Eerst wil je hem weg dan behoud je hem. Dus daarom zakt zijn moraal. Heb dat ook al gehad. Heel normaalmaxyboy wrote:ik had een speler op de ts gezet en hij had nog maar 75 moral meer ok, normaaal, maar nu zet ik hem er terug af omdat ik zie dat hij makkelijk scoort en nu heeft hij maar 39 moraal niet meer, seg is da voor ons te kloten ofwawete wel oelang da da duurt om die terug op 100 te krijgen en tis dan nog ne c-speler ook nog
![]()
pfffffff, nee srry maar dit kan niet
Moet toch naar boven gaan NIET naar beneden![]()
das toch de omgekeerde wereld![]()